silnik ciągnie tylko do 5tys
silnik ciągnie tylko do 5tys
Pomocy po zimie wymieniłem filtr powietrza i przeczyściłem gażniki, silnik ciągnie do 5tys a dalej z wielkim ociąganiem ( nie chce sie wkręcać) synchro też zrobiłem
Ostatnio zmieniony ndz 08 cze 2008, 09:32 przez ochotka, łącznie zmieniany 1 raz.
- Fabiq
- klepacz
- Posty: 1371
- Rejestracja: sob 16 wrz 2006, 22:33
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Olsztyn
- Kontakt:
spalona swieca, przypalona swieca, filtr do gory nogami, spalona cewka, spalony regulator, slaby akumulator, slabe przewody wysokiego napiecia, uszkodzony modul, zapchany kran paliwa, zatkane odpowietrzenie zbiornika, nieprawidlowo ustawione gazniki, nieprawidlowy poziom paliwa w komorze plywakowej, uszkodzone membrany, zatkane odpowietrzenie gaznikow, uszkodzona pompa paliwa, brudny filtr paliwa - przyczyn moze byc bardzo wiele bo sie nie wkreca powyzej 5 tys obr, sprawdz wszystko po kolei, a moze paliwa masz malo? albo wode w gaznikach, albo paliwo kiepskie jakies z zeszlego sezonu albo z komarka sasiada?
potrzeba cos?! dzwon 509 870 769
- Fabiq
- klepacz
- Posty: 1371
- Rejestracja: sob 16 wrz 2006, 22:33
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Olsztyn
- Kontakt:
poziom paliwa prosto ustawic, wyciagasz gazniki, montujesz je w podstawce pod odpowiednim katem, mierzysz wychylenie plywaka przy ledwo dotykajacej blaszce zaworku, skladasz, montujesz w moto, zalewasz gazniki paliwem, podlaczasz pusty przezroczysty wezyk pod dysze spustowa, odkrecasz srubke zaworka, paliwo ci zalewa rurke, rurke musisz miec pod katem prostym wzgledem gaznika i nie mozesz jej przesuwac w gore ani w dol, mierzysz slupek cieczy czy jest taki jak podaje serwisowka, generalnie powinien byc nizej o jakies 1-2 mm od punktu zaznaczonego na obudowie gaznika, jesli sie nie zgadza to wyciagasz gazniki, montujesz na podstawce pod odpowiednim katem, i regulujesz wychylenie plywaka, jesli dobrze ustawisz gaznik w podstawce i zachowasz kat to przewaznie pierwsze ustawienie sie udaje, a jak nie to metoda prob i bledow dojdziesz do poziomu jaki trzeba
srubki mieszanki nalezy wkrecic do konca ale nie na sile i wykrecic 2-3 obr, dawno przy vfr nie grzebalem i nie pamietam jakie wartosci sa dokladnie
jesli zalewa drugi garnek to powodem nie koniecznie musza byc gazniki, wymien swiece, przewod wysokiego napiecia, dlubanie w gaznikach jest dosc monotonne i trzeba przy nim sporo cieprliowsci, no i mozna wiecej popsuc niz naprawic, sprawdz tez cisnienie na tym garze bo moze siwiece zalewa olej z czym tez sie juz spotkalem, poziomu paliwa bym raczej nie ruszal bo jesli ci nie ciekna gazniki to poziom bedzie raczej dobry, a jak ciekna to nie dlatego ze masz popsuta uszczelke pod komora plywakowa, tylko wywala jedna z dysz, a wtedy to i lubi w olej w silniku puscic wiec wymiana murowana, sprawdz i daj znac do czego doszedles
srubki mieszanki nalezy wkrecic do konca ale nie na sile i wykrecic 2-3 obr, dawno przy vfr nie grzebalem i nie pamietam jakie wartosci sa dokladnie
jesli zalewa drugi garnek to powodem nie koniecznie musza byc gazniki, wymien swiece, przewod wysokiego napiecia, dlubanie w gaznikach jest dosc monotonne i trzeba przy nim sporo cieprliowsci, no i mozna wiecej popsuc niz naprawic, sprawdz tez cisnienie na tym garze bo moze siwiece zalewa olej z czym tez sie juz spotkalem, poziomu paliwa bym raczej nie ruszal bo jesli ci nie ciekna gazniki to poziom bedzie raczej dobry, a jak ciekna to nie dlatego ze masz popsuta uszczelke pod komora plywakowa, tylko wywala jedna z dysz, a wtedy to i lubi w olej w silniku puscic wiec wymiana murowana, sprawdz i daj znac do czego doszedles
potrzeba cos?! dzwon 509 870 769
- kiki
- ostry klepacz
- Posty: 2508
- Rejestracja: pt 13 sty 2006, 12:53
- Imię: Piotr
- województwo: mazowieckie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Węgrów
- Kontakt:
wiem ze ta rada moze jest nic nie warta-ale chlopaki jak cos robicie przy moto to potem sprawdzcie 3 razy z serwisówką czy wszystko jest ok. Ja jak robilem zawory w swojej rc46, to cos mi sie uwidzilo w nocy ze zle zalozylem obejmy wałków i z samego rana znowu wszystko rozbieralem
-ale okazalo sie ze wszystko jest ok:). Wiec jeszcze raz powtarzam-dokladnie sprawdzajcie co robicie i nic na siłe 


- usmoł
- pisarz
- Posty: 258
- Rejestracja: wt 01 maja 2007, 22:05
- Imię: Lesław
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Legnica
- Kontakt:
Pociągnę temat dalej, zrobione jest: mycie, wymiana zaworków iglicowych, regulacja i synchronizacja gaźników, mimo tego moto ma dziure w mocy między 5 a 6 tys. obrotów a potem sie wkręca tylko do 8 tys. i koniec, mimo zapasu na manetce nie idzie dalej. Znalazłem że na 1 cewce był źle założony przewód i mogło to spowodować że jeden gar pow. 6 tys przestawał działać. Przewód założony, świeca wymieniona, jest lekka poprawa. Może na dniach wymienię cały komplet świec. Jednak mam wrażenie że to nie jest jedyna przyczyna. Jak sądzicie do czego można się jeszcze przyczepić ?
..chociaż kroczę doliną ciemności nie lękam się zła, bo jestem największym skur...elem w dolinie...
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości