Regulacja Wtryskiwaczy Anielska Instrukcja V-Tec
- Damo 88
- klepacz
- Posty: 1101
- Rejestracja: sob 11 kwie 2009, 01:05
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Wrocek
VFR V-TEC
Już Po Synchro . Mialo być w sobotę Wiadomo chwila wolnego czasu
Po ściągnięciu filtra .. i podłączeniu przewodów , pierwsze uruchomienie silnik nie równo pracuje . Po rozgrzaniu motocykla czas na synchro po wcześniejszej regulacji Zaworów , rzut okiem na Wakuometr i widać że słupki wzajemnie odbiegają . Regulację przeprowadzamy za pomocą śrubek które są zaznaczone na wcześniejszych fotografiach , Na śrubach regulacyjnych są ząbki które samoczynnie przeskakują ale nie wszystkie . W Numer 1 i 2 posiadają regulację dokładniejszą , co to znaczy ? 3 podczas regulac. ząbki odrazu przeskakują W 1 i 2 cała głowica się przesuwa razem z ząbkami tylko o parę mm a następni Przeskakuje . Pozwala nam to na precyzyjniejsze ustawienie .
Przy regulacji ( zmianie podciśnienia w jednym ) oddziaływuje na inne np: gdy obniżamy podciśnienie w 1 spada w 3 natomiast w 2 , 4 rośnie . Oczywiście po każdym przekręceniu śrubki przygazówka i sprawdzamy obecny stan
Później Fotki :
Skrócona Opis :
Ściągamy bak (AirBox) filtr i mamy -
Odkręcamy tymi śrubkami -
Odpinamy -
Wyciągnąłem Czujnik aby komputer miał jak najmniej błędów na głowie Lecz nie trzeba I tak zapali się dioda FI -
Warto zaznaczyć ustawienia poprzednie aby móc wrócić
Przed podłączeniem przewodów -
PO -
Zaślepiamy Otwory po obu stronach -
W trakcie rozgrzewania ( Po rozgrzaniu różnice były większe ) -
Zakończenie Synchronizacji -
Oczywiście obroty biegu jałowego ponownym uruchomieniu zmieniły się z 1200+-100
na 800 ( popyrkiwał )
Przy ściąganiu węży i operowaniu w środku należy zachować ostrożność bo nie sztuka czegokolwiek wygiąć lub uszkodzić
Jest jeszcze filmik ale do wglądu osobistego jak go okroję to zarzucę
Już Po Synchro . Mialo być w sobotę Wiadomo chwila wolnego czasu
Po ściągnięciu filtra .. i podłączeniu przewodów , pierwsze uruchomienie silnik nie równo pracuje . Po rozgrzaniu motocykla czas na synchro po wcześniejszej regulacji Zaworów , rzut okiem na Wakuometr i widać że słupki wzajemnie odbiegają . Regulację przeprowadzamy za pomocą śrubek które są zaznaczone na wcześniejszych fotografiach , Na śrubach regulacyjnych są ząbki które samoczynnie przeskakują ale nie wszystkie . W Numer 1 i 2 posiadają regulację dokładniejszą , co to znaczy ? 3 podczas regulac. ząbki odrazu przeskakują W 1 i 2 cała głowica się przesuwa razem z ząbkami tylko o parę mm a następni Przeskakuje . Pozwala nam to na precyzyjniejsze ustawienie .
Przy regulacji ( zmianie podciśnienia w jednym ) oddziaływuje na inne np: gdy obniżamy podciśnienie w 1 spada w 3 natomiast w 2 , 4 rośnie . Oczywiście po każdym przekręceniu śrubki przygazówka i sprawdzamy obecny stan
Później Fotki :
Skrócona Opis :
Ściągamy bak (AirBox) filtr i mamy -
Odkręcamy tymi śrubkami -
Odpinamy -
Wyciągnąłem Czujnik aby komputer miał jak najmniej błędów na głowie Lecz nie trzeba I tak zapali się dioda FI -
Warto zaznaczyć ustawienia poprzednie aby móc wrócić
Przed podłączeniem przewodów -
PO -
Zaślepiamy Otwory po obu stronach -
W trakcie rozgrzewania ( Po rozgrzaniu różnice były większe ) -
Zakończenie Synchronizacji -
Oczywiście obroty biegu jałowego ponownym uruchomieniu zmieniły się z 1200+-100
na 800 ( popyrkiwał )
Przy ściąganiu węży i operowaniu w środku należy zachować ostrożność bo nie sztuka czegokolwiek wygiąć lub uszkodzić
Jest jeszcze filmik ale do wglądu osobistego jak go okroję to zarzucę
Jeżeli Rozwiązałeś problem nie Zapomnij Odpisać .
-
- Posty: 19
- Rejestracja: śr 21 lut 2018, 12:42
- Imię: Patrick
- województwo: wielkopolskie
- Płeć: Mężczyzna
Re: Regulacja Wtryskiwaczy Anielska Instrukcja V-Tec
Odgrzewam kotleta. Co ze zbiornikiem paliwa podczas synchro? Zawsze synchronizowałem gaźnikowce więc robiłem kroplówke i po problemie a tutaj już ten numer chyba nie przejdzie? Co z błedami po odpięciu czujników trzeba kasować?
- śliniak290
- klepacz
- Posty: 1842
- Rejestracja: pn 07 cze 2010, 09:41
- Imię: Wojciech
- województwo: mazowieckie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Warszawa - Jelonki
Re: Regulacja Wtryskiwaczy Anielska Instrukcja V-Tec
Czujniki dementuje się z obudowy filtra i podłącza do przewodów, a zbiornik podparty
Najpierw naucz śmiać się z siebie , a potem śmiej się z innych !!!
-
- Posty: 19
- Rejestracja: śr 21 lut 2018, 12:42
- Imię: Patrick
- województwo: wielkopolskie
- Płeć: Mężczyzna
Re: Regulacja Wtryskiwaczy Anielska Instrukcja V-Tec
Uzupełnie dla potomnych bo jestem po synchro. Zbiornik wystarczy podeprzeć, od air boxu należy jeszcze odkręcić map sensor i czujnik z przodu obudowy pod gumową osłoną, potem należy odłączyć wężyk od map sensora bo inaczej nie będzie trzymał wolnych obrotów. Reszta jak pisze autor poradnika
- Obi dwa
- Posty: 12
- Rejestracja: śr 22 lis 2017, 18:08
- Imię: Jacek
- województwo: pomorskie
- Płeć: Mężczyzna
Re: Regulacja Wtryskiwaczy Anielska Instrukcja V-Tec
Dla potomnych. Ksiazka serwisowa wprowadza w blad- radzi odpiac map sensor od airboxa, zostawiajac go podpietego przy przepustnicach- tego nie robcie.
Wedle mojego rozeznania nalezy zaslepic pairy (jak na zdjeciach autora tematu i w serwisowce) oraz weze podcisnien: sterowania flapperem oraz tego od map sensora.
Wedle mojego rozeznania nalezy zaslepic pairy (jak na zdjeciach autora tematu i w serwisowce) oraz weze podcisnien: sterowania flapperem oraz tego od map sensora.
- smurek
- teksciarz
- Posty: 137
- Rejestracja: pn 27 maja 2013, 12:12
- Imię: Andrzej
- województwo: wielkopolskie
- Płeć: Mężczyzna
Re: Regulacja Wtryskiwaczy Anielska Instrukcja V-Tec
Panowie podpowie ktos tak ostatecznie co zaslepic, co odlaczyk bo serwisowka, to co tutaj i filmik na necie odbiegaja od siebie:/
- smurek
- teksciarz
- Posty: 137
- Rejestracja: pn 27 maja 2013, 12:12
- Imię: Andrzej
- województwo: wielkopolskie
- Płeć: Mężczyzna
Re: Regulacja Wtryskiwaczy Anielska Instrukcja V-Tec
Model rozebrany, robie synchro ale mam problem:/
4 cylinder wzorcowy wskazanie 31
Problem polega na tym ze do niego moge ustawic tylko jeden cylinder. Kolejne dwa pozazuja wartosci okolo 19-20 i inaczej nie da sie ich przestawic:/
Cos zle podpialem, czegos nie zaslepilem ze takie rozbieznosci?
Dzieki za pomoc
4 cylinder wzorcowy wskazanie 31
Problem polega na tym ze do niego moge ustawic tylko jeden cylinder. Kolejne dwa pozazuja wartosci okolo 19-20 i inaczej nie da sie ich przestawic:/
Cos zle podpialem, czegos nie zaslepilem ze takie rozbieznosci?
Dzieki za pomoc
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 13 gości