Regulacja Wtryskiwaczy Anielska Instrukcja V-Tec

Moderatorzy: Jacko, kiki, KolczyK, PETER, Falcon

Awatar użytkownika
Damo 88
klepacz
klepacz
Posty: 1101
Rejestracja: sob 11 kwie 2009, 01:05
Model VFR: VFR VTec
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Wrocek

Regulacja Wtryskiwaczy Anielska Instrukcja V-Tec

Post autor: Damo 88 » ndz 12 gru 2010, 20:28

Przymierzam się do regulacji Wtrysku w V-Tecu W zaznaczonych miejscach na wężykach 1,2,3,4 zdejmujemy i zastępujemy Przewodami z urządzenia .
Później zaślepiamy otwór i regulujemy śrubkami w zaznaczonym Polu na czerwono . Stosując się do 4 Cylindra i tej śrubki pod żadnym pozorem nie ruszamy .

Oczywiście czynność przeprowadza się na rozgrzanym silniku przy obr. ok 3000obr/min

Proszę o ewentualną korektę lub sugestie ..

Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Jeżeli Rozwiązałeś problem nie Zapomnij Odpisać .

Awatar użytkownika
olo
klepacz
klepacz
Posty: 1520
Rejestracja: pt 02 gru 2005, 21:33
Model VFR: Firestorm
Imię: Olek
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Rybnik
Kontakt:

Post autor: olo » śr 15 gru 2010, 18:24

Damo 88, po pierwsze nie pasują mi te 3000 RPM-takie regulacje przeprowadza się na bigu jałowym zazwyczaj ale może w vitku jest inaczej...
po drugie: w poprzednim modelu robiąc synchonizację zaworów rozruchowych (tak to jest sformułowane) powinno sie ustawić jeden gar tak jak wzorcowy, nastepny o 10mmHg niżej a jeszcze inny (mniejsza o kolejność-nie pamiętam) o 20mmHg...
10mmHg=0,013bar - masz taki dokładny wakuometr...?
Chyba że źle kombinuję-jesli tak to proszę o korektę :mrgreen:
VFR-OC Poland, South Park section, MTZ sub-section :-)

Awatar użytkownika
Damo 88
klepacz
klepacz
Posty: 1101
Rejestracja: sob 11 kwie 2009, 01:05
Model VFR: VFR VTec
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Wrocek

Post autor: Damo 88 » śr 15 gru 2010, 20:01

olo Jednak obroty powinny być 1200+-100 RPM oczywiście bieg jałowy i ustawiam wszystkie wzorując się na 4 cylindrze . Możesz podać jakieś źródło z chęciom poczytam o zmniejszaniu ciśnienia o 10mm Hg , 20mm Hg .. w odpowiedniej kolejności na każdym cylindrze .
Oczywiście że nie mam tak dokładnego Wakuometra ;-)
Jeżeli Rozwiązałeś problem nie Zapomnij Odpisać .

Awatar użytkownika
olo
klepacz
klepacz
Posty: 1520
Rejestracja: pt 02 gru 2005, 21:33
Model VFR: Firestorm
Imię: Olek
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Rybnik
Kontakt:

Post autor: olo » śr 15 gru 2010, 20:17

Źródło to serwisówka do łosiemsetki...
1-zaplombowana, najpierw ustawiasz wszystkie pozostałe do tego poziomu, potem 3 cylinder ustawiasz 20mmHg poniżej a "4" 10mmHg poniżej wzorca, i ewentualna korekta obr. jałowych...
VFR-OC Poland, South Park section, MTZ sub-section :-)

Awatar użytkownika
Damo 88
klepacz
klepacz
Posty: 1101
Rejestracja: sob 11 kwie 2009, 01:05
Model VFR: VFR VTec
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Wrocek

Post autor: Damo 88 » śr 15 gru 2010, 21:32

Masz na myśli ''4'' czyli pierwszy ''1'' w oznaczeniu na pokrywie bo Wzorcem jest ''4'' cylinder i jego nie ruszamy .

I jeszcze jedno Reguluję 3 cylindry dlaczego zmniejszam podciśnienie o 20mm Hg , 10mmHg tylko w dwóch cylindrach a co z jeszcze jednym :?: Dlaczego się go omija
Jeżeli Rozwiązałeś problem nie Zapomnij Odpisać .

Awatar użytkownika
kiki
ostry klepacz
ostry klepacz
Posty: 2500
Rejestracja: pt 13 sty 2006, 12:53
Model VFR: 800FI '98
Imię: Piotr
województwo: mazowieckie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Węgrów
Kontakt:

Post autor: kiki » czw 16 gru 2010, 08:13

z tego co pamietam to w 800FI ustawiało sie na rózne podcisnienia ale w V-tec to juz wszystko szło pod jedno kopyto :)- dziś wieczorem sprawdze i dokładnie dam znac :)

[ Dodano: |16 Gru 2010|, o 08:31 ]
viewtopic.php?t=4747&postdays=0&postorder=asc&start=0 tu jest dokładny opis do 800FI :twisted:

Awatar użytkownika
eater
pisarz
pisarz
Posty: 326
Rejestracja: wt 09 lut 2010, 14:13
Model VFR: VFR 800, 2001.
Imię: Łukasz
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Gdańsk, Głogów
Kontakt:

Post autor: eater » czw 16 gru 2010, 10:34

Myślę, że warto jeszcze zerknąć tutaj: Synchronizacja przepustnic

Temat po angielsku, znalazłem go ze strony Carbtune.

"Starter valves" - z jednej strony zapewniają nam bieg jałowy, ale jednocześnie pełnią rolę ssania / podwyższonego biegu jałowego.

I jest to jedyne miejsce, gdzie można zsynchronizować przepustnice / podciśnienie.
Terror Mechanicznej Pomarańczy!

Potrzebujesz części do moto w dobrej cenie? Pytaj! :)

Awatar użytkownika
maciek 800
klepacz
klepacz
Posty: 579
Rejestracja: ndz 17 gru 2006, 12:05
Model VFR: ST 4S
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Warszawa/Raszyn

Post autor: maciek 800 » czw 16 gru 2010, 18:59

Jest dokładnie tak jak mówi Kiki.
W FI Drugi garnek miał mniejsze podciśnienie. Natomiast w VItku ustawia się wszystkie równo.
Pod tą przepustnicę co to jest zaślepiona ta jest wzorcowa.
A 3000obr/min to w bokserze BMW się reguluje. A w łaściwie to samo się reguluje. :razz:

Awatar użytkownika
kiki
ostry klepacz
ostry klepacz
Posty: 2500
Rejestracja: pt 13 sty 2006, 12:53
Model VFR: 800FI '98
Imię: Piotr
województwo: mazowieckie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Węgrów
Kontakt:

Post autor: kiki » czw 16 gru 2010, 21:19

Sprawdzałem w manualu do Vitka :) -zresztą mnie Maciek juz ubiegł:)

- obroty 1200 + - 100
-wszystkie ustawiamy pod cylinder 4 :mrgreen:

Pozdrawiam
:)

Awatar użytkownika
Damo 88
klepacz
klepacz
Posty: 1101
Rejestracja: sob 11 kwie 2009, 01:05
Model VFR: VFR VTec
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Wrocek

Post autor: Damo 88 » czw 16 gru 2010, 21:25

Dzięki prawdopodobnie W sobotę Zacznę To parę fotografii przędzie .

Szerokości :bye
Jeżeli Rozwiązałeś problem nie Zapomnij Odpisać .

Awatar użytkownika
slimak
klepacz
klepacz
Posty: 1135
Rejestracja: pn 05 sty 2009, 19:25
Model VFR: VFR 800 FI 1998
Imię: Marcin
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: ROBUŃ okolice Kołobrzegu

Post autor: slimak » czw 16 gru 2010, 23:18

a czy ktos moze opisać jak silnkzachowuje sie przed regulacją
ZKL

Awatar użytkownika
eater
pisarz
pisarz
Posty: 326
Rejestracja: wt 09 lut 2010, 14:13
Model VFR: VFR 800, 2001.
Imię: Łukasz
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Gdańsk, Głogów
Kontakt:

Post autor: eater » pt 17 gru 2010, 09:02

Kłopoty z biegiem jałowym, nierówna praca na wolnych obrotach. To główne objawy.
Terror Mechanicznej Pomarańczy!

Potrzebujesz części do moto w dobrej cenie? Pytaj! :)

Awatar użytkownika
slimak
klepacz
klepacz
Posty: 1135
Rejestracja: pn 05 sty 2009, 19:25
Model VFR: VFR 800 FI 1998
Imię: Marcin
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: ROBUŃ okolice Kołobrzegu

Post autor: slimak » pt 17 gru 2010, 10:08

wielkie dzięki eater,
ZKL

Awatar użytkownika
eater
pisarz
pisarz
Posty: 326
Rejestracja: wt 09 lut 2010, 14:13
Model VFR: VFR 800, 2001.
Imię: Łukasz
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Gdańsk, Głogów
Kontakt:

Post autor: eater » pt 17 gru 2010, 11:37

maciek 800 pisze:Jest dokładnie tak jak mówi Kiki.
W FI Drugi garnek miał mniejsze podciśnienie.
Nie do końca.
Trzeci garnek ma mieć o 20 mmHg mniej od pierwszego.
Czwarty z kolei o 10 mmHg mniej od pierwszego.
Terror Mechanicznej Pomarańczy!

Potrzebujesz części do moto w dobrej cenie? Pytaj! :)

Awatar użytkownika
maciek 800
klepacz
klepacz
Posty: 579
Rejestracja: ndz 17 gru 2006, 12:05
Model VFR: ST 4S
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Warszawa/Raszyn

Post autor: maciek 800 » pt 17 gru 2010, 18:23

Walę się w piersi masz racje.

ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości