

Doczytałem sie że jest zbudowana inaczej i daje impulsy ( pracuje na podobnej zasadzie jak w Fiacie 126p - ma membranę )
Temat ogarnięty.
Naprawa, regeneracja polega na wymianie płytki ze stykami umieszczonej pod tylną plastikową pokrywą przykręconą na jedną śrubkę.
Płytka ta w Larssonie lub na Alledrogo kosztuje ok. 65 zł. co w porównaniu z kosztem całej pompy jest łatwiejsze do przełknięcia.
( Larsson: Towar: 3411000 - zestaw naprawczy pompy paliwowej ) http://www.larsson.pl/index.php?c=r&no= ... bid=104469
Jak zdążyłem się zorientować taka naprawa dotyczy na pewno większości pomp zewnętrznych.
Doraźnie na drodze jeżeli się posiada śrubokręt z łbem krzyżowym i metalowy pilniczek do paznokci to można styki przeczyścić od ręki.
Po odkręceniu pokrywki wszystko jest na wierzchu i delikatnie pilniczkiem oczyszczamy styki zwracając uwagę aby nie porozpinać mechanizm - jest tam sprężyna, a styki trzymają się na delikatnej metalowej sprężystej płytce.
W przypadku wymiany płytki konieczny jest demontaż pompki ( jeżeli się chce to zrobić jak trzeba ) ponieważ jeden kabelek należy do płytki przylutować.
Jeżeli mój opis się powtarza ( nie znalazłem podobnego ) to proszę o skasowanie postu.