Kranik na czas jazdy powinien być ustawiony w poz.
ON.
Tak jak pisze
kiki w momencie zapalenia się kontrolki rezerwy masz w baku ok. 4 l paliwa.
Zgodnie z instrukcją powinieneś na najbliższej stacji uzupełnić paliwo.
Pozycja
RES na kraniku pozwala Ci skorzystać z rezerwowego paliwa w zbiorniku w przypadku, gdy silnik zaczyna przerywać i traci moc, a do stacji jeszcze nie dojechałeś.
Pamietaj, że kontrolka rezerwy może zawsze się przepalić /to tylko żarówka

/ i w tym przypadku jeżdżąc non stop na pozycji
RES, przyjdzie Ci kiedyś pchac moto do domu lub najbliższego CPNu /a to tylko 230 kg

/.
slusar91 pisze:To chyba by było tyle, jeszcze kiedyś miałem taki problem że przy zjeździe ze skrzyżowania motocykl zgasł i nie chciał dać się uruchomić przez jakieś 20 min, dopiero załapał po takim czasie na ssaniu, po czym jadąc jakieś 10 km przy prędkości 90km/h zgasł w czasie jazdy na jakieś 10 sek i załapał, czy to pompa paliwa szwankuje? Proszę o wytłumaczenie jak krowie na rowie bo jest to mój pierwszy motocykl i jeszcze zbyt dużo nim nie jeździłem
model to RC24 86r.
Tu raczej obstawiałbym stan świec zapłonowych i regulacje gaźników.

Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym. Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym, ani każdym innym następującym po tym terminie. Ponadto autor zastrzega sobie prawo zmiany poglądów, bez podawania przyczyny.