Mam taki problemik....
Normalnie moto jak jeżdze to ma ok 1400rpm, jak się trochę dogrzeje to obroty na biegu jałowym wzrastają nawet do 1800rpm, więc jest troszkę za wysoko, powinno być cyrka 1200rpm, czy jest gdzieś regulacja obrotów~??? W gpz500s miałem po prostu pokrętło na gazniku i po sprawie a w RC46 jest coś takiego ???
Regulacja obrotów biegu jałowego RC 46
- Narwany
- pisarz
- Posty: 339
- Rejestracja: pt 18 lip 2008, 22:33
- Imię: Paweł
- województwo: dolnośląskie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Wrocław
- Kontakt:
Regulacja obrotów biegu jałowego RC 46
Kto w młodości głupim nie był, Ten na starość nie zmądrzeje !!!
- Maciej
- teksciarz
- Posty: 168
- Rejestracja: ndz 17 lut 2008, 18:47
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Gdańsk
- Kontakt:
Narwany nie sugeruj się obrotomierzem bo to jedna wielka .... ściema.
Śrubę regulacyjną masz z prawej strony ramy, jest tam otwór w jej profilu. Obroty jak chcesz dobrze ustawić to na wakuometrach LED o których kiedyś pisałem , po poprawnym ustawieniu silnik (zimny startuje od 800 - 850) a nagrzany w granicach 1000-1100 obr w/g obrotomierza.
Przy 1800 obrotach to zapewne miałeś problemy z wrzucaniem 1 biegu![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Śrubę regulacyjną masz z prawej strony ramy, jest tam otwór w jej profilu. Obroty jak chcesz dobrze ustawić to na wakuometrach LED o których kiedyś pisałem , po poprawnym ustawieniu silnik (zimny startuje od 800 - 850) a nagrzany w granicach 1000-1100 obr w/g obrotomierza.
Przy 1800 obrotach to zapewne miałeś problemy z wrzucaniem 1 biegu
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
- -+-== VFR 800-FIX '99 BLACK ==-+- -
- -+-== K&N / INOX IXIL / GIVI MONORACK / KAPPA K48N / WHITE LED LIGHTS ==-+- -
- -+-== K&N / INOX IXIL / GIVI MONORACK / KAPPA K48N / WHITE LED LIGHTS ==-+- -
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości