Czyli trzeba śmigać
falujące wysokie obroty
-
Kolega_PL
- pisarz

- Posty: 466
- Rejestracja: ndz 22 lis 2009, 09:45
- Imię: Adam
- województwo: kujawsko-pomorskie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Kartuzy
trochę późno, ale zawsze. Może komuś się kiedyś przyda jak będzie miał podobne problemy.
Podsumowując problem był następujący:
falowanie wyższych obrotów, np odkręcasz na 5 tys. - nie ruszasz manetką a obroty skaczą 4,0 tys. 6,0 tys. Spalanie wynosiło około 11 l przy spokojnej jeździe. Na postoju przy odkręcaniu można było zobaczyć jak z tłumika leci nie spalone paliwo. Przy zamknięciu manetki strzelało w tłumiku jak cholera. Jedyną modyfikacją przed wystąpieniem problemu było założenie filtra K&N
Problem całkowicie rozwiązano poprzez synchronizacje wtrysków. Spalanie wróciło do normy 5,7 do 7,2 z kufrem centralnym przy normalnej jeździe motocyklem. Strzały prawie całkowicie ustały (od czasu do czasu coś pierdnie), falowania brak.
Dzięki za podpowiedzi, temat zamykam i pozdrawiam!
Podsumowując problem był następujący:
falowanie wyższych obrotów, np odkręcasz na 5 tys. - nie ruszasz manetką a obroty skaczą 4,0 tys. 6,0 tys. Spalanie wynosiło około 11 l przy spokojnej jeździe. Na postoju przy odkręcaniu można było zobaczyć jak z tłumika leci nie spalone paliwo. Przy zamknięciu manetki strzelało w tłumiku jak cholera. Jedyną modyfikacją przed wystąpieniem problemu było założenie filtra K&N
Problem całkowicie rozwiązano poprzez synchronizacje wtrysków. Spalanie wróciło do normy 5,7 do 7,2 z kufrem centralnym przy normalnej jeździe motocyklem. Strzały prawie całkowicie ustały (od czasu do czasu coś pierdnie), falowania brak.
Dzięki za podpowiedzi, temat zamykam i pozdrawiam!
Ostatnio zmieniony sob 05 cze 2010, 17:17 przez Kolega_PL, łącznie zmieniany 1 raz.
Adam
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 16 gości
