Strona 1 z 2
Regulacja Wtryskiwaczy Anielska Instrukcja V-Tec
: ndz 12 gru 2010, 20:28
autor: Damo 88
Przymierzam się do regulacji Wtrysku w V-Tecu W zaznaczonych miejscach na wężykach 1,2,3,4 zdejmujemy i zastępujemy Przewodami z urządzenia .
Później zaślepiamy otwór i regulujemy śrubkami w zaznaczonym Polu na czerwono . Stosując się do 4 Cylindra i tej śrubki pod żadnym pozorem nie ruszamy .
Oczywiście czynność przeprowadza się na rozgrzanym silniku przy obr. ok 3000obr/min
Proszę o ewentualną korektę lub sugestie ..

: śr 15 gru 2010, 18:24
autor: olo
Damo 88, po pierwsze nie pasują mi te 3000 RPM-takie regulacje przeprowadza się na bigu jałowym zazwyczaj ale może w vitku jest inaczej...
po drugie: w poprzednim modelu robiąc synchonizację zaworów rozruchowych (tak to jest sformułowane) powinno sie ustawić jeden gar tak jak wzorcowy, nastepny o 10mmHg niżej a jeszcze inny (mniejsza o kolejność-nie pamiętam) o 20mmHg...
10mmHg=0,013bar - masz taki dokładny wakuometr...?
Chyba że źle kombinuję-jesli tak to proszę o korektę

: śr 15 gru 2010, 20:01
autor: Damo 88
olo Jednak obroty powinny być 1200+-100 RPM oczywiście bieg jałowy i ustawiam wszystkie wzorując się na 4 cylindrze . Możesz podać jakieś źródło z chęciom poczytam o zmniejszaniu ciśnienia o 10mm Hg , 20mm Hg .. w odpowiedniej kolejności na każdym cylindrze .
Oczywiście że nie mam tak dokładnego Wakuometra

: śr 15 gru 2010, 20:17
autor: olo
Źródło to serwisówka do łosiemsetki...
1-zaplombowana, najpierw ustawiasz wszystkie pozostałe do tego poziomu, potem 3 cylinder ustawiasz 20mmHg poniżej a "4" 10mmHg poniżej wzorca, i ewentualna korekta obr. jałowych...
: śr 15 gru 2010, 21:32
autor: Damo 88
Masz na myśli ''4'' czyli pierwszy ''1'' w oznaczeniu na pokrywie bo Wzorcem jest ''4'' cylinder i jego nie ruszamy .
I jeszcze jedno Reguluję 3 cylindry dlaczego zmniejszam podciśnienie o 20mm Hg , 10mmHg tylko w dwóch cylindrach a co z jeszcze jednym

Dlaczego się go omija
: czw 16 gru 2010, 08:13
autor: kiki
z tego co pamietam to w 800FI ustawiało sie na rózne podcisnienia ale w V-tec to juz wszystko szło pod jedno kopyto

- dziś wieczorem sprawdze i dokładnie dam znac
[ Dodano: |16 Gru 2010|, o 08:31 ]
viewtopic.php?t=4747&postdays=0&postorder=asc&start=0 tu jest dokładny opis do 800FI

: czw 16 gru 2010, 10:34
autor: eater
Myślę, że warto jeszcze zerknąć tutaj:
Synchronizacja przepustnic
Temat po angielsku, znalazłem go ze strony Carbtune.
"Starter valves" - z jednej strony zapewniają nam bieg jałowy, ale jednocześnie pełnią rolę ssania / podwyższonego biegu jałowego.
I jest to jedyne miejsce, gdzie można zsynchronizować przepustnice / podciśnienie.
: czw 16 gru 2010, 18:59
autor: maciek 800
Jest dokładnie tak jak mówi Kiki.
W FI Drugi garnek miał mniejsze podciśnienie. Natomiast w VItku ustawia się wszystkie równo.
Pod tą przepustnicę co to jest zaślepiona ta jest wzorcowa.
A 3000obr/min to w bokserze BMW się reguluje. A w łaściwie to samo się reguluje.

: czw 16 gru 2010, 21:19
autor: kiki
Sprawdzałem w manualu do Vitka

-zresztą mnie Maciek juz ubiegł:)
- obroty 1200 + - 100
-wszystkie ustawiamy pod cylinder 4
Pozdrawiam

: czw 16 gru 2010, 21:25
autor: Damo 88
Dzięki prawdopodobnie W sobotę Zacznę To parę fotografii przędzie .
Szerokości

: czw 16 gru 2010, 23:18
autor: slimak
a czy ktos moze opisać jak silnkzachowuje sie przed regulacją
: pt 17 gru 2010, 09:02
autor: eater
Kłopoty z biegiem jałowym, nierówna praca na wolnych obrotach. To główne objawy.
: pt 17 gru 2010, 10:08
autor: slimak
wielkie dzięki eater,
: pt 17 gru 2010, 11:37
autor: eater
maciek 800 pisze:Jest dokładnie tak jak mówi Kiki.
W FI Drugi garnek miał mniejsze podciśnienie.
Nie do końca.
Trzeci garnek ma mieć o 20 mmHg mniej od pierwszego.
Czwarty z kolei o 10 mmHg mniej od pierwszego.
: pt 17 gru 2010, 18:23
autor: maciek 800
Walę się w piersi masz racje.