Olej do VFR

Awatar użytkownika
kris
pisarz
pisarz
Posty: 241
Rejestracja: wt 03 sty 2006, 11:06
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Świdnica
Kontakt:

Post autor: kris » czw 23 lut 2006, 10:11

A jak tam z regulacj? ga?nik?w pod K&N wszystko gra Zbyl?

Awatar użytkownika
zbyl
pisarz
pisarz
Posty: 456
Rejestracja: wt 29 lis 2005, 12:45
Imię: Zbyszek
województwo: świętokrzyskie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Kielce

Post autor: zbyl » czw 23 lut 2006, 15:16

Nie gra :-)
Nie moga do tego dosc bo czasami rzadko ale jest
przy zejsciu z wysokich obr. potrafi czasami strzelic w rure sobie hehe.
A mam stand. iglice i wydech. Moze tutaj jest jakis problem
ale nie chce tego zmieniac tym bardziej ze K&N sie juz zwrocil.
No i spadlo mi troszke spalanie hehe najnizej jak mi sie kiedys udalo zejsc
to bylo 4.7 albo 4.6 nie pamietam dokladnie.
Bylo to w norwegi jazda do 120. przewaznie okolo 100.

pozdrowka
zbyl

Awatar użytkownika
kris
pisarz
pisarz
Posty: 241
Rejestracja: wt 03 sty 2006, 11:06
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Świdnica
Kontakt:

Post autor: kris » czw 23 lut 2006, 17:01

Pytam bo w?a?nie zak?adam K&N i wydech Termignoni i ciekaw jestem reakcji.Mechanior m?wi? , ?e mo?e wystarczy sama synchronizacja , a mo?e troch? trzeba b?dzie wyregulowa? na sk?adzie mieszanki.Zobaczymy jak b?dzie ju? chodzi?a i w trakcie jazdy :)

Awatar użytkownika
rommi
ostry klepacz
ostry klepacz
Posty: 2358
Rejestracja: śr 30 lis 2005, 16:34
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Józefosław k/Piaseczna
Kontakt:

Post autor: rommi » czw 23 lut 2006, 18:59

Ja zala?em do swojej Shell Advanced Ultra 4 - full syntetyk. Zu?ycia nie zauwa?y?em (za ma?y przebieg po wymianie :D ) znajomy mi poleci? ten olej, troszk? drogi ale jak ju? mam co? wla? do swojej VFR'ki to niech b?dzie to dobre :)

Awatar użytkownika
Iceman
bywalec
bywalec
Posty: 47
Rejestracja: śr 15 lut 2006, 20:16
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: podkarpacie

Post autor: Iceman » czw 23 lut 2006, 22:20

kris pisze:Ja te? je?d?? natakim jak zaleca honda tyle ?e Mobilu a nie Motulu i nie mam nic do niego.W poprzednich moto te? je?dzi?em na takim Mobilu i by?o ok.Oleje czo?owych firm s? chyba podobnej jako?ci chodzi raczej o terminowe wymiany,jak s?dzisz Iceman? :roll:
Te? tak my?l?, chocia? czasem zdasza sie, ?e niektore z tych firm mia?y wpadki jako?ciowe i wypuszcza?y wadliwe jako?ciowo oleje. Tak bylo w przypadku Castrola SLX 0w/30
Ale ogolnie rzecz bior?c najwa?niejsza jest terminowa wymiana

[ Dodano: 2006-02-23, 22:29 ]
kris pisze:Pytam bo w?a?nie zak?adam K&N i wydech Termignoni i ciekaw jestem reakcji.Mechanior m?wi? , ?e mo?e wystarczy sama synchronizacja , a mo?e troch? trzeba b?dzie wyregulowa? na sk?adzie mieszanki.Zobaczymy jak b?dzie ju? chodzi?a i w trakcie jazdy :)
U zbyla nie b?dzie gra?o. Sama synchronizacja nie wystarczy. Przy filtrze K&N dobrze jest jeszcze zmieni? dysze w ga?niku. Jak zakladasz sportowy wydech to ju? nie "dobrze jest tylko trzeba". Po tym dopiero synchronizowa? ga?niki. To tak jak z samochodami - go?cie zak?adaj? sto?kowe filtry, sportowe wydechy a efekt ko?cowy gorszy ni? w seri. Lepsze tylko efekty akustyczne. Ale zakladaj?c "sto?ek nie biora pod uwage d?ugo?ci rury dolotowej a ma to zasadnicze znaczenie (napelnianie cylindrow, zjawiska falowe itp).

Awatar użytkownika
kris
pisarz
pisarz
Posty: 241
Rejestracja: wt 03 sty 2006, 11:06
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Świdnica
Kontakt:

Post autor: kris » pt 24 lut 2006, 09:09

Dzi?ki Iceman tak my?la?em ?e przy sportowym wydechu ,mo?e by? mniejszy problem, wszystko si? oka?e po odpaleniu i je?dzie pr?bnej,ale my?l? , ?e nie b?dzie ?le :lol:

Awatar użytkownika
Vlaad
klepacz
klepacz
Posty: 956
Rejestracja: pt 18 lis 2005, 08:27
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Warszawa/Olsztyn
Kontakt:

Post autor: Vlaad » pt 24 lut 2006, 22:44

W kwestii oleju - dorzuc? jeszcze jedn? opini?. S?ysza?em, ?e bardzo dobre s? oleje motocyklowe Agip. Maj? wysok? klasyfikacj? API - SJ.

Awatar użytkownika
AGENTII
pisarz
pisarz
Posty: 250
Rejestracja: wt 15 lis 2005, 22:43
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Olsztyn
Kontakt:

Post autor: AGENTII » sob 25 lut 2006, 17:31

nie wiem jaki u mnie by? wcze?niej olej, wole zala? 10W ni? ma mi silnik po 5W wyp?uka? na wylot :mrgreen: tak jak pisze Iceman, honda zaleca 10W a jak wyprodukowali takie maszynki jak nasze to ja im wierze :mrgreen:
MANIEK OLSZTYN
www.extreme.olsztyn.pl

UxY
Administrator
Administrator
Posty: 1467
Rejestracja: sob 29 paź 2005, 17:05
Imię: Łukasz
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Pruszków
Kontakt:

Post autor: UxY » sob 25 lut 2006, 19:13

Agentii tez tak s?dze :P ju? nawet maca?em sw?j baniaczek 4l Motula :> w czwartek zalewam i pierwszy odpa? :D zarzuce jakis filmik :> jak to wygl?da?o :D

Awatar użytkownika
kris
pisarz
pisarz
Posty: 241
Rejestracja: wt 03 sty 2006, 11:06
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Świdnica
Kontakt:

Post autor: kris » sob 25 lut 2006, 20:09

No jeszcze troch? i wreszcie wyjedziemy,doczeka? si? nie mo?na.Ale jaka p??niej b?dzie radocha.Te? si? nie mog? doczeka? pierwszego odpalenia na nowym t?umiku ciekawe jak b?dzie gad??? :lol:

UxY
Administrator
Administrator
Posty: 1467
Rejestracja: sob 29 paź 2005, 17:05
Imię: Łukasz
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Pruszków
Kontakt:

Post autor: UxY » sob 25 lut 2006, 20:12

nagraj i pode?lij na forum :> a wo?le wydech jakiej firmy? :> (czy juz by?o a ja cos przegapi?em :P)

Awatar użytkownika
zbyl
pisarz
pisarz
Posty: 456
Rejestracja: wt 29 lis 2005, 12:45
Imię: Zbyszek
województwo: świętokrzyskie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Kielce

Post autor: zbyl » pn 27 lut 2006, 09:02

EE tam jesli chodzi o K&N
to niestety problem ma sie gdzie indziej :p Raczej w jego przebiegu i juz
jesli jest nowka wymyty i nasaczony olejem nie ma problemu
jezdzi jak trzeba gorzej sie ma jesli juz na nim zrobimy okolo 7 tys.
Wtedy jest tak jak mowilem ja to rozwiazalem ze go po prostu czesciej myje i juz.
A jesli chodzi o sportowe dysze ( DynoJety) To nie polecam.
Spalanie gwaltownie rosnie kolega mial i za cholere nie szlo wyregulowac
az kupil inne gazniki i po problemie.


zbyl

Awatar użytkownika
Lucek
stary wyjadacz
stary wyjadacz
Posty: 3481
Rejestracja: ndz 02 kwie 2006, 13:03
Imię: LUCYna/fer
województwo: łódzkie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: EP

Post autor: Lucek » ndz 17 wrz 2006, 23:53

w RC36 zaworki cykaja nietylko na zimnym silniku. w jednym ciszej a w innym glosniej :]
a olej jaki chcesz.u mnie jest motul polsyntetyk i sie sprawdza od 4 sezonow
Nie ma boga, jest Mmmmotór!

Awatar użytkownika
zbyl
pisarz
pisarz
Posty: 456
Rejestracja: wt 29 lis 2005, 12:45
Imię: Zbyszek
województwo: świętokrzyskie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Kielce

Post autor: zbyl » pn 18 wrz 2006, 08:38

Najlepiej lac taki olej na jaki cie stac.
Ja u siebie leje castrola pelny syntetyk 10W-50
poprzednio mialem motula 300V 5W-40

Generalnie od wymiany do wymiany nic sie nie dzialo.

Polecam Oba tylko Motul jest drogi 60 zeta za litr....

zbyl

Awatar użytkownika
Fabiq
klepacz
klepacz
Posty: 1371
Rejestracja: sob 16 wrz 2006, 22:33
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Olsztyn
Kontakt:

Post autor: Fabiq » pn 18 wrz 2006, 09:44

wiesz z tymi olejami to jest roznie, pojezdzij z 1000 km i zobacz czy bierze olej i w jakich ilosciach, jesli bierze bardzo malo to lej syntetyk, polecam Castrol GPS 4T - pelny syntetyk 10w-40 , wytrzymuje smialo 10 tys km i jest odporny na przegrzanie, silnik po nim jest dosc czysty - cena jakies 40 pln; no i druga strona medalu jesli moto bierze ci olej np. 0.5 L na 1000 km chociaz watpie zeby vfrka tyle wciagnela, lub twoj silnik ma glosna prace szczegolnie glowicy to warto zalac olej pol syntetyczny i tu polecam mobil extra 4t, wytrzymuje nawet zagotowanie silnika, sam sprawdzalem :P , tyle ze trzeba go czesciej zmieniac no i ubytki sa wieksze za to cena jest nizsza jakies 35 pln za litra :] jakby ktos chcial oleje w dobrych cenach to mam dojscie w hurtowni
potrzeba cos?! dzwon 509 870 769

ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość