GrześT pisze:Dwa gaźniki przemieszają się i jest to nie stabilne.
Nie mogą się przemieszczać bo są przykręcone jeszcze do takiej blachy na środku na 4 śruby plus do tego obudowa airboxa ta metalowa
GrześT pisze:Możesz w skrócie wytłumaczyć które znaki mam ustawiać ?na którym cylindrze przeprowadzać pomiary?
Napisze jak ja to robiłem i chyba dobrze zrobiłem skoro moto nie rozsypało się jeszcze
![Mr. Green :mrgreen:](./images/smilies/icon_mrgreen.gif)
. Odkręciłem dekielek od strony sprzęgła, i pokręcałem wałem zgodnie z ruchem skazówek zegara aż znak trafił na znak ( są tam 4 znaki "T1, T2,T3,T4")
Jak ustawisz sobie np. T1 to zawory sprawdzasz wtedy na cylindrze pierwszym czyli tylny od strony lewej jak siedzisz na moto itd. Generalnie chodzi o to żeby mierzyć wtedy kiedy zawory nie są otwarte a krzywizna wałka rozrządu znajduje się na górze względem popychanego zaworu.
Przechwytywanie.JPG
Najgorzej jest ustawić zawory wydechowe 1 i 3 cylindra jeśli się nie ma odpowiedniego klucza. Poza tym pokrywa tylnych cylindrów wyłazi tylko w jednej pozycji i trzeba trochę się nagimnastykować
![Wink ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
Po ustawieniu wszystkich zaworów warto przekręcić kilka razy wałem i jeszcze raz sprawdzić
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.