RC24 - wysokie zużycie paliwa - co robić?

Awatar użytkownika
Fabiq
klepacz
klepacz
Posty: 1371
Rejestracja: sob 16 wrz 2006, 22:33
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Olsztyn
Kontakt:

Post autor: Fabiq » wt 23 wrz 2008, 21:24

wbrew pozorm regulacja ma spory wplyw na spalanie, kiedy moja cebra zaczela palic po 6.5 litra/100 km od razu wzialem sie za gazniki, wymienialem doslownie to samo co i ty, filtr, swiece, czyszczenie i synchro - moto znow pali 5 litrow, niestety w zime trzeba zajrzec w zaworki czego bardzo nie lubie bo duzo rozbierania bleeeeeeee
potrzeba cos?! dzwon 509 870 769

romekjagoda
zadomowiony
zadomowiony
Posty: 60
Rejestracja: śr 13 lut 2008, 00:29
Imię: Romek
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Bruksela

Post autor: romekjagoda » śr 24 wrz 2008, 13:05

FAbiq zgadza się, tylko że ja jestem w szoku, że w moim przypadku aż tak znacznie spadło spalanie. Muszę przetestować ile pali w mieście, bo na razie po regulacji i czyszczeniu śmigałem tylko trasy, ale wcześniej w mieście paliła mi 10,6L a teraz w trasie 5,5L, więc różnica jest jednak znaczna. Dlatego chyba jako podstawowy zestaw naprawczy w przypadku wysokiego spalania można polecić opisane właśnie wyżej czynności i wymiany.
"And the road becomes my bride..."

Awatar użytkownika
kiki
ostry klepacz
ostry klepacz
Posty: 2502
Rejestracja: pt 13 sty 2006, 12:53
Imię: Piotr
województwo: mazowieckie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Węgrów
Kontakt:

Post autor: kiki » śr 24 wrz 2008, 23:05

w miescie przy normalnej jezdzie bedzie palila ok6.5 l :) :mrgreen:

romekjagoda
zadomowiony
zadomowiony
Posty: 60
Rejestracja: śr 13 lut 2008, 00:29
Imię: Romek
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Bruksela

Post autor: romekjagoda » czw 25 wrz 2008, 09:50

Rogal na mej twarzy się powiększa :) :D
"And the road becomes my bride..."

Awatar użytkownika
Twardy161
klepacz
klepacz
Posty: 739
Rejestracja: wt 28 lip 2009, 21:09
Imię: Łukasz
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Twardy161 » śr 09 wrz 2009, 18:26

a u mnie po ww zabiegach pali 8.5l przy jezdzie starego dziada czesto do 3tys .obr. i bardzo powolne odkrecanie, przed tymi zabiegami palila tyle samo, no co jest do ch....??!!!!!!

Awatar użytkownika
kiki
ostry klepacz
ostry klepacz
Posty: 2502
Rejestracja: pt 13 sty 2006, 12:53
Imię: Piotr
województwo: mazowieckie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Węgrów
Kontakt:

Post autor: kiki » śr 09 wrz 2009, 21:23

pojezdzij troche dynamiczniej - do okolo 6tys km :)

Awatar użytkownika
Twardy161
klepacz
klepacz
Posty: 739
Rejestracja: wt 28 lip 2009, 21:09
Imię: Łukasz
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Twardy161 » śr 09 wrz 2009, 21:59

prawde mowiac takiej odpowiedzi sie spodziewalem:]
ale i sam tez myslalem o tym, choc to dosc ciezkie na trasie, na ktorej jezdze do pracy-albo nie da sie wyprzedzic albo wyboje ograniczaja moje zapedy, prawde mowiac staralem sie w tym tygoniu jezdzic do 4 tys a w razie koniecznosci przyspieszenia redukowac-przez co trzeba sie juz troche namachac biegami-tym bardziej, ze unikalem mocnego odkrecania od np 2 tys jak predkosc spadla-na rzecz wspomnianej redukcji.nie mam wielkich nadziei-chyba bez sensu wlec sie za kims na 2 przy 5tys zamiast wrzucic wyzszy bieg, tak samo nie ma sensu probowac z szybszym odkrecaniem bo to tylko moze zwiekszyc zuzycie-no chyba ze z chwilowym-do osiagniecia pozadanej predkosci-zasada ecodrivingu:]
nie ukrywam, ze trafia mnie szlag jak czytam, ze innym pali do 6.5 przy "niespokojnej jezdzie" bo nie dosc, ze wyboje skutecznie ograniczaja mi przyjemnosc z jazdy to jazda starego dziada dopelnia dziela:]
jutro w ramach odreagowania chyba pojade dluzsza droga, ktora pozwoli troche podkrecac chociaz na tej trasie az sie boje ciagluch swiatel-rzadko sie ukladaja choc zdarzalo mi sie i korkow, zobaczymy.

Awatar użytkownika
Twardy161
klepacz
klepacz
Posty: 739
Rejestracja: wt 28 lip 2009, 21:09
Imię: Łukasz
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Twardy161 » pn 14 wrz 2009, 22:04

jutro wielka chwila-na liczniku 98km nawiniete innym stylem jazdy, rano tankuje i zobaczymy czy bedzie cokolwiek inaczej0nie spodziewam sie wiecej niz +\- 0.5l bo zeby jezdic dynamiczniej wybieralem lepsze trasy a wiec i moto oddychalo,
poza tym co wazne-wpadlem na trop-progi na iglicach-jedli ktos mial stycznosc z takim przypadkiem albo poprostu jest mechanikiem to prosze o komentarz.
pewnie wiecej bym zyskal zakladajac nowy temat ale zobaczymy:]

Awatar użytkownika
Vermilion
klepacz
klepacz
Posty: 814
Rejestracja: ndz 09 sie 2009, 19:33
Imię: Adam
województwo: wielkopolskie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Wałcz/Piła

Post autor: Vermilion » wt 15 wrz 2009, 12:45

Ja pewnego razu się przeraziłem, licznik pokazuje przejechane 110, a ja mam prawie pusty bak. Pierwsza myśl to "co jest do ku***", dopiero później sobie uświadomiłem, że przecież mam licznik w milach. Biorąc pod uwagę styl mojej jazdy spalanie koło 9l wcale mnie nie zdziwiło ^^ Ale na zimę będzie olej, filtry, świece, synchro, zawory więc mam nadzieję, że nawet jak mi się agresor włączy to spalanie nie będzie na tym poziomie :P
Honda NSR 125 JC22A > Honda CB 500 > Honda VFR 750 RC36I > Yamaha TDM 850 4TX > Honda VFR 800Fi 99' SF > Honda VFR 800Fi 98' !!
SPEED UP - CENTRUM MOTOCYKLISTY
https://www.facebook.com/SpeedUP.Pila

ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 7 gości