: pt 17 gru 2010, 19:19
VFR V-TEC
Już Po Synchro . Mialo być w sobotę Wiadomo chwila wolnego czasu
Po ściągnięciu filtra .. i podłączeniu przewodów , pierwsze uruchomienie silnik nie równo pracuje . Po rozgrzaniu motocykla czas na synchro po wcześniejszej regulacji Zaworów , rzut okiem na Wakuometr i widać że słupki wzajemnie odbiegają . Regulację przeprowadzamy za pomocą śrubek które są zaznaczone na wcześniejszych fotografiach , Na śrubach regulacyjnych są ząbki które samoczynnie przeskakują ale nie wszystkie . W Numer 1 i 2 posiadają regulację dokładniejszą , co to znaczy ? 3 podczas regulac. ząbki odrazu przeskakują W 1 i 2 cała głowica się przesuwa razem z ząbkami tylko o parę mm a następni Przeskakuje . Pozwala nam to na precyzyjniejsze ustawienie .
Przy regulacji ( zmianie podciśnienia w jednym ) oddziaływuje na inne np: gdy obniżamy podciśnienie w 1 spada w 3 natomiast w 2 , 4 rośnie . Oczywiście po każdym przekręceniu śrubki przygazówka i sprawdzamy obecny stan
Później Fotki :
Skrócona Opis :
Ściągamy bak (AirBox) filtr i mamy -
Odkręcamy tymi śrubkami -
Odpinamy -
Wyciągnąłem Czujnik aby komputer miał jak najmniej błędów na głowie Lecz nie trzeba I tak zapali się dioda FI -
Warto zaznaczyć ustawienia poprzednie aby móc wrócić
Przed podłączeniem przewodów -
PO -
Zaślepiamy Otwory po obu stronach -
W trakcie rozgrzewania ( Po rozgrzaniu różnice były większe ) -
Zakończenie Synchronizacji -
Oczywiście obroty biegu jałowego ponownym uruchomieniu zmieniły się z 1200+-100
na 800 ( popyrkiwał )
Przy ściąganiu węży i operowaniu w środku należy zachować ostrożność bo nie sztuka czegokolwiek wygiąć lub uszkodzić
Jest jeszcze filmik ale do wglądu osobistego jak go okroję to zarzucę
Już Po Synchro . Mialo być w sobotę Wiadomo chwila wolnego czasu
Po ściągnięciu filtra .. i podłączeniu przewodów , pierwsze uruchomienie silnik nie równo pracuje . Po rozgrzaniu motocykla czas na synchro po wcześniejszej regulacji Zaworów , rzut okiem na Wakuometr i widać że słupki wzajemnie odbiegają . Regulację przeprowadzamy za pomocą śrubek które są zaznaczone na wcześniejszych fotografiach , Na śrubach regulacyjnych są ząbki które samoczynnie przeskakują ale nie wszystkie . W Numer 1 i 2 posiadają regulację dokładniejszą , co to znaczy ? 3 podczas regulac. ząbki odrazu przeskakują W 1 i 2 cała głowica się przesuwa razem z ząbkami tylko o parę mm a następni Przeskakuje . Pozwala nam to na precyzyjniejsze ustawienie .
Przy regulacji ( zmianie podciśnienia w jednym ) oddziaływuje na inne np: gdy obniżamy podciśnienie w 1 spada w 3 natomiast w 2 , 4 rośnie . Oczywiście po każdym przekręceniu śrubki przygazówka i sprawdzamy obecny stan
Później Fotki :
Skrócona Opis :
Ściągamy bak (AirBox) filtr i mamy -
Odkręcamy tymi śrubkami -
Odpinamy -
Wyciągnąłem Czujnik aby komputer miał jak najmniej błędów na głowie Lecz nie trzeba I tak zapali się dioda FI -
Warto zaznaczyć ustawienia poprzednie aby móc wrócić
Przed podłączeniem przewodów -
PO -
Zaślepiamy Otwory po obu stronach -
W trakcie rozgrzewania ( Po rozgrzaniu różnice były większe ) -
Zakończenie Synchronizacji -
Oczywiście obroty biegu jałowego ponownym uruchomieniu zmieniły się z 1200+-100
na 800 ( popyrkiwał )
Przy ściąganiu węży i operowaniu w środku należy zachować ostrożność bo nie sztuka czegokolwiek wygiąć lub uszkodzić
Jest jeszcze filmik ale do wglądu osobistego jak go okroję to zarzucę