800 fi 10 tys/obr i nic wiecej
-
- teksciarz
- Posty: 142
- Rejestracja: wt 24 lut 2009, 16:49
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: malopolska
800 fi 10 tys/obr i nic wiecej
Witajcie, jest problem z vfr 800 fi 2001r.
Jadac dzisiaj autostrada( niemiecka oczywiscie ) zauwazylem ze dochodzi do okolo 10tys obr( okolo 230km/h) , potem przymulenie i spadaja do 9tys obr i pozniej znowy to 10 i tak w kolko... Nie jest to dokuczliwy problem, nie za czesto jezdze z takimi predkosciami ale tak byc nie powinno. Jakies propozycje ?
Jadac dzisiaj autostrada( niemiecka oczywiscie ) zauwazylem ze dochodzi do okolo 10tys obr( okolo 230km/h) , potem przymulenie i spadaja do 9tys obr i pozniej znowy to 10 i tak w kolko... Nie jest to dokuczliwy problem, nie za czesto jezdze z takimi predkosciami ale tak byc nie powinno. Jakies propozycje ?
Prawdziwy motocyklista brudnych rąk się nie boi...
- armen1pl
- pisarz
- Posty: 354
- Rejestracja: sob 10 gru 2011, 18:32
- Imię: Arek
- województwo: mazowieckie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Wyszków
Re: 800 fi 10 tys/obr i nic wiecej
W niemczech vfr-ki były dławione może dlatego
Najpiękniejsza muzyka to ryk silnika.
-
- teksciarz
- Posty: 142
- Rejestracja: wt 24 lut 2009, 16:49
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: malopolska
Re: 800 fi 10 tys/obr i nic wiecej
Vfr jest z Włoch, testowałem na niemieckiej autostradzie
Prawdziwy motocyklista brudnych rąk się nie boi...
- Wojtek86
- klepacz
- Posty: 724
- Rejestracja: czw 21 maja 2009, 00:13
- Imię: Wojtek
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Ziemia Oświęcimska
- Kontakt:
Re: 800 fi 10 tys/obr i nic wiecej
Po prostu brakuje jej mocy. Mówisz, że 10000obr osiągałeś przy 230km. Może sporo ważysz, filtr masz zabrudzony, albo jakoś dziko przerobiony tłumik?
W moim Vtecu osiągam max ok 235 km/h jadać z pełnym kufrem i pasażerem. (solo 257)
W moim Vtecu osiągam max ok 235 km/h jadać z pełnym kufrem i pasażerem. (solo 257)
- PETER
- stary wyjadacz
- Posty: 4617
- Rejestracja: czw 03 lip 2008, 22:22
- Imię: PIOTR
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: PRUSZKÓW
Re: 800 fi 10 tys/obr i nic wiecej
sprawdz na innych biegach od jakich obrotów masz odcinke
"BO JA JESTEM NIESPOTYKANIE SPOKOINY CZŁOWIEK"
- emil
- stary wyjadacz
- Posty: 4212
- Rejestracja: ndz 21 gru 2008, 22:10
- Imię: Łukasz
- województwo: śląskie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: SO/SZA
Re: 800 fi 10 tys/obr i nic wiecej
i podaj prędkości obrotowe silnika przy danych prędkościach motocykla na danym biegu - może sprzęgło gdzieś się slizga, albo masz nieseryjne zębatki założone.
- armen1pl
- pisarz
- Posty: 354
- Rejestracja: sob 10 gru 2011, 18:32
- Imię: Arek
- województwo: mazowieckie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Wyszków
Re: 800 fi 10 tys/obr i nic wiecej
no no ale może jadąc po niemieckiej autostradzie źle się czułaAlkad pisze:Vfr jest z Włoch, testowałem na niemieckiej autostradzie
proponuje zacząć od podstaw, sprawdź ciśnienie w ogumieniu, sprawdź do ilu obrotów kręci się silnik, możesz zrobić test diagnostyczny na kontrolce Fi albo po prostu kup sobie Hayabusę
Najpiękniejsza muzyka to ryk silnika.
-
- teksciarz
- Posty: 142
- Rejestracja: wt 24 lut 2009, 16:49
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: malopolska
Re: 800 fi 10 tys/obr i nic wiecej
Na każdym innym biegu kręci sie do okolo 12,5 tys/obr, na 6 biegu tylko do 10 i spada do 9... To na pewno nie sprzęgło, czuć jak silnik dostaje czkawki przy tych 10tys/obr, zejdzie do 9 i znowu ciągnie i tak w kólko...
Według twojego "rozumowania" żeby przekroczyć 230km/h potrzeba hayabuse... Gratulujearmen1pl pisze: kup sobie Hayabusę
Prawdziwy motocyklista brudnych rąk się nie boi...
- armen1pl
- pisarz
- Posty: 354
- Rejestracja: sob 10 gru 2011, 18:32
- Imię: Arek
- województwo: mazowieckie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Wyszków
Re: 800 fi 10 tys/obr i nic wiecej
Alkad pisze:Według twojego "rozumowania" żeby przekroczyć 230km/h potrzeba hayabuse... Gratuluje
moja vfr jedzie 240, nie zrozumiales aluzji
Najpiękniejsza muzyka to ryk silnika.
-
- Posty: 19
- Rejestracja: śr 21 maja 2008, 21:13
- województwo: łódzkie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Pabianice
- Kontakt:
Re: 800 fi 10 tys/obr i nic wiecej
Moja szla na 6 biegu tez około 9,5tys obr/min winowajca okazał się tłumik niby Arrow ale miał wspawana zwężkę, po rozwierceniu na pełną szerokość końcówki kreci się do końca. Poprawiło się tez oczywiście kopyto
-
- teksciarz
- Posty: 142
- Rejestracja: wt 24 lut 2009, 16:49
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: malopolska
Re: 800 fi 10 tys/obr i nic wiecej
to nie pasuje do mojej vfr poniewaz na kazdym innym biegu(oprucz 6 ) jest dobrze.
Prawdziwy motocyklista brudnych rąk się nie boi...
- emil
- stary wyjadacz
- Posty: 4212
- Rejestracja: ndz 21 gru 2008, 22:10
- Imię: Łukasz
- województwo: śląskie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: SO/SZA
Re: 800 fi 10 tys/obr i nic wiecej
policz zęby zębatek napędu.
oleju nie bierze? może kompresji nie ma, że na ostatnim nie ma sił?
oleju nie bierze? może kompresji nie ma, że na ostatnim nie ma sił?
- Lysy
- bywalec
- Posty: 40
- Rejestracja: śr 06 cze 2012, 17:29
- Imię: Łukasz
- województwo: mazowieckie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Warszawa - Ursynów
Re: 800 fi 10 tys/obr i nic wiecej
Mam to samo tylko przy innych obrotach:
6 bieg: max 8 500
5 bieg: max 9 000,
a potem lekkie szarpanie tj. przymulanie i przyśpieszanie co chwila.
Oleju nie bierze.
Tłumik IXIL.
6 bieg: max 8 500
5 bieg: max 9 000,
a potem lekkie szarpanie tj. przymulanie i przyśpieszanie co chwila.
Oleju nie bierze.
Tłumik IXIL.
- gyhu
- Posty: 2
- Rejestracja: śr 30 maja 2012, 11:09
- Imię: Grzegorz
- województwo: śląskie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Pyskowice
Re: 800 fi 10 tys/obr i nic wiecej
obserwuje temat ponieważ kolega ma vfr 2002 jeszcze na zębach i ostatnio skarżył się na podobny problem, zębatki seria, świece niedawno wymienione (bedzie z 1 miesiąc 1000 km). Wiec chciałbym się dowiedzieć czy ktoś doszedł do jakiś wniosków co może być problemem? On ma wydech tzw. obrzyna, czyli za katalizatorem kawałek ozdobnej rurki uciętej na kiełbaske, też podadje mu pomysł że ten wydech tak miesza, ale on nie jest przekonany co o tym myślicie? Sprzęgło wymieniał w zeszłym sezonie wiec też raczej samo w sobie powinno działać prawidłowo.
- Lysy
- bywalec
- Posty: 40
- Rejestracja: śr 06 cze 2012, 17:29
- Imię: Łukasz
- województwo: mazowieckie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Warszawa - Ursynów
Re: 800 fi 10 tys/obr i nic wiecej
Kumpel ma Fazera i mówi, że jak jak jeździ bez DB Kilerów to też ma problemy przy prędkościach bliskich max.
Jak założy db killery to moto jeździ jak "nowe".
Ja jechałem bez. Następnym razem założę i sprawdzę jak będzie taka możliwość.
Więc może coś jest na rzeczy.
Jak założy db killery to moto jeździ jak "nowe".
Ja jechałem bez. Następnym razem założę i sprawdzę jak będzie taka możliwość.
Więc może coś jest na rzeczy.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości