Problem z przyspieszaniem.

Alkad
teksciarz
teksciarz
Posty: 142
Rejestracja: wt 24 lut 2009, 16:49
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: malopolska

Post autor: Alkad » ndz 21 lut 2010, 21:56

Zacznę od świec. Jeżeli sie cos poprawi to napisze, jeśli nie to tez napisze :smile:
Dzięki wielkie.
Prawdziwy motocyklista brudnych rąk się nie boi...

Awatar użytkownika
PETER
stary wyjadacz
stary wyjadacz
Posty: 4617
Rejestracja: czw 03 lip 2008, 22:22
Imię: PIOTR
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: PRUSZKÓW

Post autor: PETER » ndz 21 lut 2010, 22:03

jak juz sie zabierasz do dłubania to niewiele sie napracujesz a cos będziesz wiedział w komorach pływakowych są śruby spustowe warto zrobić sobie mała rynienkę i spuścić to co jest w gaźnikach do jakiegoś szklanego lub przezroczystego naczynka{wystarczy pojemnik wielkości szklanki} i zobaczysz czy jest czysto czy syf i gaźniki do roboty :lol:
"BO JA JESTEM NIESPOTYKANIE SPOKOINY CZŁOWIEK"

Marcin32
teksciarz
teksciarz
Posty: 111
Rejestracja: czw 26 lut 2009, 15:07
Imię: Marcin
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Marcin32 » ndz 21 lut 2010, 23:03

sprawdz swiece i przewody . mialem podobny problem.

Awatar użytkownika
Gacol
klepacz
klepacz
Posty: 1921
Rejestracja: wt 18 wrz 2007, 13:28
Imię: Jacek
województwo: śląskie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Imielin

Post autor: Gacol » ndz 21 lut 2010, 23:58

No zaczołbym od spuszczenia syfu jak wspomina PETER, Zobacz filtr powietrza.Co do zaworów i gaziorów.Jak odpala.Masz problemy czy raczej "na dotyk"??
VFR750 RC36 I
VTR1000 SP 1
VFR800 FI:)

Awatar użytkownika
WiktorVFR
klepacz
klepacz
Posty: 1452
Rejestracja: wt 05 cze 2007, 08:32
Imię: Wiktor
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Ipswich, Suffolk
Kontakt:

Post autor: WiktorVFR » pn 22 lut 2010, 00:53

a i jeszcze mozesz sprawdzic filtr paliwa moze siedzi tam jakis syf mało inwazyjne a moze cos da

Awatar użytkownika
wolkan
teksciarz
teksciarz
Posty: 111
Rejestracja: ndz 06 wrz 2009, 13:26
Imię: Krzysztof
województwo: mazowieckie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Dębe Wielkie

Post autor: wolkan » pn 22 lut 2010, 10:04

W gpz 1000rx miałem odczuwalny brak mocy na wysokich obrotach, a przy okazji palił jak smok. Przyczyną były pęknięte membrany podciśnieniowe w gaźnikach, po wymianie wzrosła moc i spadło spalanie.
wieczny włóczęga…

Awatar użytkownika
Twardy161
klepacz
klepacz
Posty: 739
Rejestracja: wt 28 lip 2009, 21:09
Imię: Łukasz
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Twardy161 » pn 22 lut 2010, 10:09

moj kolega wybral sie kiedys na zlot do katowic czy w okolice swoim kawasaki 454ltd,
i trasa lekko mowiac byla pechowa bo odleglosc w obie strony wielka a spzet zaczal mu z jakiegos powodu palic 10l, do tego zryl sie pas napedowy wiec jechal do 60:]

co sie okazalo-totalnie zaje...ny filtr powietrza-ponoc nawet osy w nim byly:]

Alkad
teksciarz
teksciarz
Posty: 142
Rejestracja: wt 24 lut 2009, 16:49
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: malopolska

Post autor: Alkad » pn 22 lut 2010, 16:19

Gacol pisze:Jak odpala.Masz problemy czy raczej "na dotyk"??
Pali na dotyk.
Prawdziwy motocyklista brudnych rąk się nie boi...

Awatar użytkownika
Gacol
klepacz
klepacz
Posty: 1921
Rejestracja: wt 18 wrz 2007, 13:28
Imię: Jacek
województwo: śląskie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Imielin

Post autor: Gacol » pn 22 lut 2010, 16:49

To trzeba by go rozebrać.Nie ma co gdybać niestety :???:
VFR750 RC36 I
VTR1000 SP 1
VFR800 FI:)

Alkad
teksciarz
teksciarz
Posty: 142
Rejestracja: wt 24 lut 2009, 16:49
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: malopolska

Post autor: Alkad » pn 22 lut 2010, 16:51

Jak tylko będę mial świeczki to odrazu biore sie za sprawdzanie filtr/świece/gaźniki
Prawdziwy motocyklista brudnych rąk się nie boi...

Awatar użytkownika
Arnold
ostry klepacz
ostry klepacz
Posty: 2424
Rejestracja: pt 29 sty 2010, 21:56
Imię: Arnold
województwo: opolskie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Opole
Kontakt:

Post autor: Arnold » pn 22 lut 2010, 17:08

Wiesz co mi jeszcze do głowy przyszło. Sprawdź czy nie masz przebicia na masę z kabli WN albo gdzieś.
Obrazek

Jak głupio pieprzę, to wybaczcie mi, ale jestem po kilku głębszych. :szczerbaty

Alkad
teksciarz
teksciarz
Posty: 142
Rejestracja: wt 24 lut 2009, 16:49
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: malopolska

Post autor: Alkad » pn 22 lut 2010, 17:34

Ok dzięki sprawdzę.
Prawdziwy motocyklista brudnych rąk się nie boi...

Awatar użytkownika
Arnold
ostry klepacz
ostry klepacz
Posty: 2424
Rejestracja: pt 29 sty 2010, 21:56
Imię: Arnold
województwo: opolskie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Opole
Kontakt:

Post autor: Arnold » pn 22 lut 2010, 22:49

Tak jak mówiłem bylem dzisiaj w realu i sprawdziłem jak to się zwie ten dodatek do benzyny. Firma Xeramic.
Obrazek
Obrazek

Jak głupio pieprzę, to wybaczcie mi, ale jestem po kilku głębszych. :szczerbaty

Alkad
teksciarz
teksciarz
Posty: 142
Rejestracja: wt 24 lut 2009, 16:49
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: malopolska

Post autor: Alkad » czw 25 lut 2010, 15:51

Czesc.
Wiec tak wymieniłem świece(zero podejścia, dramat) kabelki sprawdziłem, filtr, no i nie ten motor. Po przejechaniu okolo 20km zero przerywania, na moc też nie mogę narzekac, nawet jestem mile zaskoczony "kopytem". Czyli każdy z was miał po części racje, bo pewnie to te świece mi tak zamulały.
Wielkie dzięki !! :smile:
Prawdziwy motocyklista brudnych rąk się nie boi...

Awatar użytkownika
Twardy161
klepacz
klepacz
Posty: 739
Rejestracja: wt 28 lip 2009, 21:09
Imię: Łukasz
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Twardy161 » czw 25 lut 2010, 16:25

no to super, dobrze,ze to nic wiecej i ze masz takie dobre wrazenia:]

w imieniu nas wszystkic: WIELKIE NIE MA SPRAWY:D

ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości