Strona 1 z 2

DŁAWIENIE SILNIKA

: pn 17 sty 2011, 20:08
autor: filipo
Ratujcie! Silnik mi się dławi . Pierdzi jakoś, ma ledwie połowę mocy a pali dużo więcej i kopci na czarno na mocne odkręcenie gazu - czyli nie przepala paliwa( świece ?) na maxa leci 160, raz w czasie jazdy sam nagle się od dławił i 1.5 tys km było super i znowu kicha.

: pn 17 sty 2011, 20:14
autor: slimak
a co sprawdzałeś

: pn 17 sty 2011, 20:28
autor: kiki
sprawdz swiece, filtr powietrza i iskre


pozdr

: pn 17 sty 2011, 20:32
autor: filipo
podłączenie podciśnienia ,bo to mi poradzili w serwisie ,świece wymienię na ślepo . Myslałem że to komputer silnika ,ale ponoć jak sie nie świeci lub nie mruga FI to jest ok.

: pn 17 sty 2011, 20:58
autor: juhass
Skoro Ci się nie świeci FI to pozostaje sprawdzić stan filtra powietrza, iskrę na świecach, wsadzić zworkę i zczytać błędy- tutaj cos powinno być. Jeszcze jedno- wydech na pewno masz drożny???

: pn 17 sty 2011, 21:11
autor: kiki
filipo pisze:świece wymienię na ślepo
tylko po odpaleniu nagrzej silnik bardzo dobrze albo zrób lepszą traskę bo mogą zdechnąć :)

: wt 18 sty 2011, 01:09
autor: Jarecki2102
kiki pisze:
filipo pisze:świece wymienię na ślepo
tylko po odpaleniu nagrzej silnik bardzo dobrze albo zrób lepszą traskę bo mogą zdechnąć :)
Albo kup DENSO to masz sporo większą szansę na ich przeżycie np. w stosunku do NGK

: wt 18 sty 2011, 08:35
autor: orzyl
sondy masz czy nie ?

: sob 22 sty 2011, 18:32
autor: filipo
Sondy nie ma. Świece wymieniłem ,ale na NGK - te co wykręciłem były mega czarne jakby właśnie nie przepalał paliwa. Cewka od prawego przedniego cylindra miała odłączony przewód ( styk się poluzował pewnie przez rumuńskie drogi) . Podłączyłem odpaliłem i ... to samo co było ;ale tylko przez pół minuty potem zapala się na stałe kontrolka FI i silnik zaczyna chodzić równo, dobrze się wkręca na obroty i wszystko ok gdyby nie ta kontrolka. Filtr powietrza jest ok. Zmierzyłem ładowanie i ma 13,5 V na biegu jałowym , jak włączę wszystkie odbiorniki prądu to spada do 10,8 V , jak podniosę obroty do 6 tys to z 13,5 v spada do 11.1V. Może to ma jakieś znaczenie . Mam małe doświadczenie w naprawie VFR bo przez 30 tys nic tylko nuda była

: sob 22 sty 2011, 18:46
autor: kiki
czyli sprawa prawie jasna- pewnie padł Ci regler nie masz ładowania i brakuje prądu dla odbiorników :mrgreen:

: sob 22 sty 2011, 19:14
autor: filipo
Czyli w poniedziałek wizyta w serwisie po nowy regler . Chyba że można kupić nie oryginalny ?

: ndz 23 sty 2011, 23:52
autor: PETER
cena nowego w salonie zwala z nóg ,poszukaj na forum było sporo pisane o regleże

: pn 24 sty 2011, 19:54
autor: filipo
:mrgreen: cena zwala z nóg ponad 1200zł za regler .
Znalazłem na allegro , firmy shindengen za 380zł , koleś pisze że niby ma z jakimś powiększonym radiatorem co ma zapobiegać przegrzaniu .

: pn 24 sty 2011, 22:13
autor: slimak

: pn 24 sty 2011, 22:25
autor: PETER
osobiście polecam i montuje w różnych moto produkt polski a znajdziesz go pod tym adresem
http://www.reg_mot.republika.pl/index.html
jak na razie 0 reklamacji a w razie w zawsze to polski producent więc i warunki gwarancji łatwo egzekwować i z tego co wiem to można trochę negocjować cenę na hasło vfr oc pl 8)