Strona 1 z 1

Wałki rc24 I a II

: czw 04 lis 2010, 06:24
autor: Twardy161
Witam kolegow.
Zwracam sie glownie do czesci, ktora miala doswiadczenia z w.w. modelem.
Jak wiadomo rc24 I miala wadliwe walki, ktore czasem lubily zgubic sprezynke i zblokowac rozrzad:]
Wlasnie takiego modelu jestem posiadaczem i 1 walek byl juz tego naprawde bliski, pozostale sprezynki luzno lataja i przypuszczam, ze stad bierze sie halas z glowic.
Ostatnio pojawil sie nowy dzwiek i jesli to nie niedokrecony zawor ktory sie poluzowal to jest to kolejny sygnal aby dluzej tak nie jezdzic.
Chcialbym sie upewnic czy walki a najlepiej i panewki sa takie same w rc24 II gdzie powyzszy problem rozwiazano.
Dostalem zdjecia rozrzadu od jednego goscia z allegro i mechnizm regulacji zaworow jest inny niz u mnie(chyba ze ja cos zle widze albo zle pamietam co tez jest mozliwe:]) stad zwatpienie w zbieznosc tych elementow:]
Kojarze tez, ze luzy zaworowe pomiedzy tymi modelami roznia sie chyba o 0.1mm, chyba, ze to tylko zmiana zalecen.
Nie wiem tez czy walki roznia sie wizualnie i mozna je odroznic-dla pewnosci, ze ktos mi dziadostwa nie wciska.
Bede wdzieczny za sugestie i za sprostowanie mnie jak gdzies napisalem glupoty:]

: czw 04 lis 2010, 07:42
autor: Jarecki2102
W kwestii wałków nie pomogę. Nie wiem ile zażyczył sobie gość o którym piszesz za wałki, ale wiem, że ponoć można bardzo tanio cały silnik trafić. Silniki do vfr są jak wiadomo raczej bezawaryjne, w związku z czym raczej ciężkie do sprzedania. Ma to zdecydowany wpływ na cenę.

: czw 04 lis 2010, 08:20
autor: kiki
Na tych zdjeciach jesli to jest rc24II to brakuje elementów(śrub i dźwigienek) do regulacji zaworów :)

: czw 04 lis 2010, 08:32
autor: Twardy161
czyli czesciowo sie poznalem:]
Niestety pol roku tego nie widzialem i juz ulecialo:]
Po czym odrozniles?

: czw 04 lis 2010, 09:01
autor: kiki
tak jak pisałem brakuje elementow do regulacji zaworów :)

http://www.sklep.motorista.pl/szukaj/mo ... 50FK,14003,

tu wejdz i zobaczysz dokładny rysunek :)

: czw 04 lis 2010, 09:04
autor: PETER
Kiki dobrze pisze brak dźwigienek zaworowych w tej głowicy na zdjęciach :grin:

: czw 04 lis 2010, 09:05
autor: Twardy161
nie nie Kiki, mi chodzilo o odroznienie rc24 I i II ;-)

[ Dodano: 2010-11-04, 09:08 ]
PETER pisze:Kiki dobrze pisze brak dźwigienek zaworowych w tej głowicy na zdjęciach :grin:
Spokojnie, zalapalem juz :grin:
fakt, ze nigdzie nie moglem ich wypatrzec ale uznalem, ze nie pamietam i musza byc po drugiej stronie walka:]

: czw 04 lis 2010, 09:49
autor: kiki
Twardy161, tak ze zdjecia to trudno bedzie to kreslic bo jest to blizniaczy model niestety :???: . W domu (tym prawdziwym w Węgrowie) mam manuala CLYMER-a i jak mi przypomnisz w sobote rano sprawdze dokładnie.
Cos mi się wydaje(nie jestem pewien na 100%) że wałki z rc24 I i II mozna rozróżnić po wytłoczeniach na nich(czyłi łatwiej bedzie trafić głowicę). Ale jak pisałem to tylko moje przypuszczenia :) i sprawdzić mogę to dopiero w sobote :mrgreen:

: czw 04 lis 2010, 15:37
autor: Twardy161
Przyznam, ze zle przeczytalem Twoj pierwszy post i zdawalo mi sie, ze napisales, ze to jest od rc24 II stad moje dalsze pytania:]
Zdawalo mi się, ze walki rc24 II inaczej wygladaly od strony, od ktorej sa widoczne sprezynki ale to moze tylko moje urojenia:]