-
Alkad
- teksciarz

- Posty: 142
- Rejestracja: wt 24 lut 2009, 16:49
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: malopolska
Post
autor: Alkad » śr 03 mar 2010, 20:43
Witam ponownie...
Niestety z vfr-ka nie jest zbyt dobrze. Myślałem, że po wymianie tych świec jest juz ok, ale tak nie jest. Gdy odpalam vfr pierwszy raz w jakimś dniu i jade gdzieś np. 30km cigłej jazdy bez gaszenia to chodzi elegancko nic nie przerywa ani nic. Gdy zgasze go na powiedzmy godzine i ponownie odpale to w czasie jazdy już przerywa, szarpie i wogóle tak jakby mu czegoś brakowało. Poprzedni właściciel podczas kupna powiedział, że zaworów on nie ruszał a miał ją 4 lata. Problem może tkwić w zaworach ? Jak nie to jakie macie propozycje ?

Prawdziwy motocyklista brudnych rąk się nie boi...
-
Vermilion
- klepacz

- Posty: 814
- Rejestracja: ndz 09 sie 2009, 19:33
- Imię: Adam
- województwo: wielkopolskie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Wałcz/Piła
Post
autor: Vermilion » śr 03 mar 2010, 22:03
Trochę banalne, ale sprawdź czy wężyk od paliwa ci się gdzieś nie zagina jak bak upuszczasz. Miałem to samo u siebie i też panikowałem, ale taka prosta sprawa załatwiła problem

Powiedz jeszcze co to za VFR
Honda NSR 125 JC22A >
Honda CB 500 >
Honda VFR 750 RC36I >
Yamaha TDM 850 4TX >
Honda VFR 800Fi 99' SF >
Honda VFR 800Fi 98' !!
SPEED UP - CENTRUM MOTOCYKLISTY
https://www.facebook.com/SpeedUP.Pila
-
PETER
- stary wyjadacz

- Posty: 4617
- Rejestracja: czw 03 lip 2008, 22:22
- Imię: PIOTR
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: PRUSZKÓW
Post
autor: PETER » czw 04 mar 2010, 08:57
Z tego co piszesz stawiałbym na jakąś awarie elektryczną po postoju nagrzanego moto ciepła idzie do góry i coś sie przegrzewa CO ??????????? sprawdź i oczyść wszelkie połączenia pod zbiornikiem pod boczkami trochę tego tam jest zle wyregulowane zawory nie dają objawów takich o jakich piszesz ale tak na odległośc ciezko coś doradzać

"BO JA JESTEM NIESPOTYKANIE SPOKOINY CZŁOWIEK"
-
Alkad
- teksciarz

- Posty: 142
- Rejestracja: wt 24 lut 2009, 16:49
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: malopolska
Post
autor: Alkad » czw 04 mar 2010, 19:07
Sprawdze wszystkie połączenia i styki, a powiedz mi jakie są obiawy padniętego regulatora ?
Prawdziwy motocyklista brudnych rąk się nie boi...
-
Twardy161
- klepacz

- Posty: 739
- Rejestracja: wt 28 lip 2009, 21:09
- Imię: Łukasz
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Warszawa
-
Kontakt:
Post
autor: Twardy161 » czw 04 mar 2010, 19:07
Alkad a jak juz zacznie tak przerywac itd to ile bys nie jechal to nie przechodzi? albo przy przegazowkach na wysokich obrotach nie jest ok?
-
Alkad
- teksciarz

- Posty: 142
- Rejestracja: wt 24 lut 2009, 16:49
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: malopolska
Post
autor: Alkad » czw 04 mar 2010, 19:23
Na luzie przy przygazowkach jest wszystko ok tylko podczas jazdy i powyzej 3 tys obr. przerywa...
Prawdziwy motocyklista brudnych rąk się nie boi...
-
Twardy161
- klepacz

- Posty: 739
- Rejestracja: wt 28 lip 2009, 21:09
- Imię: Łukasz
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Warszawa
-
Kontakt:
Post
autor: Twardy161 » czw 04 mar 2010, 20:22
jesli to jest przerywanie i szarpanie to napewno elektryka,
a jesli wystepuje to tylko czasem to jak kuz padlo-cos co sie moze nagrzac i szwankowac-typu cewka/i, modul zaplonowy albo wsuwka kontaktujaca czasem.
-
Alkad
- teksciarz

- Posty: 142
- Rejestracja: wt 24 lut 2009, 16:49
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: malopolska
Post
autor: Alkad » czw 04 mar 2010, 20:36
Tak jak pisałem, pierwsza jazda jest idealna, jak zgasze i odpale to juz przerywa. I przerywa zawsze podczas dodawania gazu.
A może ma ktoś z was do sprzedania lub do sprawdzenia jakis moduł lub regulator ?

-
Twardy161
- klepacz

- Posty: 739
- Rejestracja: wt 28 lip 2009, 21:09
- Imię: Łukasz
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Warszawa
-
Kontakt:
Post
autor: Twardy161 » czw 04 mar 2010, 21:13
w pierwszej chwili przyszly mi do glowy gazniki-zuzyte zaworki iglicowe i zalewanie w czasie postoju ale objawy bylyby inne,
tym bardziej, ze chodzi o pierwsza dluzsza jazde wiec kwestia uzycia ssania nic tu nie ma do rzeczy.
gdyby to bylo caly czas to moznaby podejrzewac swiece(czasem i nowa trafi sie wadliwa) i kable, w tym przypadku raczej tak jak pisalem,
ale pierwsza jazda jest ok niewazne jak jest dluga?
nie wiesz po jakim czasie jeszcze mozna odpalic zeby bylo ok?albo jak juz sie zacznie przerywanie ile trzeba odczekac az znowu chodzi dobrze?
-
Alkad
- teksciarz

- Posty: 142
- Rejestracja: wt 24 lut 2009, 16:49
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: malopolska
Post
autor: Alkad » pt 05 mar 2010, 08:52
No tego nie sprawdziłem ile czasu mogę odczekać żeby było ok ale po godzinie jak już zapale to cchodzi źle. . Wiem że 40 km ciągłej jazdy chodzi normalnie. To nie są obiawy regulatora ? Tak jak pistał PETER ciepło idzie do góry i cos sie przegrzewa ? Jeszcze zastanawia mnie jedna rzecz, poprzedni właściciel założył wentylator na regulator, twierdzi ze na wszelki wypadek. Może już miał jakąś przygode z tym regulatorem i próbował go ratować tym wiatraczkiem...
Prawdziwy motocyklista brudnych rąk się nie boi...
-
PETER
- stary wyjadacz

- Posty: 4617
- Rejestracja: czw 03 lip 2008, 22:22
- Imię: PIOTR
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: PRUSZKÓW
Post
autor: PETER » pt 05 mar 2010, 09:14
regulator bym sobie odpuścił mało prawdopodobne żeby robił zakłócenia w pracy układu zapłonowego w okolicy mocowania zbiornika przy siedzeniu masz przykręcone przewody masowe sprawdź czy jest dobre połączenie a najlepiej odkręć oczyść lekko nasmaruj i skręć ponownie rama też się mocno grzeje

"BO JA JESTEM NIESPOTYKANIE SPOKOINY CZŁOWIEK"
-
kiki
- ostry klepacz

- Posty: 2508
- Rejestracja: pt 13 sty 2006, 12:53
- Imię: Piotr
- województwo: mazowieckie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Węgrów
-
Kontakt:
Post
autor: kiki » pt 05 mar 2010, 11:47
czasami podobne akcje robią padnięte impulsatory- jak są zimne to wszystko gra a jak już złapią temp to robią się cyrki

-
Alkad
- teksciarz

- Posty: 142
- Rejestracja: wt 24 lut 2009, 16:49
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: malopolska
Post
autor: Alkad » wt 23 mar 2010, 18:47
Witam ponownie...
Gaźniki wyczyszczone i wyregulowane, luzy zaworowe ustawione... a jak przerywał tak przerywa. Sprawdziłem go troche na trasie i po ponad 50km ciągłej jazdy zaczyna przerywać. Zauważyłem że wentylatot mi nie chodzi, może być tak że łapie za duża temperature i przerywa ? Jadąc cały czas przez 50km z predkościa 130-150km/h powinien sie włączyć wentylator w czasie jazdy ?
Prawdziwy motocyklista brudnych rąk się nie boi...
-
PETER
- stary wyjadacz

- Posty: 4617
- Rejestracja: czw 03 lip 2008, 22:22
- Imię: PIOTR
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: PRUSZKÓW
Post
autor: PETER » wt 23 mar 2010, 19:07
Alkad pisze:Zauważyłem że wentylatot mi nie chodzi, może być tak że łapie za duża temperature i przerywa ? Jadąc cały czas przez 50km z predkościa 130-150km/h powinien sie włączyć wentylator w czasie jazdy ?
po co ma się włączyć przecież dmuchasz na chłodnice wiatrem o prędkości 130 150km\h czy się grzeje przecież masz wskaźnik temperatury wystarczy spojrzeć
"BO JA JESTEM NIESPOTYKANIE SPOKOINY CZŁOWIEK"
-
Alkad
- teksciarz

- Posty: 142
- Rejestracja: wt 24 lut 2009, 16:49
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: malopolska
Post
autor: Alkad » wt 23 mar 2010, 19:20
Wskazówka od temperatury podniesie sie moze od samego daołu jakies 3mm wydaje mi sie że cos mało, wiec pewnie z nia tez jest cos nie tak.
Prawdziwy motocyklista brudnych rąk się nie boi...
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości