DŁAWIENIE SILNIKA
DŁAWIENIE SILNIKA
Ratujcie! Silnik mi się dławi . Pierdzi jakoś, ma ledwie połowę mocy a pali dużo więcej i kopci na czarno na mocne odkręcenie gazu - czyli nie przepala paliwa( świece ?) na maxa leci 160, raz w czasie jazdy sam nagle się od dławił i 1.5 tys km było super i znowu kicha.
-
- pisarz
- Posty: 287
- Rejestracja: czw 07 paź 2010, 09:22
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Warszawa
Sondy nie ma. Świece wymieniłem ,ale na NGK - te co wykręciłem były mega czarne jakby właśnie nie przepalał paliwa. Cewka od prawego przedniego cylindra miała odłączony przewód ( styk się poluzował pewnie przez rumuńskie drogi) . Podłączyłem odpaliłem i ... to samo co było ;ale tylko przez pół minuty potem zapala się na stałe kontrolka FI i silnik zaczyna chodzić równo, dobrze się wkręca na obroty i wszystko ok gdyby nie ta kontrolka. Filtr powietrza jest ok. Zmierzyłem ładowanie i ma 13,5 V na biegu jałowym , jak włączę wszystkie odbiorniki prądu to spada do 10,8 V , jak podniosę obroty do 6 tys to z 13,5 v spada do 11.1V. Może to ma jakieś znaczenie . Mam małe doświadczenie w naprawie VFR bo przez 30 tys nic tylko nuda była
- PETER
- stary wyjadacz
- Posty: 4617
- Rejestracja: czw 03 lip 2008, 22:22
- Imię: PIOTR
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: PRUSZKÓW
osobiście polecam i montuje w różnych moto produkt polski a znajdziesz go pod tym adresem
http://www.reg_mot.republika.pl/index.html
jak na razie 0 reklamacji a w razie w zawsze to polski producent więc i warunki gwarancji łatwo egzekwować i z tego co wiem to można trochę negocjować cenę na hasło vfr oc pl
http://www.reg_mot.republika.pl/index.html
jak na razie 0 reklamacji a w razie w zawsze to polski producent więc i warunki gwarancji łatwo egzekwować i z tego co wiem to można trochę negocjować cenę na hasło vfr oc pl

"BO JA JESTEM NIESPOTYKANIE SPOKOINY CZŁOWIEK"
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości