-
waluś-26
- Posty: 14
- Rejestracja: czw 20 lis 2008, 22:15
- Imię: piotr
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Żyrardów
Post
autor: waluś-26 » śr 10 gru 2008, 18:23
Witam
Tak jak w tytule napisałem mam uszkodzony silnik rc 24 z 87r, a mianowicie potłuczony dekiel (kapa) osłona silnika strony sprzęgła, rozbity kosz sprzęgłowy i wygięty wałek wychodzący ze skżyni na którym osadzone jest sprzęgło.Nie wiem czy opłaca się naprawiać ten silnik czy rozglądać się za drugim.Szczerze mówiąc to trochę ciężko zdobyć taki silnik ,chyba żeby od modelu rc 36 tylko nie wiem cz będzie pasował do ramy z 87r
Bardzo proszę o pomoc w rozważeniu tego tematu
Pozdrawiam waluś
waluś
-
kiki
- ostry klepacz

- Posty: 2508
- Rejestracja: pt 13 sty 2006, 12:53
- Imię: Piotr
- województwo: mazowieckie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Węgrów
-
Kontakt:
Post
autor: kiki » czw 11 gru 2008, 08:41
-
waluś-26
- Posty: 14
- Rejestracja: czw 20 lis 2008, 22:15
- Imię: piotr
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Żyrardów
Post
autor: waluś-26 » czw 11 gru 2008, 19:41
Dzięki chłopaki za pomoc i zainteresowanie na początek skorzystam z informacji którą przesłał mi Kiki bo do koleszki mam niedaleko a może cena będzie kożystna czekam na odpowiedz z jego strony.
Dam znać jak będe coś wiedział.
Pozdrawiam

waluś
-
DIDI
- klepacz

- Posty: 1575
- Rejestracja: pt 01 gru 2006, 23:11
- Imię: Daniel
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Bartoszyce
-
Kontakt:
Post
autor: DIDI » sob 13 gru 2008, 22:29
waluś-26, od 36 Ci nie podpasuje w ramę. Szukaj na allegro silnika. Można trafić z dobrych pieniadzacch. Pozdro

Panie władzo jechałem szybko, bo ja kocham zapier...lać
DIDI
-
waluś-26
- Posty: 14
- Rejestracja: czw 20 lis 2008, 22:15
- Imię: piotr
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Żyrardów
Post
autor: waluś-26 » pn 15 gru 2008, 22:48
Dzięki Didi za podpowiedz
Właśnie dogrywam sobie temat z tym silnikiem roczek młodszy chyba nie będzie robił różnicy?
87-na 88?ocztwiście rc 24
O dalszych krokach dam znać
Pozdrawiam
waluś
-
waluś-26
- Posty: 14
- Rejestracja: czw 20 lis 2008, 22:15
- Imię: piotr
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Żyrardów
Post
autor: waluś-26 » ndz 18 sty 2009, 12:02
Witam Was wszystkich.
Chce się z wami podzielić dobrą wiadomością a mianowicie moja hondzia już naprawiona.
Poza małymi niedociągniąciami które mam nadzieje w niedługim uda mi się usunąć
A przy okazji może ktoś podpowie mi jak prawidłowo odpowietrzyć sprzęgło bo ja chyba żle to robie ponieważ poświęciłem na to już tyle czasu a efektów nie ma
Pozdrawiam

waluś
-
PETER
- stary wyjadacz

- Posty: 4617
- Rejestracja: czw 03 lip 2008, 22:22
- Imię: PIOTR
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: PRUSZKÓW
Post
autor: PETER » ndz 18 sty 2009, 14:40
najprościej : strzykawka i wtłaczasz płyn przez odpowietrznik ,aż przestanie bąbelkować w zbiorniczku , potem rurka na odpowietrznik ale taka długa żeby sięgała do zbiorniczka ,i pompuj dotąd aż będzie czysto ,zakręć odpowietrznik i musisz ponaciskac klamkę aż wyczujesz lekki opór na wciśniętej klamce odkręć odpowietrznik po zakręceniu dopiero puść klamkę poczekaj chwile i znowu pompuj ,drugi sposób to odkręcić siłownik od silnika przy odkręconym odpowietrzniku wciśnij tłoczek zakręc odpowietrznik i puść tłoczek powinien powoli się wysuwać jak się zatrzyma operacje powtórz przy wciskaniu tłoczka staraj się żeby odpowietrznik był ustawiony jak najbardziej pionowo w góre po założeniu siłownika warto jeszcze raz kontrolnie odpowietrzyć nie śpiesz się z wciskaniem klamki pozwól przedostać się płynowi przez te małe otworki do pompy
"BO JA JESTEM NIESPOTYKANIE SPOKOINY CZŁOWIEK"
-
Bohun
- klepacz

- Posty: 854
- Rejestracja: pn 19 cze 2006, 10:28
- Imię: Wiktor
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Rzeszów / Lubaczów
-
Kontakt:
Post
autor: Bohun » ndz 18 sty 2009, 14:56
waluś-26 pisze:Dzięki Didi za podpowiedz
Właśnie dogrywam sobie temat z tym silnikiem roczek młodszy chyba nie będzie robił różnicy?
87-na 88?ocztwiście rc 24
O dalszych krokach dam znać
Pozdrawiam
dobrze ze zmieniles na drugi silnik ale 24, bo z 36 miałbys troche zabawy ...

na forum juz o tym bylo kilka razy
pozdr
-
waluś-26
- Posty: 14
- Rejestracja: czw 20 lis 2008, 22:15
- Imię: piotr
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Żyrardów
Post
autor: waluś-26 » śr 21 sty 2009, 22:17
Siema ze sprzęgłem sobie poradziłem ale mam jeszcze jeden problem moja honda nie chce palić po naciśnięciu startu przed zmianom silnika bylo ok czy mogłem coś pomylić czegoś nie podłączyć poza tym wszystko działa ako też ok . pali tylko po ominięciu automatu na krótko Sprawdzałem cewkę na luzie i się załancza więc automat można wykluczyć ?
Jeśli ktoś coś podejżewa co to może być to proszę o pomoc
Pozdrawiam waluś
waluś
-
PETER
- stary wyjadacz

- Posty: 4617
- Rejestracja: czw 03 lip 2008, 22:22
- Imię: PIOTR
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: PRUSZKÓW
Post
autor: PETER » śr 21 sty 2009, 23:42
Załącza tzn słychać że stuka czy sprawdzałeś ze łączy przewód od aku do rozrusznika na automacie
"BO JA JESTEM NIESPOTYKANIE SPOKOINY CZŁOWIEK"
-
marmot
- pisarz

- Posty: 346
- Rejestracja: pt 04 lip 2008, 13:21
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Racibórz
Post
autor: marmot » czw 22 sty 2009, 12:48
U mnie w RC24 nie paliła z powodu złego styku przy styczniku.Możesz jeszcze otworzyć sam stycznik i sprawdzić w środku styk na cewce, ponieważ może cykać , a nie mieć przejścia z powodu nadpalonych styków.
-
waluś-26
- Posty: 14
- Rejestracja: czw 20 lis 2008, 22:15
- Imię: piotr
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Żyrardów
Post
autor: waluś-26 » śr 28 sty 2009, 19:34
marmot pisze:U mnie w RC24 nie paliła z powodu złego styku przy styczniku.Możesz jeszcze otworzyć sam stycznik i sprawdzić w środku styk na cewce, ponieważ może cykać , a nie mieć przejścia z powodu nadpalonych styków.
Miałeś racje to był przypalony styk dzięki za podpowiedz honda kręci tak jak powinna
Pozdrawiam
waluś
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości