cylinder czasem nie pali

Awatar użytkownika
Yaco
klepacz
klepacz
Posty: 942
Rejestracja: wt 22 lis 2005, 09:13
Imię: Jacek
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Yaco » pn 20 paź 2008, 18:39

Nie ma tu mowy o niewłaściwych narzędziach. Zrywanie się ngk miało miejsce w serwisie motocyklowym. I możesz mi wierzyć albo nie, ale mechanik zna się na rzeczy.
Leję na rzędówki, single i śmierdzące cwajtakty...
Od dzisiaj jeżdżę jak rzodkiewka

Awatar użytkownika
orzyl
klepacz
klepacz
Posty: 1665
Rejestracja: ndz 01 paź 2006, 16:50
Imię: Piotrek
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Pruszków
Kontakt:

Post autor: orzyl » wt 21 paź 2008, 08:58

no to mnie zaskoczyles....
Na zawsze w pamięci Roads - 16.10.2007...

Awatar użytkownika
ethiel0
teksciarz
teksciarz
Posty: 110
Rejestracja: pn 30 lip 2007, 13:47
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Dublin-KONIN

Post autor: ethiel0 » śr 12 lis 2008, 17:03

u mnie tez jakby jeden cylinderek nie lapal zawsze :P i czasem przy niskich szarpie(cos przy ruszaniu i pozniej 4k na innych biegach)

jakies info od zalozyciela tematu co to bylo u niego?

ja narazie czekam na przesylke z David silver spare: filtr powietrza,oleju i 4 NGK i pare innych rzeczy :P wiec narazie nie placze...jak po wymianie bedzie to samo to sie zaczne martwic :P

Jest ktos od nas w ira na 800fi zeby oblukac i porownac sprzeta?
pozdrawiam

Awatar użytkownika
suniok
pisarz
pisarz
Posty: 452
Rejestracja: czw 04 paź 2007, 14:49
Imię: Jarosław
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Post autor: suniok » śr 12 lis 2008, 20:51

ostatnio kumplowi ukręciła/ułamała się NGK... tzn. podczas jazdy moto przestało palić na jednym garze - po rozebraniu okazało się, że pół świecy jest w fajce :D
Ostatnio zmieniony śr 12 lis 2008, 22:40 przez suniok, łącznie zmieniany 1 raz.
Pozdrawiam Jarek

grizzly
zadomowiony
zadomowiony
Posty: 60
Rejestracja: ndz 02 lis 2008, 11:15
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Poznań

Post autor: grizzly » śr 12 lis 2008, 21:44

O NGK miałem zawsze dobre zdanie (zawodowo zajmuje się autami) i może to dobra firma, ale ostatnio w aucie w czasie jazdy wysadziło mi z cylindra pół świecy, a pozostała część z elektrodą została w głowicy. Świece miały rok i trochę i nie ma mowy o mechanicznym uszkodzeniu. Po prostu pękła na pół porcelanka. Na szczęście ciśnienie wydmuchało wszystko na zewnątrz i skończyło się bez awarii.
diesel-naprawa układów wtryskowych, mechanika pojazdowa, wymiana opon, naprawa motocykli, quadów i skuterów-Poznań 519 185 505

Awatar użytkownika
ethiel0
teksciarz
teksciarz
Posty: 110
Rejestracja: pn 30 lip 2007, 13:47
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Dublin-KONIN

Post autor: ethiel0 » śr 12 lis 2008, 23:37

lol toscie mnie pocieszyli :P juz zamowione i w drodze :P moze maja stare zapasy :P moze bede miec szczescie :P, moze... pozyjemy :) :biggrin :twisted:
a tak dla potomnych jak to pol swiecy Twoj kumpel wykrecil? :razz:

Awatar użytkownika
suniok
pisarz
pisarz
Posty: 452
Rejestracja: czw 04 paź 2007, 14:49
Imię: Jarosław
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Post autor: suniok » czw 13 lis 2008, 00:16

jutro napiszę, bo nie było mnie przy tym - a stało to się w vfrce sowy :) świece nowe
Pozdrawiam Jarek

Awatar użytkownika
Sylwio
klepacz
klepacz
Posty: 1159
Rejestracja: sob 09 lut 2008, 00:58
Imię: Sylwester
województwo: małopolskie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Chrzanów
Kontakt:

Post autor: Sylwio » czw 13 lis 2008, 08:54

ethiel0 pisze:u mnie tez jakby jeden cylinderek nie lapal zawsze :P i czasem przy niskich szarpie(cos przy ruszaniu i pozniej 4k na innych biegach)
A spróbuj dobrze powciskać przewody na świece. W mojej działo się podobnie, z tym że w pewnym momencie jeden cylinder w ogóle przestał chodzić, wymieniłem świece na NGK i problem zniknął. Po jakimś czasie znowu tak jakby przerywał i okazało się że poluzował się jaden przewód na świeczce i raz łączył raz nie. A co do świec to nie narzekam chociaż chciałem Denso ale NGK miałem dostępne na miejscu.
"A ty siej. A nuż coś wyrośnie. A ty - to, co wyrośnie - zbieraj. A ty czcij - co żyje radośnie, A ty szanuj to, co umiera..."

Awatar użytkownika
ethiel0
teksciarz
teksciarz
Posty: 110
Rejestracja: pn 30 lip 2007, 13:47
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Dublin-KONIN

Post autor: ethiel0 » czw 13 lis 2008, 13:21

wlasnie przyszla paczka :D
te NGK maja na pudelkach HONDA -Genue Parts- NGK -Made i Japan wiec nie wiem czy to nowy czy stary rzut nawet daty nigdzie nie ma:P jak japan to zle chyba? hehe

teraz musze znalezc troche wolnego czasu i troche suchej pogody niestety nie mam garazu :P

Awatar użytkownika
ethiel0
teksciarz
teksciarz
Posty: 110
Rejestracja: pn 30 lip 2007, 13:47
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Dublin-KONIN

Post autor: ethiel0 » sob 15 lis 2008, 12:29

bylem u kumpla mechanika i obsluchal ze nierowno chodzi ale wszystkie gary chodza :P

wymieniony olej,filtr
spuscilem olej,odkrecilem filtr a potem mialem resztke z duzego castrola(po wymianie z bandita) to wlalem-przeplukalem troche az przestal leciec stary,ciemny olej :) pozakrecalem i oleju weszlo 3 buteleczki(razem 3l -podobno niektorym wchodzi nawet 3.5 lol), polsyntetyka Castrol 4T 10w40:)
Swiece hmm dostep do swiec troche inny niz w 400 i wydaje mi sie ze troche wiecej miejsca jest w 800 :) w 400 to dopiero wszystko upakowali :)
Podsumowywujac jak narazie wyglada ze wszystko zaczelo chodzic rowno :) i nie czuje zeby jakis cylinder czy cos nie chodzilo :):) dzisiaj jeszcze filtr powietrza :) i jade gdzies na trasie przetestowac :evil :evil :evil Pozdrawiam 8) :mrgreen:

ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 10 gości