Post
autor: Fabiq » ndz 06 lip 2008, 22:49
no jest troche tych olei z serii 5100, wogole to dostalem info ze motul poszedl do gory, najpopularniejszy to 10w-40 w sumie innego nie sprzedaje, kosztuje a raczej kosztowal 107 pln, bede w robocie to ci rozpiske strzele bo mam katalog produktow
no dobra juz jestem w robocie wiec :
Motul 5100 4t 10w40 - technosynthese, olej polsyntetyczny w technologi estrow , odpowiednik castrola power 1 gps
Motul 5100 4t 15w40 - rozni sie jedynie klasa lepkosci
i to wszystko jesli chodzi o serie 5100
wyzsze serie to 7100 10w40 w pelni sysntetyczny przeznaczony dla rzedowych czworek i nastepny 7100 20w50 przeznaczony dla motocykli typu chopper chlodzonych powietrzem i olejem
najwyzsza linia motula to oleje z serii 300v , w pelni sysntetyczne , podwojnie estrowe, klasy lepkosci 300v 5w30 , 5w40 , 10w40 i 15w50
oleje mineralne motula maja oznaczenie 5000 z klasa lepkosci 10w40 oraz 3000 20w50, reszta to produkty offroad 2t i scooter 2t, no i oczywiscie bardzo dobre srodki do smarowania lanucha, oleje przekladniowe, srodki do czyszczenia gaznikow , motul robi je bardzo specjalistycznie castrol zostaje na polu bitwy daleko z tylu
ceny przedstawiaja sie nastepujaco :
300v 10w40 4L - 224
300v 15w50 4L - 210
7100 20w50 4L - 190
5100 10w40 4L - 113
5100 15w50 4L - 121
5000 10w40 4L - 91
3000 20w50 4L - 82
oczywiscie dla moich kolegow VFR ceny sa duzo nizsze, np. Motul 5100 4t 10w40 4L - 90 pln do tego filtr oleju HF303 lub HF204 w promocyjnej cenie nizszej niz 20 pln, co daje praktycznie filtr oleju gratis
potrzeba cos?! dzwon 509 870 769