problem z odpaleniem
-
- Posty: 17
- Rejestracja: pn 31 paź 2016, 18:13
- Imię: Bolesław
- województwo: warmińsko-mazurskie
- Płeć: Mężczyzna
problem z odpaleniem
witam
zakupiłem VFR 750 RC36 94r.
motocykl stał nie odpalany przez 10 lat ,teraz jest problem z odpaleniem.
po wyczyszczeniu świec i zalaniu świeżym paliwem zapalił
ale pracował na wyższych obrotach i nie na wszystkie gary
na drugi dzień czasami zapali na ssaniu ale tylko pracuje do 2tys obrotów
po dodaniu gazu gaśnie.dodam że przez te lata vfr stała w ciepłym garażu i
z paliwem w zbiorniku. nie wiem co dalej robić?
za wszelkie sugestie będę wdzięczny.
pozdrawiam bolo
zakupiłem VFR 750 RC36 94r.
motocykl stał nie odpalany przez 10 lat ,teraz jest problem z odpaleniem.
po wyczyszczeniu świec i zalaniu świeżym paliwem zapalił
ale pracował na wyższych obrotach i nie na wszystkie gary
na drugi dzień czasami zapali na ssaniu ale tylko pracuje do 2tys obrotów
po dodaniu gazu gaśnie.dodam że przez te lata vfr stała w ciepłym garażu i
z paliwem w zbiorniku. nie wiem co dalej robić?
za wszelkie sugestie będę wdzięczny.
pozdrawiam bolo
- nierob
- klepacz
- Posty: 549
- Rejestracja: wt 30 sty 2007, 13:43
- Imię: nierob
- województwo: dolnośląskie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Przemków
Re: problem z odpaleniem
czyszczenie gaźników to chyba na pierwszy ogień. po tylu latach pewnie zasyfione.
p.s. masz RC36, czy 36II? bo 94 to już "dwójka".
p.s. masz RC36, czy 36II? bo 94 to już "dwójka".
trzask prask i po wszystkim.
-
- Posty: 17
- Rejestracja: pn 31 paź 2016, 18:13
- Imię: Bolesław
- województwo: warmińsko-mazurskie
- Płeć: Mężczyzna
Re: problem z odpaleniem
no właśnie jeszcze nie wiem czy mam RC36 I lub II
w dokumentach jest wpisany 94r.
a czym różnią się od siebie obie wersie?
w dokumentach jest wpisany 94r.
a czym różnią się od siebie obie wersie?
- KidRackBrawura
- pisarz
- Posty: 313
- Rejestracja: pt 14 sty 2011, 18:50
- Imię: Tomasz
- województwo: wielkopolskie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Tuliszków
Re: problem z odpaleniem
to jest jedynka, roczniki 90-93

to jest dwójka, roczniki 94-97


to jest dwójka, roczniki 94-97

It`s that old running wide problem again.
If in doubt, flat out.
If in doubt, flat out.
-
- Posty: 17
- Rejestracja: pn 31 paź 2016, 18:13
- Imię: Bolesław
- województwo: warmińsko-mazurskie
- Płeć: Mężczyzna
Re: problem z odpaleniem
to ja mam jedynkę
która nie odpala
która nie odpala

- mictom
- klepacz
- Posty: 792
- Rejestracja: wt 25 wrz 2012, 01:10
- Imię: Tomek
- województwo: podkarpackie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: RKR ROGI
Re: problem z odpaleniem
Świece mokre czy suche,tj czy paliwo dochodzi do świec? Jak mokre to kup nowe i załóż. Posprawdzaj bezpieczniki i elektronikę( wsuwki, złączki, masę- poczyścić zakonserwować)
- Tomek Grudziądz
- klepacz
- Posty: 1155
- Rejestracja: sob 17 kwie 2010, 22:35
- Imię: Tomek
- województwo: kujawsko-pomorskie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Grudziądz
Re: problem z odpaleniem
Jak tyle czasu stał to przyczyn może być wiele.Od kostek począwszy na zmurszałych połączeniach gumowych kończąc.
"niepuszczone bąki unoszą się do góry,stąd się biorą posrane pomysły"
-
- Posty: 17
- Rejestracja: pn 31 paź 2016, 18:13
- Imię: Bolesław
- województwo: warmińsko-mazurskie
- Płeć: Mężczyzna
Re: problem z odpaleniem
świece dwie suche dwie mokre
wydaje mi się ze odpala czasami tylko na dwa gary.
po włączeniu zapłonu nie słychać pompy,
a gdy kręcę rozrusznikiem chodzi.czy tak ma być?
pompa podłączona na krótko chodzi .
wydaje mi się ze odpala czasami tylko na dwa gary.
po włączeniu zapłonu nie słychać pompy,
a gdy kręcę rozrusznikiem chodzi.czy tak ma być?
pompa podłączona na krótko chodzi .
-
- pisarz
- Posty: 253
- Rejestracja: pt 25 sty 2008, 21:52
- Imię: Jarosław
- województwo: dolnośląskie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Strzelin
- Kontakt:
Re: problem z odpaleniem
Tak ma być. Tu pompa działa w momencie kręcenia silnikiem i działa na zasadzie elektromagnesu. (Nie jest to silniczek pompujący paliwo po przekręceniu zapłonu). Sprawdź drożność przepływu paliwa ze zbiornika czy nie jest układ przytkany jakimś śmieciem. Wykonaj serwis gaźników bo z pewnością są zaśniedziałe od rdzy i osadów z paliwa. Wymień świece na nowe,,, i zapali
.

- nierob
- klepacz
- Posty: 549
- Rejestracja: wt 30 sty 2007, 13:43
- Imię: nierob
- województwo: dolnośląskie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Przemków
Re: problem z odpaleniem
gaźniki koniecznie przeczyścić. widziałem kiedyś gaziory z VFR-ki po 3 albo 4 letnim postoju. pełne syfu. paliła na dwa gary.
trzask prask i po wszystkim.
-
- Posty: 17
- Rejestracja: pn 31 paź 2016, 18:13
- Imię: Bolesław
- województwo: warmińsko-mazurskie
- Płeć: Mężczyzna
Re: problem z odpaleniem
zbiornik wykręcony paliwo ciągnie z butelki.
szukam dobrego mechanika i oddaje vfr na czyszczenie
gaźników .dzięki za odpowiedzi
pozdrawiam bolo
szukam dobrego mechanika i oddaje vfr na czyszczenie
gaźników .dzięki za odpowiedzi
pozdrawiam bolo
-
- Posty: 17
- Rejestracja: pn 31 paź 2016, 18:13
- Imię: Bolesław
- województwo: warmińsko-mazurskie
- Płeć: Mężczyzna
Re: problem z odpaleniem
witam to znowu ja
mam dwa pytania do szacownego grona.
1.odebrałem motocykl od mechanika po pełnym serwisie gaźników .
u speca motocykl pracował poprawnie ,po przewiezieniu go do domu,
silnik pracuje na dwa gary ,dwie świece suche .motocykl nie dostaje paliwa.
mechanik podejrzewa brak ciśnienia w tych dwóch cylindrach?
czy to możliwe ?
2.kilka razy przestała działać pompa paliwa ,po puknięciu ją śrubokrętem startuje.
rozebrałem ją i przeczyściłem te ,,kowadełko,, drobnym papierem
jest lepiej ale jeszcze się zacina.
co z tym zrobić?
pozdrawiam bolo
mam dwa pytania do szacownego grona.
1.odebrałem motocykl od mechanika po pełnym serwisie gaźników .
u speca motocykl pracował poprawnie ,po przewiezieniu go do domu,
silnik pracuje na dwa gary ,dwie świece suche .motocykl nie dostaje paliwa.
mechanik podejrzewa brak ciśnienia w tych dwóch cylindrach?
czy to możliwe ?
2.kilka razy przestała działać pompa paliwa ,po puknięciu ją śrubokrętem startuje.
rozebrałem ją i przeczyściłem te ,,kowadełko,, drobnym papierem
jest lepiej ale jeszcze się zacina.
co z tym zrobić?
pozdrawiam bolo
-
- pisarz
- Posty: 253
- Rejestracja: pt 25 sty 2008, 21:52
- Imię: Jarosław
- województwo: dolnośląskie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Strzelin
- Kontakt:
Re: problem z odpaleniem
ad.2. może faktycznie winę ponosi pompa paliwa, przekręć kranik paliwa na PRI,(wtedy paliwo leci siłą grawitacji, poczekaj kilka minut) próbuj uruchomić silnik, jeśli odpali na wszystkie gary to pompa podaje za mało paliwa i nadaje się do wymiany. Jak był ustawiony kranik u mechanika?
ad.1. diagnoza mało prawdopodobna, tym bardziej że u mechanika silnik pracował. Sprawdziłbym jeszcze czy rozrząd jest ustawiony prawidłowo. Po drugie z tego co pamiętam masz bardzo mały przebieg. Naładuj lub wymień na nowy akumulator.
Próbuj odpalić na PRI. Powodzenia.
ad.1. diagnoza mało prawdopodobna, tym bardziej że u mechanika silnik pracował. Sprawdziłbym jeszcze czy rozrząd jest ustawiony prawidłowo. Po drugie z tego co pamiętam masz bardzo mały przebieg. Naładuj lub wymień na nowy akumulator.
Próbuj odpalić na PRI. Powodzenia.
-
- Posty: 17
- Rejestracja: pn 31 paź 2016, 18:13
- Imię: Bolesław
- województwo: warmińsko-mazurskie
- Płeć: Mężczyzna
Re: problem z odpaleniem
witam. motocykl był odpalany bez zbiornika paliwa zasysał paliwo z lejka.
czy pompa paliwa ma pracować ciągle gdy chodzi silnik, czy po napompowaniu ciśnienia się wyłączać ?
mógł się przestawić rozrząd tak sam bez zaglądania tam?
akumulator mam nowy,dobrze naładowany.
czy pompa paliwa ma pracować ciągle gdy chodzi silnik, czy po napompowaniu ciśnienia się wyłączać ?
mógł się przestawić rozrząd tak sam bez zaglądania tam?
akumulator mam nowy,dobrze naładowany.
-
- Posty: 17
- Rejestracja: pn 31 paź 2016, 18:13
- Imię: Bolesław
- województwo: warmińsko-mazurskie
- Płeć: Mężczyzna
Re: problem z odpaleniem
witam. motocykl był odpalany bez zbiornika paliwa zasysał paliwo z lejka.
czy pompa paliwa ma pracować ciągle gdy chodzi silnik, czy po napompowaniu ciśnienia się wyłączać ?
mógł się przestawić rozrząd tak sam bez zaglądania tam?
akumulator mam nowy,dobrze naładowany.
czy pompa paliwa ma pracować ciągle gdy chodzi silnik, czy po napompowaniu ciśnienia się wyłączać ?
mógł się przestawić rozrząd tak sam bez zaglądania tam?
akumulator mam nowy,dobrze naładowany.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości