..tak wszystkie do tej samej wartosci.kiki pisze:nie wiem czy dobrze zrozumiałem- wszystkie podcisnienia do tej samej wartości ustawiłes???
SYNCHRO WTRYSKU ???
-
- teksciarz
- Posty: 130
- Rejestracja: pt 07 mar 2008, 15:33
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: skoczow
- Kontakt:
chyba raczej nie bede mysial robic tego po raz kolej
ja robilem regulacje w FJR
tam wyraznie jest powiedziane ze powinno byc równo
http://www.fjr1300.info/howto/efi-sync.html
z tolerancją do 10mmHg
ja robilem regulacje w FJR
tam wyraznie jest powiedziane ze powinno byc równo
http://www.fjr1300.info/howto/efi-sync.html
z tolerancją do 10mmHg
- kiki
- ostry klepacz
- Posty: 2508
- Rejestracja: pt 13 sty 2006, 12:53
- Imię: Piotr
- województwo: mazowieckie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Węgrów
- Kontakt:
ogólnie synchro ma pomagac aby praca na wolnych obrotach była równa (bez pulsownia obrotów) oraz aby przejscie z wolnych do srednich obrotów była płynna. Co do spalania to was zmartwie - moja rc46'98 pali ok 7 litrów- im szybciej smigam tym mniej pali
he he. 7 litrów na rc46 to jednak taki standardowy wynik- mi w chwili obecnej wychodzi ok 6,7 litra- ale juz zbliza sie termin czyszczenia mojego K&N
- dam znac jak bedzie po praniu 
Ps. Dodam tylko tyle - moja ex (super fajna zajebista
) VFR (rc24) przy max pałowaniu (ciągle czerwone pole) we 2 osoby spaliła mi max 7.2 l/100km
, a snadrad to okolo 6l na 100 km 



Ps. Dodam tylko tyle - moja ex (super fajna zajebista



- mick63
- zadomowiony
- Posty: 72
- Rejestracja: pt 05 cze 2009, 00:11
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Lubartów
kiki, mam małe pytanko, a własciwie dwa,
Jak zabrałem sie do wymiany filtra powietrza to zauważyłem że mocowanie przewodu znajdującego się po prawej stronie, bliżej przodu jest oberwane, czy to ma jakieś znaczenie. Przyglądałem się tym mocowaniom i z tego co widziałem to raczej nie ma możliwości przepływu powietrza z filtra powietrza do tych węzyków. Sytuacja w tej chwili wygląda tak że oberwany wężyk leży na silniku i zest zatkany kawałkiem z którym został oderwany. Czy te plastikowe elementy obudowy filtra powietrza służą tylko do zamocowania wężyków i czy tak jak napisałem może być???
Mam też drugą sprawę. Jak kupiłem moto to nie wiem dlaczego ale wolne obroty były ustawione na ok 2000. Dzwoniłem do serwisu i coś tam ściemniali o jakims czujniku czy coś, ale potem w instrukcji znalazłem jak to się robi i za pomocą śrubki ustawiłem sobie na ok 1200. Potem wymieniłem filtr powietrza, zwykły, standardowy filtr. Po wymianie pojawił się problem z paleniem, jak jest zimny nawet przy zaciągniętym ssaniu ciężko pali, poźniej jest ok. Czy dałoby radę kiedyś wpaść i sprawdzić jak tam wygląda synchronizacja. Planuję kupić sobie ten sprzęcik do regulacji ale na chwilę obecną mam ważniejsze wydatki, a sezon juz w pełni tylko ta pogoda coś nia za bardzo...
Jak zabrałem sie do wymiany filtra powietrza to zauważyłem że mocowanie przewodu znajdującego się po prawej stronie, bliżej przodu jest oberwane, czy to ma jakieś znaczenie. Przyglądałem się tym mocowaniom i z tego co widziałem to raczej nie ma możliwości przepływu powietrza z filtra powietrza do tych węzyków. Sytuacja w tej chwili wygląda tak że oberwany wężyk leży na silniku i zest zatkany kawałkiem z którym został oderwany. Czy te plastikowe elementy obudowy filtra powietrza służą tylko do zamocowania wężyków i czy tak jak napisałem może być???
Mam też drugą sprawę. Jak kupiłem moto to nie wiem dlaczego ale wolne obroty były ustawione na ok 2000. Dzwoniłem do serwisu i coś tam ściemniali o jakims czujniku czy coś, ale potem w instrukcji znalazłem jak to się robi i za pomocą śrubki ustawiłem sobie na ok 1200. Potem wymieniłem filtr powietrza, zwykły, standardowy filtr. Po wymianie pojawił się problem z paleniem, jak jest zimny nawet przy zaciągniętym ssaniu ciężko pali, poźniej jest ok. Czy dałoby radę kiedyś wpaść i sprawdzić jak tam wygląda synchronizacja. Planuję kupić sobie ten sprzęcik do regulacji ale na chwilę obecną mam ważniejsze wydatki, a sezon juz w pełni tylko ta pogoda coś nia za bardzo...
- kiki
- ostry klepacz
- Posty: 2508
- Rejestracja: pt 13 sty 2006, 12:53
- Imię: Piotr
- województwo: mazowieckie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Węgrów
- Kontakt:
ad pierwszego pytania to raczej większego problemu nie powinno robic - moga ci obroty falowac i tyle- proponuje jednaj jakąś rurke tam ekleić i podłączyc jak w oryginale
.
Ad2 - A świece masz dobre? mozliwe że po prostu juz dogorywają
. Jeśli chcesz żebym zrobił synchro w twojej maszynce to nie ma problemu
- musimy sie na jakiś weekend zgadac i zapraszam do Węgrowa 

Ad2 - A świece masz dobre? mozliwe że po prostu juz dogorywają



- mick63
- zadomowiony
- Posty: 72
- Rejestracja: pt 05 cze 2009, 00:11
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Lubartów
Jeżeli chodzi o ten węzyk to kwestia jest tego typu ze akurat to mocowanie które jest oberwane i zostało w środku wężyka nie umożliwia dopływu powietrza, działa tak jakby korek, znajomi maja inne sprzęty i nie mam gdzie sprawdzić jak to jest w innych sprzętach, bede musiał wydać chyba parę zł i kupić całego airboxa.
Co do świec to nie sprawdzałem ich, może to być powodem, raczej wątpię żeby angole wpadli na tak genialny pomysł jak wymiana swiec, jakie polecasz???
Co do synchronizacji to chetnie bym do Ciebie przyjechał tylko będe musiał trochę poczekać bo pogoda nie bardzo zachęca do jazdy. Jakby co bede dzwonił.
Co do świec to nie sprawdzałem ich, może to być powodem, raczej wątpię żeby angole wpadli na tak genialny pomysł jak wymiana swiec, jakie polecasz???
Co do synchronizacji to chetnie bym do Ciebie przyjechał tylko będe musiał trochę poczekać bo pogoda nie bardzo zachęca do jazdy. Jakby co bede dzwonił.
- Maciej
- teksciarz
- Posty: 168
- Rejestracja: ndz 17 lut 2008, 18:47
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Gdańsk
- Kontakt:
mick63 pisze:Jeżeli chodzi o ten węzyk to kwestia jest tego typu ze akurat to mocowanie które jest oberwane i zostało w środku wężyka nie umożliwia dopływu powietrza, działa tak jakby korek, znajomi maja inne sprzęty i nie mam gdzie sprawdzić jak to jest w innych sprzętach, bede musiał wydać chyba parę zł i kupić całego airboxa.
Co do świec to nie sprawdzałem ich, może to być powodem, raczej wątpię żeby angole wpadli na tak genialny pomysł jak wymiana swiec, jakie polecasz???
Co do synchronizacji to chetnie bym do Ciebie przyjechał tylko będe musiał trochę poczekać bo pogoda nie bardzo zachęca do jazdy. Jakby co bede dzwonił.
Bo i ma działać jak korek, musi być zaślepiony. Plastikowy kołek wystający z airboxa jest tylko potrzebny do wygodnego zamocowania , spokojnie możesz olać kumpno airboxa bo niczego to nie zmieni , no poza wydaną kasą.
- -+-== VFR 800-FIX '99 BLACK ==-+- -
- -+-== K&N / INOX IXIL / GIVI MONORACK / KAPPA K48N / WHITE LED LIGHTS ==-+- -
- -+-== K&N / INOX IXIL / GIVI MONORACK / KAPPA K48N / WHITE LED LIGHTS ==-+- -
- Maciej
- teksciarz
- Posty: 168
- Rejestracja: ndz 17 lut 2008, 18:47
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Gdańsk
- Kontakt:
maciek 800 pisze:Otóż nie!!
Po "regulacji" ( nie synchronizacji ) moto leppiej odpala i leppiej na gaz reaguje.
Trzeba to zrobić zgodnie z serwisówką i ustawić podciśnienie zgodne z wartościami tam podanymi. Uwaga większość wakuometrów podaje podciśnienie w barach (bar). Natomiast Wszystkie serwisówki podają w milimetrach słupa rtęci ( mmHg ). Trzeba mieć waku poadjące tych wartościach tkzw waku rtęciowe, lub też ( ja tak zrobiłem ) bardzo dokładne waku zegarowe w barach i przeliczyć sobie mmHg na bar.
Nie zupełnie , co do wartości podciśnień to podciśnienia przyjacielu nie regulujesz , za podciśnienie odpowiedzialne są tłoki , cylindry, pierścienie no i oczywiście dobrze wyregulowane zawory. Synchro nie polega na zmianie podciśnienia bo tego to nie zmienisz.
- -+-== VFR 800-FIX '99 BLACK ==-+- -
- -+-== K&N / INOX IXIL / GIVI MONORACK / KAPPA K48N / WHITE LED LIGHTS ==-+- -
- -+-== K&N / INOX IXIL / GIVI MONORACK / KAPPA K48N / WHITE LED LIGHTS ==-+- -
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 8 gości