przepustnica po 8 tys przebiegu w filtrem K&N

Awatar użytkownika
Fabiq
klepacz
klepacz
Posty: 1371
Rejestracja: sob 16 wrz 2006, 22:33
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Olsztyn
Kontakt:

Post autor: Fabiq » czw 19 lut 2009, 19:29

zalezy co chcesz osiagnac, jesli chcesz "wiecej mocy" to bierz K&N'a , pamietac jedynie musisz ze wymaga on czestych przegladow i czyszczenia aby poprawnie dzialal, jeden przeglad na wiosne to za malo, filtry pipercross to filtry dajace te same efekty ale sa zrobione zupelnie inaczej, nie jest to cieniutka bawelna przewleczona przez metalowa siatke a gruba gabka, myje sie w ten sam sposob jak K&N, masz jedynie mozliwosc nasaczenia go bardziej lub mniej przez co zmniejszasz filtracje ale przepustowosc rosnie, K&N'a ile bys nie nasaczyl to i tak z niego splynie bo jest cienki jak papier, generalnie jesli charakterystyka twojego motocykla ci odpowiada to bierz jakis tani zamiennik oryginalnego filtra, nie bedziesz sie babral z czyszczeniem a filtr po prostu wyrzucisz i zalozysz nowy bo tani jest jak barszcz a jak wydasz na K&N'a 300 pln to zal go wywalac, poza tym zastosowanie samego sportowego filtra mija sie z celem, gdyby tak dograc do tego dobry uklad wydechowy i zalozyc sportowy modul zaplonu z fajna mapa to efekt jest naprawde oszalamiajacy

ja wybralem do swojej cbry pipercross'a po zamontowaniu okazalo sie ze motocykl dostaje duzo za duzo powietrza i trzeba zmieniac dysze w gaznikach, na dodatek standardowy zestaw dynojet w polaczeniu ze sportowym wydechem byl niewystarczajacy, wciaz brakowalo dawki paliwa do otrzymania optymalnej mieszanki , spalanie wzroslo o kilka litrow - po co mi to?! wszystko zdemontowalem i sprzedalem po kosztach, teraz mam wszystko fabryczne, motocykl idzie licznikowe 300 km/h i spala 5.5 litra paliwka na 100 km, wiec po co mi ta cala zabawa?!
potrzeba cos?! dzwon 509 870 769

Awatar użytkownika
marmot
pisarz
pisarz
Posty: 346
Rejestracja: pt 04 lip 2008, 13:21
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Racibórz

Post autor: marmot » czw 19 lut 2009, 19:37

rommi pisze:
marlon pisze:ale tak panowie czy przy wymianie filtra na sportowy jest jakaś różnica?????
oczywiście, ze jest różnica !!!!!
lepsze samopoczucie ;-) i mniej kasy w portfelu, co przekłada sie na osiągi moto bo lżejszy jesteś :lol o pare stówek


:ok

Awatar użytkownika
Narwany
pisarz
pisarz
Posty: 339
Rejestracja: pt 18 lip 2008, 22:33
Imię: Paweł
województwo: dolnośląskie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: Narwany » czw 19 lut 2009, 22:19

Lekki offtopic zrobię.... A co sądzicie na temat tych filtrów
http://www.bmcairfilters.com/VisModel.asp BMC, ceny są z deka kosmiczne, http://sklep.scigacz.pl/sportowy-filtr- ... 15413.html ale może któś się z tym zetknął :?:
Kto w młodości głupim nie był, Ten na starość nie zmądrzeje !!!

Awatar użytkownika
PETER
stary wyjadacz
stary wyjadacz
Posty: 4617
Rejestracja: czw 03 lip 2008, 22:22
Imię: PIOTR
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: PRUSZKÓW

Post autor: PETER » czw 19 lut 2009, 22:33

Moje założenia są takie jeśli używasz sprzęt sportowo montuj elementy używane w sporcie uzyskasz lepsze parametry na torze , zastanowić sie wypada czy do wyścigów zwraca się uwagę na przebiegi między -naprawcze zespołów ,kupując sportowe ogumienie masz gwarancje że nie pojeździsz 15kkm ,klocki hamulcowe do jazdy sportowej podczas wyścigu hamują doskonale ,ale w mieście nie zdają egzaminu ,więc warto sie zastanowić czy wpychać kasę dla szpanu bo inaczej nie mogę tego skomentować ,uzyskując pogorszenie stanu silnika lub własnego portfela ,a tak dla przykładu dukaty przeznaczone na tor przewiduje dla swojego silnika przebieg miedzy naprawczy 2800km i co?
"BO JA JESTEM NIESPOTYKANIE SPOKOINY CZŁOWIEK"

ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości