falujące wysokie obroty

Awatar użytkownika
kiki
ostry klepacz
ostry klepacz
Posty: 2508
Rejestracja: pt 13 sty 2006, 12:53
Imię: Piotr
województwo: mazowieckie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Węgrów
Kontakt:

Post autor: kiki » pn 01 mar 2010, 19:29

to fajnie ze wszystko ok.

Czyli trzeba śmigać :) a motek nie będzie się psuł :)

Kolega_PL
pisarz
pisarz
Posty: 466
Rejestracja: ndz 22 lis 2009, 09:45
Imię: Adam
województwo: kujawsko-pomorskie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Kartuzy

Post autor: Kolega_PL » pt 04 cze 2010, 11:07

trochę późno, ale zawsze. Może komuś się kiedyś przyda jak będzie miał podobne problemy.
Podsumowując problem był następujący:
falowanie wyższych obrotów, np odkręcasz na 5 tys. - nie ruszasz manetką a obroty skaczą 4,0 tys. 6,0 tys. Spalanie wynosiło około 11 l przy spokojnej jeździe. Na postoju przy odkręcaniu można było zobaczyć jak z tłumika leci nie spalone paliwo. Przy zamknięciu manetki strzelało w tłumiku jak cholera. Jedyną modyfikacją przed wystąpieniem problemu było założenie filtra K&N
Problem całkowicie rozwiązano poprzez synchronizacje wtrysków. Spalanie wróciło do normy 5,7 do 7,2 z kufrem centralnym przy normalnej jeździe motocyklem. Strzały prawie całkowicie ustały (od czasu do czasu coś pierdnie), falowania brak.
Dzięki za podpowiedzi, temat zamykam i pozdrawiam!
Ostatnio zmieniony sob 05 cze 2010, 17:17 przez Kolega_PL, łącznie zmieniany 1 raz.
Adam

Awatar użytkownika
Arnold
ostry klepacz
ostry klepacz
Posty: 2424
Rejestracja: pt 29 sty 2010, 21:56
Imię: Arnold
województwo: opolskie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Opole
Kontakt:

Post autor: Arnold » pt 04 cze 2010, 11:11

Kolega_PL pisze:Może komuś się kiedyś przyda
Mi się przyda jak kupię sobie sportowy filtr bo w moim dziury jakby myszy je wyżarły. :D Dzięki! :)
Obrazek

Jak głupio pieprzę, to wybaczcie mi, ale jestem po kilku głębszych. :szczerbaty

ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości