Olej do VFR
- zbyl
- pisarz
- Posty: 456
- Rejestracja: wt 29 lis 2005, 12:45
- Imię: Zbyszek
- województwo: świętokrzyskie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Kielce
Nie gra 
Nie moga do tego dosc bo czasami rzadko ale jest
przy zejsciu z wysokich obr. potrafi czasami strzelic w rure sobie hehe.
A mam stand. iglice i wydech. Moze tutaj jest jakis problem
ale nie chce tego zmieniac tym bardziej ze K&N sie juz zwrocil.
No i spadlo mi troszke spalanie hehe najnizej jak mi sie kiedys udalo zejsc
to bylo 4.7 albo 4.6 nie pamietam dokladnie.
Bylo to w norwegi jazda do 120. przewaznie okolo 100.
pozdrowka
zbyl

Nie moga do tego dosc bo czasami rzadko ale jest
przy zejsciu z wysokich obr. potrafi czasami strzelic w rure sobie hehe.
A mam stand. iglice i wydech. Moze tutaj jest jakis problem
ale nie chce tego zmieniac tym bardziej ze K&N sie juz zwrocil.
No i spadlo mi troszke spalanie hehe najnizej jak mi sie kiedys udalo zejsc
to bylo 4.7 albo 4.6 nie pamietam dokladnie.
Bylo to w norwegi jazda do 120. przewaznie okolo 100.
pozdrowka
zbyl
- Iceman
- bywalec
- Posty: 47
- Rejestracja: śr 15 lut 2006, 20:16
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: podkarpacie
Te? tak my?l?, chocia? czasem zdasza sie, ?e niektore z tych firm mia?y wpadki jako?ciowe i wypuszcza?y wadliwe jako?ciowo oleje. Tak bylo w przypadku Castrola SLX 0w/30kris pisze:Ja te? je?d?? natakim jak zaleca honda tyle ?e Mobilu a nie Motulu i nie mam nic do niego.W poprzednich moto te? je?dzi?em na takim Mobilu i by?o ok.Oleje czo?owych firm s? chyba podobnej jako?ci chodzi raczej o terminowe wymiany,jak s?dzisz Iceman?
Ale ogolnie rzecz bior?c najwa?niejsza jest terminowa wymiana
[ Dodano: 2006-02-23, 22:29 ]
U zbyla nie b?dzie gra?o. Sama synchronizacja nie wystarczy. Przy filtrze K&N dobrze jest jeszcze zmieni? dysze w ga?niku. Jak zakladasz sportowy wydech to ju? nie "dobrze jest tylko trzeba". Po tym dopiero synchronizowa? ga?niki. To tak jak z samochodami - go?cie zak?adaj? sto?kowe filtry, sportowe wydechy a efekt ko?cowy gorszy ni? w seri. Lepsze tylko efekty akustyczne. Ale zakladaj?c "sto?ek nie biora pod uwage d?ugo?ci rury dolotowej a ma to zasadnicze znaczenie (napelnianie cylindrow, zjawiska falowe itp).kris pisze:Pytam bo w?a?nie zak?adam K&N i wydech Termignoni i ciekaw jestem reakcji.Mechanior m?wi? , ?e mo?e wystarczy sama synchronizacja , a mo?e troch? trzeba b?dzie wyregulowa? na sk?adzie mieszanki.Zobaczymy jak b?dzie ju? chodzi?a i w trakcie jazdy
- AGENTII
- pisarz
- Posty: 250
- Rejestracja: wt 15 lis 2005, 22:43
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Olsztyn
- Kontakt:
nie wiem jaki u mnie by? wcze?niej olej, wole zala? 10W ni? ma mi silnik po 5W wyp?uka? na wylot
tak jak pisze Iceman, honda zaleca 10W a jak wyprodukowali takie maszynki jak nasze to ja im wierze 


MANIEK OLSZTYN
www.extreme.olsztyn.pl
www.extreme.olsztyn.pl
- zbyl
- pisarz
- Posty: 456
- Rejestracja: wt 29 lis 2005, 12:45
- Imię: Zbyszek
- województwo: świętokrzyskie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Kielce
EE tam jesli chodzi o K&N
to niestety problem ma sie gdzie indziej :p Raczej w jego przebiegu i juz
jesli jest nowka wymyty i nasaczony olejem nie ma problemu
jezdzi jak trzeba gorzej sie ma jesli juz na nim zrobimy okolo 7 tys.
Wtedy jest tak jak mowilem ja to rozwiazalem ze go po prostu czesciej myje i juz.
A jesli chodzi o sportowe dysze ( DynoJety) To nie polecam.
Spalanie gwaltownie rosnie kolega mial i za cholere nie szlo wyregulowac
az kupil inne gazniki i po problemie.
zbyl
to niestety problem ma sie gdzie indziej :p Raczej w jego przebiegu i juz
jesli jest nowka wymyty i nasaczony olejem nie ma problemu
jezdzi jak trzeba gorzej sie ma jesli juz na nim zrobimy okolo 7 tys.
Wtedy jest tak jak mowilem ja to rozwiazalem ze go po prostu czesciej myje i juz.
A jesli chodzi o sportowe dysze ( DynoJety) To nie polecam.
Spalanie gwaltownie rosnie kolega mial i za cholere nie szlo wyregulowac
az kupil inne gazniki i po problemie.
zbyl
- Fabiq
- klepacz
- Posty: 1371
- Rejestracja: sob 16 wrz 2006, 22:33
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Olsztyn
- Kontakt:
wiesz z tymi olejami to jest roznie, pojezdzij z 1000 km i zobacz czy bierze olej i w jakich ilosciach, jesli bierze bardzo malo to lej syntetyk, polecam Castrol GPS 4T - pelny syntetyk 10w-40 , wytrzymuje smialo 10 tys km i jest odporny na przegrzanie, silnik po nim jest dosc czysty - cena jakies 40 pln; no i druga strona medalu jesli moto bierze ci olej np. 0.5 L na 1000 km chociaz watpie zeby vfrka tyle wciagnela, lub twoj silnik ma glosna prace szczegolnie glowicy to warto zalac olej pol syntetyczny i tu polecam mobil extra 4t, wytrzymuje nawet zagotowanie silnika, sam sprawdzalem
, tyle ze trzeba go czesciej zmieniac no i ubytki sa wieksze za to cena jest nizsza jakies 35 pln za litra :] jakby ktos chcial oleje w dobrych cenach to mam dojscie w hurtowni

potrzeba cos?! dzwon 509 870 769
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość