-
kiki
- ostry klepacz

- Posty: 2508
- Rejestracja: pt 13 sty 2006, 12:53
- Imię: Piotr
- województwo: mazowieckie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Węgrów
-
Kontakt:
Post
autor: kiki » śr 04 lut 2009, 22:08
mnie wszylo ok 240 zl -zamawiane z anglii

(56Ł z przesyłką)- po tyg bylo już u mnie.
Tylko że wtedy funciak był po okolo 4,3 zł, wiec na dzien dzisiejszy bym troche jeszcze poczekał na twoim miejscu -niech sie sytuacja walutowa ustatkuje

.
-
Yaco
- klepacz

- Posty: 942
- Rejestracja: wt 22 lis 2005, 09:13
- Imię: Jacek
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Warszawa
-
Kontakt:
Post
autor: Yaco » śr 04 lut 2009, 22:48
Leję na rzędówki, single i śmierdzące cwajtakty...
Od dzisiaj jeżdżę jak rzodkiewka
-
Kornik
- ostry klepacz

- Posty: 2147
- Rejestracja: ndz 11 lis 2007, 23:42
- Imię: Marcin
- województwo: mazowieckie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Warszawa
Post
autor: Kornik » pn 06 kwie 2009, 09:51
olo pisze:Pomóżcie proszę - czy w przypadku pierwszej wersji 800-tki wchodzi w grę synchronizacja podciśnienia w kanałach dolotowych ? Wydawało mi się że tak, tymczasem w serwisówce znalazłem tylko "starter valve synchronization" ale to chyba nie o to chodzi... Nie robi sie tak jak w przypadku gaźniorów śrubkami na ośkach przepustnic ? Na tejże ośce z przednich garów znalazłem śrubkę która mogłaby do tego służyć ale jest - nietypowo, porównując do gaźników - zabezpieczona kontrą, co mogłoby sugerować że raczej się tego nie rusza... CÓŻ POCZĄĆ...?
Fakt tez myslałem z początku że to synchronizacja przepustnic, ale po zasięgnięciu wiedzy u znajomego mechaniora i zdjęciu airboxa (przyplaciłem to urwaniem mocowania od PAIR solenoid valve) okazalo się że w Fi niema śrub do synchronizacji przepustnic, jest tylko mozliwośc regulacji podciśnienia na ssaniu żeby moto równo odpalało, ale co do samej jazdy to niema żadnego znaczenia, regulacja ta odpiero dziala na załączonym ssaniu, tak więc na ssaniu poprostu może VFRka więcej wychlać bez regulacji i tyle

Na szczęście pracujesz całe życie, a na nieszczęście sekundę.
Honda VFR800 (1999) - Sprzedana (Poszukiwana)
Honda CRF1000L Africa Twin Adventure Sports DCT
Toyota CHR Hybrid
-
PETER
- stary wyjadacz

- Posty: 4617
- Rejestracja: czw 03 lip 2008, 22:22
- Imię: PIOTR
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: PRUSZKÓW
Post
autor: PETER » wt 07 kwie 2009, 01:04
nie tak do końca tylko ssanie ,układ jest taki że przepustnice sa zamknięte całkiem te śrubki to zawory powietrza dla ssania i dla wolnych obrotów {jak sprawdzić wystarczy na rozgrzanym moto pokręcić choćby jedną z nich } ustawianie jest proste jedna z tych śrub jest zabezpieczona lub zaznaczona i jest to wzorcowe podciśnienie resztę trzeba ustawić do wartości tej wzorcowej --------a może sie mylę ?
"BO JA JESTEM NIESPOTYKANIE SPOKOINY CZŁOWIEK"
-
Kornik
- ostry klepacz

- Posty: 2147
- Rejestracja: ndz 11 lis 2007, 23:42
- Imię: Marcin
- województwo: mazowieckie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Warszawa
Post
autor: Kornik » wt 07 kwie 2009, 08:35
Co do ustawiania to owszem tylko ...
Potem nalezy na 3 cylindrze (pierwsza śrubka po lewej*) wartośc pomniejszyć o 20 +/- 5 mmHg a na 4 cylindrze (pierwsza po prawej*) o chyba 10 +/- 5 mmHg
*mając regulacje na wprost przed sobą
Na szczęście pracujesz całe życie, a na nieszczęście sekundę.
Honda VFR800 (1999) - Sprzedana (Poszukiwana)
Honda CRF1000L Africa Twin Adventure Sports DCT
Toyota CHR Hybrid
-
marmot
- pisarz

- Posty: 346
- Rejestracja: pt 04 lip 2008, 13:21
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Racibórz
Post
autor: marmot » wt 07 kwie 2009, 15:49
A co z trzecią od lewej (2 cylinder) bo w serwisówce o niej nic nie pisze.Stała wzorcowa jest z tego co widzę druga od lewej( 1 cylinder).Chyba że ma zostać wyrównana do poziomu wzorcowej
-
Kornik
- ostry klepacz

- Posty: 2147
- Rejestracja: ndz 11 lis 2007, 23:42
- Imię: Marcin
- województwo: mazowieckie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Warszawa
Post
autor: Kornik » wt 07 kwie 2009, 15:55
marmot czytamy uważnie, tak?
wyrównujesz wpierw podciśnienia na wszystkich przepustnicach a potem tylko obniżasz na 3 i 4

chyba więcej nie trzeba tłumaczyć

to znaczy ze 2 nie ruszasz

Na szczęście pracujesz całe życie, a na nieszczęście sekundę.
Honda VFR800 (1999) - Sprzedana (Poszukiwana)
Honda CRF1000L Africa Twin Adventure Sports DCT
Toyota CHR Hybrid
-
marmot
- pisarz

- Posty: 346
- Rejestracja: pt 04 lip 2008, 13:21
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Racibórz
Post
autor: marmot » wt 07 kwie 2009, 17:14
I o to mnie chodzi ,co kilka głów to nie jedna.Nie raz się gafę strzeli a potem jest stwierdzenie
"jak mogłem tego nie wiedzieć"chociaż angielski to u mnie kuleje a w takim języku jest serwisówka ,gdyby to pisało po polsku to bym od razu NIE ZROZUMIAŁ

dzięki za potwierdzenie

-
qbis0
- teksciarz

- Posty: 130
- Rejestracja: pt 07 mar 2008, 15:33
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: skoczow
-
Kontakt:
Post
autor: qbis0 » wt 07 kwie 2009, 21:37
Kornik pisze:kiki ile dałeć za ten carbtune? Bo się przymierzam tez do kupna tego cuda

...ja też bym chętnie zakupił takiego carbtuna, takze mozna by za jedną wysyłką zapodać, jesli nie sprawia to problema.
...chcialbym zrobic synchro w moim sprzecie jakim jest FJR i znalazlem cos takiego
czy ktos jest w stanie przetlumaczyc...w chwili wolnego czasu;] jak to zrobic bo opisik konkret jest ale in english. chodzi mi tylko o jakis skrót jak po kolei to wyregulowac.
http://www.fjr1300.info/howto/efi-sync.html
...wiem ze to nie forum FJR, ale tak jakos odczuwam, ze na tym forum ludzie wieksza wiedze mają.
Pozdro i dzieki
..Kornik daj znac czy jestes chetny na zakup tego ustrojstwa...
-
marmot
- pisarz

- Posty: 346
- Rejestracja: pt 04 lip 2008, 13:21
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Racibórz
Post
autor: marmot » śr 08 kwie 2009, 16:27
-
qbis0
- teksciarz

- Posty: 130
- Rejestracja: pt 07 mar 2008, 15:33
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: skoczow
-
Kontakt:
Post
autor: qbis0 » pt 10 kwie 2009, 20:11
kiki pisze:Co do samego sprzętu i kasy na niego wydanej to nie mam zastrzezen i myślę, że warto (polecam zakup u producenta- z GB idzie paczka okolo tygodnia i troche taniej niz w Polsce). Na pewno jest to delikany sprzęt i trzeba sie z nim obchodzić jak z jajkiem

(ale wskazówkowe też tak mają).
Jeśli chciałbyś wybierać pomiedzy zegarkowymi a carbtunami- odrazu polecam carbtune z jednego powodu:
Przy moto na wtrysku musisz mieć dokladne waku (a takimi są owe carbtuny) inaczej nie zrobisz synchro.

...kiki
wlasnie zakupilem sobie te carbtuny i mam pytanie
czy zakladales na przewody dławienie tak jak jest to opisane w instrukcji????
....jeszcze jedno czemu piszesz ze trzeba odłączyć przewód odmy z głowicy??
-
Kornik
- ostry klepacz

- Posty: 2147
- Rejestracja: ndz 11 lis 2007, 23:42
- Imię: Marcin
- województwo: mazowieckie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Warszawa
Post
autor: Kornik » pt 10 kwie 2009, 20:31
qbis0 pisze:....jeszcze jedno czemu piszesz ze trzeba odłączyć przewód odmy z głowicy??
Bo tak zaleca Hondasan w manualu

Na szczęście pracujesz całe życie, a na nieszczęście sekundę.
Honda VFR800 (1999) - Sprzedana (Poszukiwana)
Honda CRF1000L Africa Twin Adventure Sports DCT
Toyota CHR Hybrid
-
kiki
- ostry klepacz

- Posty: 2508
- Rejestracja: pt 13 sty 2006, 12:53
- Imię: Piotr
- województwo: mazowieckie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Węgrów
-
Kontakt:
Post
autor: kiki » pt 10 kwie 2009, 22:27
czy zakladales na przewody dławienie tak jak jest to opisane w instrukcji????
-dokładnie - dzielisz przezroczysty przewód na 4 kawałki, a w czarnych ucinasz z kazdego kawałki po 10 cm. Nastepnie wszystko do kupy składasz
http://www.carbtune.com/ -> operation - > read the instructions- > How to make the dampers

- tu są fajne zdjecia jak to zrobic
A co do odmy to juz Kornik napisał- tak jest w instrukcji

he he
-
qbis0
- teksciarz

- Posty: 130
- Rejestracja: pt 07 mar 2008, 15:33
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: skoczow
-
Kontakt:
Post
autor: qbis0 » sob 11 kwie 2009, 13:01
...wyregulowalem;] praktycznie wszystkie chodziły w zakresie 3mmHg;]
zastanawia mnie tylko jedno skoro regulację robię względem 3 cylindra i np. w pierwszej kolejnosci dokręcę srubę od powietrza o dwa obroty i potem dostosuję do niej resztę czy to ma jakies znaczenie. Bo można przecież wogole nie ruszać trzeciej i również do niej dostroić resztę.
Chodzi o to czy moze to miec jakis wpływ na przyspieszenie spalanie itd...Np u mnie na poczatku mialem 23 cmHg, teraz ustawiłem sobie wszystkie na 24cmHg zasysanego powietrza przy 1100obr/min?
Czy odczuje cos na spalaniu, przyspieszeniu, vmax????
Pozdro
-
kiki
- ostry klepacz

- Posty: 2508
- Rejestracja: pt 13 sty 2006, 12:53
- Imię: Piotr
- województwo: mazowieckie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Węgrów
-
Kontakt:
Post
autor: kiki » sob 11 kwie 2009, 17:51
nie wiem czy dobrze zrozumiałem- wszystkie podcisnienia do tej samej wartości ustawiłes???
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 11 gości