Już Po Synchro . Mialo być w sobotę Wiadomo chwila wolnego czasu

Po ściągnięciu filtra .. i podłączeniu przewodów , pierwsze uruchomienie silnik nie równo pracuje . Po rozgrzaniu motocykla czas na synchro po wcześniejszej regulacji Zaworów , rzut okiem na Wakuometr i widać że słupki wzajemnie odbiegają . Regulację przeprowadzamy za pomocą śrubek które są zaznaczone na wcześniejszych fotografiach , Na śrubach regulacyjnych są ząbki które samoczynnie przeskakują ale nie wszystkie . W Numer 1 i 2 posiadają regulację dokładniejszą , co to znaczy ? 3 podczas regulac. ząbki odrazu przeskakują W 1 i 2 cała głowica się przesuwa razem z ząbkami tylko o parę mm a następni Przeskakuje . Pozwala nam to na precyzyjniejsze ustawienie .
Przy regulacji ( zmianie podciśnienia w jednym ) oddziaływuje na inne np: gdy obniżamy podciśnienie w 1 spada w 3 natomiast w 2 , 4 rośnie . Oczywiście po każdym przekręceniu śrubki przygazówka i sprawdzamy obecny stan

Później Fotki :
Skrócona Opis :
Ściągamy bak (AirBox) filtr i mamy -

Odkręcamy tymi śrubkami -

Odpinamy -

Wyciągnąłem Czujnik aby komputer miał jak najmniej błędów na głowie



Warto zaznaczyć ustawienia poprzednie aby móc wrócić


Przed podłączeniem przewodów -

PO -

Zaślepiamy Otwory po obu stronach -


W trakcie rozgrzewania ( Po rozgrzaniu różnice były większe ) -


Zakończenie Synchronizacji


Oczywiście obroty biegu jałowego ponownym uruchomieniu zmieniły się z 1200+-100
na 800 ( popyrkiwał

Przy ściąganiu węży i operowaniu w środku należy zachować ostrożność bo nie sztuka czegokolwiek wygiąć lub uszkodzić

Jest jeszcze filmik ale do wglądu osobistego jak go okroję to zarzucę
