Post
autor: dixon » ndz 25 gru 2011, 12:11
ja u siebie rozbierałem niedawno obydwie klamki celem wymiany uszkodzonych gumek ochraniających popychacze tłoczków w obu pompach. Nie wiem czy tą tulejkę można dokupić w hondzie, bo w zamiennikach tego na pewno nie dostaniesz, czy występuje ona w komplecie z nową klamką. U mnie była ona ok, ale według mnie, to podrzucił bym to jakiemuś tokarzowi który by to dotoczył bez żadnego problemu i za grosze. Co do rozkładania, to jest to odrębna część i nie musisz niczego konkretnie rozkładać - siłownika pompy etc. Odkręcasz śrubę mocującą klamkę i wyciągasz klamkę razem z tą tulejką.
Ciekawe tylko jest, czemu się ona tak u ciebie skatowała? z racji przebiegu, starości,?
Jest: Honda VFR RC46 '01
Yamaha WR250F '08
Yamaha FZR 600 '93
Yamaha XS400 Special '81
Honda Lead 125 '83
Vespa ET4 125 '98
Wfm 125 '61
Ex: VFR RC46 '01, Suzuki DR-Z 400 SM '04, Honda Transalp 650 '04, Awo Simson Tourist '51, MZ ES250 '61, Jawa Perak 250 '52