silnik ciągnie tylko do 5tys

ochotka
Posty: 9
Rejestracja: pt 28 mar 2008, 02:15
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: drawsko

silnik ciągnie tylko do 5tys

Post autor: ochotka » pt 28 mar 2008, 02:38

Pomocy po zimie wymieniłem filtr powietrza i przeczyściłem gażniki, silnik ciągnie do 5tys a dalej z wielkim ociąganiem ( nie chce sie wkręcać) synchro też zrobiłem
Ostatnio zmieniony ndz 08 cze 2008, 09:32 przez ochotka, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
Fabiq
klepacz
klepacz
Posty: 1371
Rejestracja: sob 16 wrz 2006, 22:33
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Olsztyn
Kontakt:

Post autor: Fabiq » pt 28 mar 2008, 20:03

spalona swieca, przypalona swieca, filtr do gory nogami, spalona cewka, spalony regulator, slaby akumulator, slabe przewody wysokiego napiecia, uszkodzony modul, zapchany kran paliwa, zatkane odpowietrzenie zbiornika, nieprawidlowo ustawione gazniki, nieprawidlowy poziom paliwa w komorze plywakowej, uszkodzone membrany, zatkane odpowietrzenie gaznikow, uszkodzona pompa paliwa, brudny filtr paliwa - przyczyn moze byc bardzo wiele bo sie nie wkreca powyzej 5 tys obr, sprawdz wszystko po kolei, a moze paliwa masz malo? albo wode w gaznikach, albo paliwo kiepskie jakies z zeszlego sezonu albo z komarka sasiada?
potrzeba cos?! dzwon 509 870 769

Awatar użytkownika
benito
ostry klepacz
ostry klepacz
Posty: 2333
Rejestracja: śr 28 mar 2007, 12:10
Imię: Jarek
województwo: mazowieckie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: benito » pn 31 mar 2008, 13:19

Panie Ochotka

A moze wypadaloby sie najpierw przywitac w powitalni????
Zasady sa po to, aby je lamac, ale nie w naszym gronie...
Honda VFR800 - RC46 - `98
Honda VTR1000SP1 - RC51 - `00
KTM LC4 640 SM - `04
Honda CBR 929 - SC44 - `01
Yamaha WR 426 F - `01
Aprilia Tuono - `06
BMW K1200S - `05

ochotka
Posty: 9
Rejestracja: pt 28 mar 2008, 02:15
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: drawsko

Post autor: ochotka » wt 08 kwie 2008, 12:39

chcę zacząć od gażników (zalewa drugi cylinder )
jak ustawic poziom paliwa i resztę ile wykręcić śruby składu mieszanki

Awatar użytkownika
Fabiq
klepacz
klepacz
Posty: 1371
Rejestracja: sob 16 wrz 2006, 22:33
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Olsztyn
Kontakt:

Post autor: Fabiq » śr 09 kwie 2008, 00:13

poziom paliwa prosto ustawic, wyciagasz gazniki, montujesz je w podstawce pod odpowiednim katem, mierzysz wychylenie plywaka przy ledwo dotykajacej blaszce zaworku, skladasz, montujesz w moto, zalewasz gazniki paliwem, podlaczasz pusty przezroczysty wezyk pod dysze spustowa, odkrecasz srubke zaworka, paliwo ci zalewa rurke, rurke musisz miec pod katem prostym wzgledem gaznika i nie mozesz jej przesuwac w gore ani w dol, mierzysz slupek cieczy czy jest taki jak podaje serwisowka, generalnie powinien byc nizej o jakies 1-2 mm od punktu zaznaczonego na obudowie gaznika, jesli sie nie zgadza to wyciagasz gazniki, montujesz na podstawce pod odpowiednim katem, i regulujesz wychylenie plywaka, jesli dobrze ustawisz gaznik w podstawce i zachowasz kat to przewaznie pierwsze ustawienie sie udaje, a jak nie to metoda prob i bledow dojdziesz do poziomu jaki trzeba

srubki mieszanki nalezy wkrecic do konca ale nie na sile i wykrecic 2-3 obr, dawno przy vfr nie grzebalem i nie pamietam jakie wartosci sa dokladnie

jesli zalewa drugi garnek to powodem nie koniecznie musza byc gazniki, wymien swiece, przewod wysokiego napiecia, dlubanie w gaznikach jest dosc monotonne i trzeba przy nim sporo cieprliowsci, no i mozna wiecej popsuc niz naprawic, sprawdz tez cisnienie na tym garze bo moze siwiece zalewa olej z czym tez sie juz spotkalem, poziomu paliwa bym raczej nie ruszal bo jesli ci nie ciekna gazniki to poziom bedzie raczej dobry, a jak ciekna to nie dlatego ze masz popsuta uszczelke pod komora plywakowa, tylko wywala jedna z dysz, a wtedy to i lubi w olej w silniku puscic wiec wymiana murowana, sprawdz i daj znac do czego doszedles
potrzeba cos?! dzwon 509 870 769

ochotka
Posty: 9
Rejestracja: pt 28 mar 2008, 02:15
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: drawsko

Post autor: ochotka » wt 20 maja 2008, 10:04

Już wiem co zepsułem
odwrotnie założyłem wałek rozrządu przy regulacji zaworków
i pokrzywiło wszystkie cztery ssania
nie moge sobie tego wybaczyć
a gdybym koledze ustawiał to załamka na całego
teraz czekam na uszczelke
powiadomie o efektach
dzięki za pomoc !

Awatar użytkownika
Fabiq
klepacz
klepacz
Posty: 1371
Rejestracja: sob 16 wrz 2006, 22:33
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Olsztyn
Kontakt:

Post autor: Fabiq » śr 21 maja 2008, 10:08

ochotka pisze:odwrotnie założyłem wałek rozrządu przy regulacji zaworków
no to dobrze ze od razu powiedziales ze wyciagales walki
potrzeba cos?! dzwon 509 870 769

Awatar użytkownika
kiki
ostry klepacz
ostry klepacz
Posty: 2508
Rejestracja: pt 13 sty 2006, 12:53
Imię: Piotr
województwo: mazowieckie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Węgrów
Kontakt:

Post autor: kiki » śr 21 maja 2008, 11:09

wiem ze ta rada moze jest nic nie warta-ale chlopaki jak cos robicie przy moto to potem sprawdzcie 3 razy z serwisówką czy wszystko jest ok. Ja jak robilem zawory w swojej rc46, to cos mi sie uwidzilo w nocy ze zle zalozylem obejmy wałków i z samego rana znowu wszystko rozbieralem :mrgreen: -ale okazalo sie ze wszystko jest ok:). Wiec jeszcze raz powtarzam-dokladnie sprawdzajcie co robicie i nic na siłe :)

Awatar użytkownika
Buła
klepacz
klepacz
Posty: 1747
Rejestracja: sob 09 cze 2007, 08:49
Imię: Marcin
województwo: świętokrzyskie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Suchedniów
Kontakt:

Post autor: Buła » śr 21 maja 2008, 12:05

taki mały OT,czy przy regulacji zaworów W 36 I generacji tez trzeba sciagac wałki rozrządu.
Wszędzie dobrze ale na VFR najlepiej :)


1Była VFR 750-90r
2.Była VFR 750-96r
3Była VFR 800FI-99r
4.Był CBR 1100 XX-1997r
5.Była VFR 800 Fi-1999 r.
6.Jest CBR 900 RR Fireblade 98 i 99r+Varadero 1000 2006

Awatar użytkownika
Fabiq
klepacz
klepacz
Posty: 1371
Rejestracja: sob 16 wrz 2006, 22:33
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Olsztyn
Kontakt:

Post autor: Fabiq » śr 21 maja 2008, 14:09

to zalezy czy musisz cos wymieniac czy nie? czasem samo sprawdzenie luzow wystarcza bo moze sie okazac ze wszystko jest w normie
potrzeba cos?! dzwon 509 870 769

Awatar użytkownika
usmoł
pisarz
pisarz
Posty: 258
Rejestracja: wt 01 maja 2007, 22:05
Imię: Lesław
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Legnica
Kontakt:

Post autor: usmoł » czw 29 maja 2008, 22:05

Pociągnę temat dalej, zrobione jest: mycie, wymiana zaworków iglicowych, regulacja i synchronizacja gaźników, mimo tego moto ma dziure w mocy między 5 a 6 tys. obrotów a potem sie wkręca tylko do 8 tys. i koniec, mimo zapasu na manetce nie idzie dalej. Znalazłem że na 1 cewce był źle założony przewód i mogło to spowodować że jeden gar pow. 6 tys przestawał działać. Przewód założony, świeca wymieniona, jest lekka poprawa. Może na dniach wymienię cały komplet świec. Jednak mam wrażenie że to nie jest jedyna przyczyna. Jak sądzicie do czego można się jeszcze przyczepić ?
..chociaż kroczę doliną ciemności nie lękam się zła, bo jestem największym skur...elem w dolinie...

Awatar użytkownika
kiki
ostry klepacz
ostry klepacz
Posty: 2508
Rejestracja: pt 13 sty 2006, 12:53
Imię: Piotr
województwo: mazowieckie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Węgrów
Kontakt:

Post autor: kiki » czw 29 maja 2008, 22:24

posprawdzaj czy wszystkie przewody WN są dobre

Awatar użytkownika
WiktorVFR
klepacz
klepacz
Posty: 1452
Rejestracja: wt 05 cze 2007, 08:32
Imię: Wiktor
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Ipswich, Suffolk
Kontakt:

Post autor: WiktorVFR » czw 29 maja 2008, 22:38

mialem dokladnie to samo...po wymianie wydechow zrobilem regulacje gaznikow i juz jest miodzio

Awatar użytkownika
usmoł
pisarz
pisarz
Posty: 258
Rejestracja: wt 01 maja 2007, 22:05
Imię: Lesław
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Legnica
Kontakt:

Post autor: usmoł » czw 29 maja 2008, 23:16

Wiktor wydechów ?? nie łapię :neutral:
..chociaż kroczę doliną ciemności nie lękam się zła, bo jestem największym skur...elem w dolinie...

Awatar użytkownika
Buła
klepacz
klepacz
Posty: 1747
Rejestracja: sob 09 cze 2007, 08:49
Imię: Marcin
województwo: świętokrzyskie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Suchedniów
Kontakt:

Post autor: Buła » pt 30 maja 2008, 09:19

witam,to moto kreci Ci sie tylko do 8 tys obrotów :?:
Wszędzie dobrze ale na VFR najlepiej :)


1Była VFR 750-90r
2.Była VFR 750-96r
3Była VFR 800FI-99r
4.Był CBR 1100 XX-1997r
5.Była VFR 800 Fi-1999 r.
6.Jest CBR 900 RR Fireblade 98 i 99r+Varadero 1000 2006

ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości