Coś mi tu lekko przerywa.

Awatar użytkownika
bialy-murzyn
klepacz
klepacz
Posty: 609
Rejestracja: sob 24 maja 2008, 09:02
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Kraków

Coś mi tu lekko przerywa.

Post autor: bialy-murzyn » śr 03 wrz 2008, 21:07

A no jak zimny to chodzi elegancko (raczej). LEcz jak się rozgrzeje to na wolnych całkiem nawet ale nie za równo, jak dam ssanie i wejdzie na 2000 obr. to jest tak:

pyk pyk pyk pyk puk pyk pyk pyk puk pyk pyk pyk puk

jak go gazuje na wolnych to chodzi elegancko - żadnych problemów.
Wiadam i jadę. Daje 3000 obr. nie ciągnie za bardzo przez sekunde, druga sekunda i szarpnięcie (pełna moc), dalej 5000 obr. i więcej i pełna rura. Schodze do 3000 obr. brak mocy, lekkie ciągłe szarpnięcia - nic specjalnego, ale w korkach przeszkadza. Przeczyściłem jedną tlemę - to samo. Reszta nie ruszana jak zakupiłem, 8000 km zrobiłem - może świeca, świece. Pieron wie

Awatar użytkownika
juhass
pisarz
pisarz
Posty: 332
Rejestracja: wt 20 maja 2008, 08:39
Imię: Tomasz
województwo: śląskie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Gliwice

Post autor: juhass » śr 03 wrz 2008, 22:01

Ja bym zaczął od oglądnięcia świeczek i kabli WN, fajek- czy nie mają gdzieś przebicia. Jeśli nic nie wzbudziło by podejrzeń- zmienił bym świece, tak dla świętego spokoju...

Awatar użytkownika
orzyl
klepacz
klepacz
Posty: 1665
Rejestracja: ndz 01 paź 2006, 16:50
Imię: Piotrek
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Pruszków
Kontakt:

Post autor: orzyl » czw 04 wrz 2008, 10:50

zdejmująć przewodu szukaj śladów wilgoci, wody. zerknij czy nie są popękane.ogolnie sprawdz stan elementow ukladu zasilania ktore sie wymienia. filtr, swiece, przewody WN, fajki.

PS. Nie polecam włączania ssania na cieplym silniku, bo poprostu skracasz zycie swoich świec, tak samo jak chodzi na ssaniu to daj mu spokoj nie sie zagrzeje i nie krec na ssaniu.
Na zawsze w pamięci Roads - 16.10.2007...

Awatar użytkownika
bialy-murzyn
klepacz
klepacz
Posty: 609
Rejestracja: sob 24 maja 2008, 09:02
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Kraków

Post autor: bialy-murzyn » czw 04 wrz 2008, 11:20

rozumiem, że robi się mniej więcej to samo co przy samochodzie
oprócz świec itp. eksploatacyjnych elementów co jeszcze może być: zły regulator napięcia, niepełnosprawny akumulator, brudne gaźniki ?
Spalanie mam dobre - w normie, a nawet ciut lepsze niż wcześniej.

Awatar użytkownika
orzyl
klepacz
klepacz
Posty: 1665
Rejestracja: ndz 01 paź 2006, 16:50
Imię: Piotrek
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Pruszków
Kontakt:

Post autor: orzyl » czw 04 wrz 2008, 11:41

chodzilo mi o uklad zasilania silnika a wiec filtr powietrza, ewentualny filtr paliwa, swiece, gazniki zostaw sobie na sam koniec bo są z tego wszystkiego najtrudniejsze do wyjęcia, a nóżprzyczyna nie będzie leżała w nich.
Na zawsze w pamięci Roads - 16.10.2007...

Awatar użytkownika
bialy-murzyn
klepacz
klepacz
Posty: 609
Rejestracja: sob 24 maja 2008, 09:02
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Kraków

Post autor: bialy-murzyn » sob 06 wrz 2008, 07:33

cudem udało mi się dojść do przednich świec, gdzie okazałó się, żeee ... jedna się lekko odkręciła, no i to był powód przerywania przy lekkim gazie. Do tylnych cylindrów i filtra łatwo się dostać, wystarczy bak przerzucić na siedzenie. Zatem na ten czas to chyba koniec moich problemów : >

Awatar użytkownika
Maciej
teksciarz
teksciarz
Posty: 168
Rejestracja: ndz 17 lut 2008, 18:47
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

Post autor: Maciej » pn 08 wrz 2008, 00:07

bialy-murzyn pisze:cudem udało mi się dojść do przednich świec, gdzie okazałó się, żeee ... jedna się lekko odkręciła, no i to był powód przerywania przy lekkim gazie. Do tylnych cylindrów i filtra łatwo się dostać, wystarczy bak przerzucić na siedzenie. Zatem na ten czas to chyba koniec moich problemów : >
Sprawdź jeszcze filtr powietrza bo to przysłowiowe zadławienie się może z braku luftu również wypływać, nie dostaje właściwiej mieszanki to i nie ma odpowiedniego powera.

I tutaj 2 opcje do wyboru albo orginalny zamiennik :) albo K&N, sprawa prosta jeśli chcesz mieć nieco lepsze osiągi wybierzesz K&n'a niestety kosztuje ale to filtr generalnie na całe życie motocykla o ile z nim się odpowiednio będziesz obchodzić.
Chodzą pogłoski że stosowanie filtru K&N wpływa na żywotność silnika , więc możesz tutaj się nad orginalnym zamienikiem rozejrzeć :), nie znalazłem osobiście potwierdzenia że K&N wpływa na żywotność silnika.
- -+-== VFR 800-FIX '99 BLACK ==-+- -

- -+-== K&N / INOX IXIL / GIVI MONORACK / KAPPA K48N / WHITE LED LIGHTS ==-+- -

ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 9 gości