Strona 1 z 1

Obroty Falują po regulacji zaworów V-Tec

: czw 02 gru 2010, 17:54
autor: Damo 88
Pierwsze odpalenie :grin: gdy na wyświetlaczu pojawi się już pierwsza temperatura(63) przy ok.1300obr/min wahanie wskazówki jest minimalne prawie nie zauważalne , jednak gdy obroty podkręcę do około 7000or/min wahania są znaczące + - 200obr.min .

Czy jest to normalna sytuacja po regulacji i teraz powinienem wykonać synchronizację wtrysku i wszystko wróci do normy :idea:

: czw 02 gru 2010, 19:13
autor: szatan
Przypuszczam ze cos z przewodami od airboxa jest nie teges , mogłeś któryś przycisnąć i nie puszcza powietrza, albo bedziesz musiał zrobic regulacje podcisnienia a airboxie.

: czw 02 gru 2010, 19:48
autor: Pawelr851
Moze to glupie ale to normalne ze jak podkrecisz do okolo 7000 to beda skakac obroty bo wlasnie wtedy wlacza sie V-tec :/ ja mam dokladnie to samo, jak podkrece obroty do okolo 7000 i staram sie je tam utrzymac to skacza mi wlasnie +-200rmp. Poprostu jak lapie ci 7000 to V-tec obciaza silnik i go spowalnia a gdy obroty spadna to sie wylacza i odciaza go wiec obroty znowu sie podnosza i tak w kolko:/ ale przy innych wartosciach jest ok :)

: czw 02 gru 2010, 19:58
autor: Damo 88
Zapomniałem dopisać airBox Był założony lecz górna pokrywa tylko przykryta
( nie skręcona ) , ( bez filtra) tak aby nic nie wpadło przez przypadek i jeszcze jedno odpalany był z samymi kolektorami z ściągniętym wydechem .

: czw 02 gru 2010, 20:43
autor: szatan
No więc sam sobie odpowiadasz na pytanie, wydech ma duzy wpływ na prace silnika a nieszczelny (jak piszesz przyłożony) airbox tym bardziej , zreszta tak jak pisał poprzednik rzeczywiscie moze to v-tec , o tym nie pomyślałem.

: pt 03 gru 2010, 02:40
autor: Damo 88
Wcześniej tak nie było , po synchronizacji i prawidłowym skręceniu napiszę co i jak ..

Pozdr. i szybkiej Zimy :bye

[ Dodano: |19 Gru 2010|, o 14:40 ]
Po synchronizacji podciśnienia obroty już tak nie skaczą wskazówka minimalnie drga co jest normalne , czasem skoczy i lekko pyrknie ;-) ale to zapewne nieszczelność w układzie wydechowym bo tylni tłumik założyłem tymczasowo i połączenie
uszczelniłem watą szklaną .

( Puszkę filtra zamontowana , filtr ... wszystko tak jak powinno być )