-
Alkad
- teksciarz

- Posty: 142
- Rejestracja: wt 24 lut 2009, 16:49
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: malopolska
Post
autor: Alkad » ndz 21 lut 2010, 21:56
Zacznę od świec. Jeżeli sie cos poprawi to napisze, jeśli nie to tez napisze
Dzięki wielkie.
Prawdziwy motocyklista brudnych rąk się nie boi...
-
PETER
- stary wyjadacz

- Posty: 4617
- Rejestracja: czw 03 lip 2008, 22:22
- Imię: PIOTR
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: PRUSZKÓW
Post
autor: PETER » ndz 21 lut 2010, 22:03
jak juz sie zabierasz do dłubania to niewiele sie napracujesz a cos będziesz wiedział w komorach pływakowych są śruby spustowe warto zrobić sobie mała rynienkę i spuścić to co jest w gaźnikach do jakiegoś szklanego lub przezroczystego naczynka{wystarczy pojemnik wielkości szklanki} i zobaczysz czy jest czysto czy syf i gaźniki do roboty

"BO JA JESTEM NIESPOTYKANIE SPOKOINY CZŁOWIEK"
-
Marcin32
- teksciarz

- Posty: 111
- Rejestracja: czw 26 lut 2009, 15:07
- Imię: Marcin
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Warszawa
-
Kontakt:
Post
autor: Marcin32 » ndz 21 lut 2010, 23:03
sprawdz swiece i przewody . mialem podobny problem.
-
Gacol
- klepacz

- Posty: 1921
- Rejestracja: wt 18 wrz 2007, 13:28
- Imię: Jacek
- województwo: śląskie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Imielin
Post
autor: Gacol » ndz 21 lut 2010, 23:58
No zaczołbym od spuszczenia syfu jak wspomina PETER, Zobacz filtr powietrza.Co do zaworów i gaziorów.Jak odpala.Masz problemy czy raczej "na dotyk"??
VFR750 RC36 I
VTR1000 SP 1
VFR800 FI:)
-
WiktorVFR
- klepacz

- Posty: 1452
- Rejestracja: wt 05 cze 2007, 08:32
- Imię: Wiktor
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Ipswich, Suffolk
-
Kontakt:
Post
autor: WiktorVFR » pn 22 lut 2010, 00:53
a i jeszcze mozesz sprawdzic filtr paliwa moze siedzi tam jakis syf mało inwazyjne a moze cos da
-
wolkan
- teksciarz

- Posty: 111
- Rejestracja: ndz 06 wrz 2009, 13:26
- Imię: Krzysztof
- województwo: mazowieckie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Dębe Wielkie
Post
autor: wolkan » pn 22 lut 2010, 10:04
W gpz 1000rx miałem odczuwalny brak mocy na wysokich obrotach, a przy okazji palił jak smok. Przyczyną były pęknięte membrany podciśnieniowe w gaźnikach, po wymianie wzrosła moc i spadło spalanie.
wieczny włóczęga…
-
Twardy161
- klepacz

- Posty: 739
- Rejestracja: wt 28 lip 2009, 21:09
- Imię: Łukasz
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Warszawa
-
Kontakt:
Post
autor: Twardy161 » pn 22 lut 2010, 10:09
moj kolega wybral sie kiedys na zlot do katowic czy w okolice swoim kawasaki 454ltd,
i trasa lekko mowiac byla pechowa bo odleglosc w obie strony wielka a spzet zaczal mu z jakiegos powodu palic 10l, do tego zryl sie pas napedowy wiec jechal do 60:]
co sie okazalo-totalnie zaje...ny filtr powietrza-ponoc nawet osy w nim byly:]
-
Alkad
- teksciarz

- Posty: 142
- Rejestracja: wt 24 lut 2009, 16:49
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: malopolska
Post
autor: Alkad » pn 22 lut 2010, 16:19
Gacol pisze:Jak odpala.Masz problemy czy raczej "na dotyk"??
Pali na dotyk.
Prawdziwy motocyklista brudnych rąk się nie boi...
-
Gacol
- klepacz

- Posty: 1921
- Rejestracja: wt 18 wrz 2007, 13:28
- Imię: Jacek
- województwo: śląskie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Imielin
Post
autor: Gacol » pn 22 lut 2010, 16:49
To trzeba by go rozebrać.Nie ma co gdybać niestety

VFR750 RC36 I
VTR1000 SP 1
VFR800 FI:)
-
Alkad
- teksciarz

- Posty: 142
- Rejestracja: wt 24 lut 2009, 16:49
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: malopolska
Post
autor: Alkad » pn 22 lut 2010, 16:51
Jak tylko będę mial świeczki to odrazu biore sie za sprawdzanie filtr/świece/gaźniki
Prawdziwy motocyklista brudnych rąk się nie boi...
-
Arnold
- ostry klepacz

- Posty: 2424
- Rejestracja: pt 29 sty 2010, 21:56
- Imię: Arnold
- województwo: opolskie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Opole
-
Kontakt:
Post
autor: Arnold » pn 22 lut 2010, 17:08
Wiesz co mi jeszcze do głowy przyszło. Sprawdź czy nie masz przebicia na masę z kabli WN albo gdzieś.
Jak głupio pieprzę, to wybaczcie mi, ale jestem po kilku głębszych.

-
Alkad
- teksciarz

- Posty: 142
- Rejestracja: wt 24 lut 2009, 16:49
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: malopolska
Post
autor: Alkad » pn 22 lut 2010, 17:34
Ok dzięki sprawdzę.
Prawdziwy motocyklista brudnych rąk się nie boi...
-
Arnold
- ostry klepacz

- Posty: 2424
- Rejestracja: pt 29 sty 2010, 21:56
- Imię: Arnold
- województwo: opolskie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Opole
-
Kontakt:
Post
autor: Arnold » pn 22 lut 2010, 22:49
Tak jak mówiłem bylem dzisiaj w realu i sprawdziłem jak to się zwie ten dodatek do benzyny. Firma Xeramic.

Jak głupio pieprzę, to wybaczcie mi, ale jestem po kilku głębszych.

-
Alkad
- teksciarz

- Posty: 142
- Rejestracja: wt 24 lut 2009, 16:49
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: malopolska
Post
autor: Alkad » czw 25 lut 2010, 15:51
Czesc.
Wiec tak wymieniłem świece(zero podejścia, dramat) kabelki sprawdziłem, filtr, no i nie ten motor. Po przejechaniu okolo 20km zero przerywania, na moc też nie mogę narzekac, nawet jestem mile zaskoczony "kopytem". Czyli każdy z was miał po części racje, bo pewnie to te świece mi tak zamulały.
Wielkie dzięki !!

Prawdziwy motocyklista brudnych rąk się nie boi...
-
Twardy161
- klepacz

- Posty: 739
- Rejestracja: wt 28 lip 2009, 21:09
- Imię: Łukasz
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Warszawa
-
Kontakt:
Post
autor: Twardy161 » czw 25 lut 2010, 16:25
no to super, dobrze,ze to nic wiecej i ze masz takie dobre wrazenia:]
w imieniu nas wszystkic: WIELKIE NIE MA SPRAWY:D
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości