Ciśnienie sprężania w rc36II
- ralph
- bywalec
- Posty: 34
- Rejestracja: ndz 06 sie 2006, 13:21
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Otwock
- Kontakt:
Ciśnienie sprężania w rc36II
Czy sprawdzał ktoś z Was ciśnienie sprężania w cylindrach?
Ja u siebie sprawdzałem i chcę porównać...
Ja u siebie sprawdzałem i chcę porównać...
Ostatnio zmieniony czw 20 mar 2008, 13:44 przez ralph, łącznie zmieniany 1 raz.
- KolczyK
- stary wyjadacz
- Posty: 4199
- Rejestracja: pt 02 mar 2007, 23:20
- Imię: Przemysław
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Trójmiasto, Rumia
- Kontakt:
w rc46 FI 11.6 bodajże ma być....chętnei sprawdzę, czym jak co i gdzie ?
VFR800FI '99 - była ze mną 35tyś km
VFR800FI '02 - obecna kochanka
UBEZPIECZENIA << www.kolczynscy.pl >>>
VFR800FI '02 - obecna kochanka
UBEZPIECZENIA << www.kolczynscy.pl >>>
- ralph
- bywalec
- Posty: 34
- Rejestracja: ndz 06 sie 2006, 13:21
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Otwock
- Kontakt:
Ja sprawdzałem u siebie ciśnieniomierzem przytykanym do gniazda świecy (szkoda że przytykany bo można dostać trochę sfałszowany wynik w zależności jak się dosiśnie i czy trafi się idealnie w gniazdo) a adapterów nie mam takich małych bo to generalnie do silników z większymi gwintami świec. W taki sposób jak opisałem pokazało mi 10,5 bar.
Czekam na kolejne posty.
Pozdr...
Czekam na kolejne posty.
Pozdr...
- Buła
- klepacz
- Posty: 1747
- Rejestracja: sob 09 cze 2007, 08:49
- Imię: Marcin
- województwo: świętokrzyskie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Suchedniów
- Kontakt:
witam,tez chetnie dowiem sie jak inni stoja z cisnieniem,bo sam jestem ciekawy jakie ja mam,to znaczy moja VFR 

Wszędzie dobrze ale na VFR najlepiej 
1Była VFR 750-90r
2.Była VFR 750-96r
3Była VFR 800FI-99r
4.Był CBR 1100 XX-1997r
5.Była VFR 800 Fi-1999 r.
6.Jest CBR 900 RR Fireblade 98 i 99r+Varadero 1000 2006

1Była VFR 750-90r
2.Była VFR 750-96r
3Była VFR 800FI-99r
4.Był CBR 1100 XX-1997r
5.Była VFR 800 Fi-1999 r.
6.Jest CBR 900 RR Fireblade 98 i 99r+Varadero 1000 2006
- ralph
- bywalec
- Posty: 34
- Rejestracja: ndz 06 sie 2006, 13:21
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Otwock
- Kontakt:
No panowie śmiało piszcie jak coś wiecie bo mi wydaje się że serwisówka podaje 13,5-14 atm. tylko nie wiem czy tak ma nówka czy to jest jakiś service limit. Dla porównania mój gsxr ma 11 atm mierząc w ten sam sposób co wyżej a kumpla virago pokazuje tylko 7atm i co dziwne jeszcze jeździ i to całkiem dobrze. Bo z tego co się orientuję to poniżej 8 atm silnik jest do roboty i wtedy albo pierścienie ,albo szczelność zaworów albo tylko uszczelka pod głowicą do wymiany.
Możemy jeszcze porównać silnik mazdy 121 w którym ciśnieniomierz wskazał 13,5 atm ale mierzyłem wkręcając przyrząd bo były większe świece.
[ Dodano: 2008-01-04, 20:37 ]
Coś nie widać wielu zainteresowanych tematem. Jak nie macie jak zmierzyć kompresji to w okolicach Warszawy mogę pomóc.
Możemy jeszcze porównać silnik mazdy 121 w którym ciśnieniomierz wskazał 13,5 atm ale mierzyłem wkręcając przyrząd bo były większe świece.
[ Dodano: 2008-01-04, 20:37 ]
Coś nie widać wielu zainteresowanych tematem. Jak nie macie jak zmierzyć kompresji to w okolicach Warszawy mogę pomóc.
- kiki
- ostry klepacz
- Posty: 2508
- Rejestracja: pt 13 sty 2006, 12:53
- Imię: Piotr
- województwo: mazowieckie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Węgrów
- Kontakt:
robisz normalnie pomiar cisnienienia, nastepnie robisz drugi pomiar ale do cylindrów wlewasz kilka ml oleju silnikowego i porównujesz wyniki jakie wychodzą. Jesli cisnienie sie zmieniło na wyzsze to znaczy ze padły pierscienie, jesli jest takie samo to trzeba sie przyjrzec zaworkom.ralph pisze:Na czym polega próba olejowa?
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości