800 fi 10 tys/obr i nic wiecej

Alkad
teksciarz
teksciarz
Posty: 142
Rejestracja: wt 24 lut 2009, 16:49
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: malopolska

800 fi 10 tys/obr i nic wiecej

Post autor: Alkad » ndz 02 wrz 2012, 16:05

Witajcie, jest problem z vfr 800 fi 2001r.
Jadac dzisiaj autostrada( niemiecka oczywiscie :biggrin ) zauwazylem ze dochodzi do okolo 10tys obr( okolo 230km/h) , potem przymulenie i spadaja do 9tys obr i pozniej znowy to 10 i tak w kolko... Nie jest to dokuczliwy problem, nie za czesto jezdze z takimi predkosciami ale tak byc nie powinno. Jakies propozycje ? :wink:
Prawdziwy motocyklista brudnych rąk się nie boi...

Awatar użytkownika
armen1pl
pisarz
pisarz
Posty: 354
Rejestracja: sob 10 gru 2011, 18:32
Imię: Arek
województwo: mazowieckie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Wyszków

Re: 800 fi 10 tys/obr i nic wiecej

Post autor: armen1pl » pn 03 wrz 2012, 07:57

W niemczech vfr-ki były dławione może dlatego ;)
Najpiękniejsza muzyka to ryk silnika.

Alkad
teksciarz
teksciarz
Posty: 142
Rejestracja: wt 24 lut 2009, 16:49
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: malopolska

Re: 800 fi 10 tys/obr i nic wiecej

Post autor: Alkad » pn 03 wrz 2012, 11:45

Vfr jest z Włoch, testowałem na niemieckiej autostradzie :biggrin
Prawdziwy motocyklista brudnych rąk się nie boi...

Awatar użytkownika
Wojtek86
klepacz
klepacz
Posty: 724
Rejestracja: czw 21 maja 2009, 00:13
Imię: Wojtek
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Ziemia Oświęcimska
Kontakt:

Re: 800 fi 10 tys/obr i nic wiecej

Post autor: Wojtek86 » pn 03 wrz 2012, 11:56

Po prostu brakuje jej mocy. Mówisz, że 10000obr osiągałeś przy 230km. Może sporo ważysz, filtr masz zabrudzony, albo jakoś dziko przerobiony tłumik?

W moim Vtecu osiągam max ok 235 km/h jadać z pełnym kufrem i pasażerem. (solo 257)

Awatar użytkownika
PETER
stary wyjadacz
stary wyjadacz
Posty: 4617
Rejestracja: czw 03 lip 2008, 22:22
Imię: PIOTR
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: PRUSZKÓW

Re: 800 fi 10 tys/obr i nic wiecej

Post autor: PETER » pn 03 wrz 2012, 11:59

sprawdz na innych biegach od jakich obrotów masz odcinke
"BO JA JESTEM NIESPOTYKANIE SPOKOINY CZŁOWIEK"

Awatar użytkownika
emil
stary wyjadacz
stary wyjadacz
Posty: 4212
Rejestracja: ndz 21 gru 2008, 22:10
Imię: Łukasz
województwo: śląskie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: SO/SZA

Re: 800 fi 10 tys/obr i nic wiecej

Post autor: emil » pn 03 wrz 2012, 12:01

i podaj prędkości obrotowe silnika przy danych prędkościach motocykla na danym biegu - może sprzęgło gdzieś się slizga, albo masz nieseryjne zębatki założone.

Awatar użytkownika
armen1pl
pisarz
pisarz
Posty: 354
Rejestracja: sob 10 gru 2011, 18:32
Imię: Arek
województwo: mazowieckie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Wyszków

Re: 800 fi 10 tys/obr i nic wiecej

Post autor: armen1pl » pn 03 wrz 2012, 16:00

Alkad pisze:Vfr jest z Włoch, testowałem na niemieckiej autostradzie :biggrin
no no ale może jadąc po niemieckiej autostradzie źle się czuła ;)

proponuje zacząć od podstaw, sprawdź ciśnienie w ogumieniu, sprawdź do ilu obrotów kręci się silnik, możesz zrobić test diagnostyczny na kontrolce Fi albo po prostu kup sobie Hayabusę ;)
Najpiękniejsza muzyka to ryk silnika.

Alkad
teksciarz
teksciarz
Posty: 142
Rejestracja: wt 24 lut 2009, 16:49
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: malopolska

Re: 800 fi 10 tys/obr i nic wiecej

Post autor: Alkad » pn 03 wrz 2012, 22:22

Na każdym innym biegu kręci sie do okolo 12,5 tys/obr, na 6 biegu tylko do 10 i spada do 9... To na pewno nie sprzęgło, czuć jak silnik dostaje czkawki przy tych 10tys/obr, zejdzie do 9 i znowu ciągnie i tak w kólko...


armen1pl pisze: kup sobie Hayabusę
Według twojego "rozumowania" żeby przekroczyć 230km/h potrzeba hayabuse... Gratuluje rotfl:
Prawdziwy motocyklista brudnych rąk się nie boi...

Awatar użytkownika
armen1pl
pisarz
pisarz
Posty: 354
Rejestracja: sob 10 gru 2011, 18:32
Imię: Arek
województwo: mazowieckie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Wyszków

Re: 800 fi 10 tys/obr i nic wiecej

Post autor: armen1pl » wt 04 wrz 2012, 08:05

Alkad pisze:Według twojego "rozumowania" żeby przekroczyć 230km/h potrzeba hayabuse... Gratuluje rotfl:

moja vfr jedzie 240, nie zrozumiales aluzji
Najpiękniejsza muzyka to ryk silnika.

Ukasz
Posty: 19
Rejestracja: śr 21 maja 2008, 21:13
województwo: łódzkie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Pabianice
Kontakt:

Re: 800 fi 10 tys/obr i nic wiecej

Post autor: Ukasz » wt 04 wrz 2012, 19:29

Moja szla na 6 biegu tez około 9,5tys obr/min winowajca okazał się tłumik niby Arrow ale miał wspawana zwężkę, po rozwierceniu na pełną szerokość końcówki kreci się do końca. Poprawiło się tez oczywiście kopyto :)

Alkad
teksciarz
teksciarz
Posty: 142
Rejestracja: wt 24 lut 2009, 16:49
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: malopolska

Re: 800 fi 10 tys/obr i nic wiecej

Post autor: Alkad » wt 04 wrz 2012, 23:39

to nie pasuje do mojej vfr poniewaz na kazdym innym biegu(oprucz 6 ) jest dobrze.
Prawdziwy motocyklista brudnych rąk się nie boi...

Awatar użytkownika
emil
stary wyjadacz
stary wyjadacz
Posty: 4212
Rejestracja: ndz 21 gru 2008, 22:10
Imię: Łukasz
województwo: śląskie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: SO/SZA

Re: 800 fi 10 tys/obr i nic wiecej

Post autor: emil » wt 04 wrz 2012, 23:53

policz zęby zębatek napędu.

oleju nie bierze? może kompresji nie ma, że na ostatnim nie ma sił?

Awatar użytkownika
Lysy
bywalec
bywalec
Posty: 40
Rejestracja: śr 06 cze 2012, 17:29
Imię: Łukasz
województwo: mazowieckie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Warszawa - Ursynów

Re: 800 fi 10 tys/obr i nic wiecej

Post autor: Lysy » pn 10 wrz 2012, 09:01

Mam to samo :( tylko przy innych obrotach:
6 bieg: max 8 500
5 bieg: max 9 000,
a potem lekkie szarpanie tj. przymulanie i przyśpieszanie co chwila.
Oleju nie bierze.
Tłumik IXIL.

Awatar użytkownika
gyhu
Posty: 2
Rejestracja: śr 30 maja 2012, 11:09
Imię: Grzegorz
województwo: śląskie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Pyskowice

Re: 800 fi 10 tys/obr i nic wiecej

Post autor: gyhu » pn 17 wrz 2012, 21:34

obserwuje temat ponieważ kolega ma vfr 2002 jeszcze na zębach i ostatnio skarżył się na podobny problem, zębatki seria, świece niedawno wymienione (bedzie z 1 miesiąc 1000 km). Wiec chciałbym się dowiedzieć czy ktoś doszedł do jakiś wniosków co może być problemem? On ma wydech tzw. obrzyna, czyli za katalizatorem kawałek ozdobnej rurki uciętej na kiełbaske, też podadje mu pomysł że ten wydech tak miesza, ale on nie jest przekonany co o tym myślicie? Sprzęgło wymieniał w zeszłym sezonie wiec też raczej samo w sobie powinno działać prawidłowo.

Awatar użytkownika
Lysy
bywalec
bywalec
Posty: 40
Rejestracja: śr 06 cze 2012, 17:29
Imię: Łukasz
województwo: mazowieckie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Warszawa - Ursynów

Re: 800 fi 10 tys/obr i nic wiecej

Post autor: Lysy » pn 17 wrz 2012, 21:39

Kumpel ma Fazera i mówi, że jak jak jeździ bez DB Kilerów to też ma problemy przy prędkościach bliskich max.
Jak założy db killery to moto jeździ jak "nowe".

Ja jechałem bez. Następnym razem założę i sprawdzę jak będzie taka możliwość.
Więc może coś jest na rzeczy.

ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości