POMOCY mam problemy z silnikiem

GRZECH
bywalec
bywalec
Posty: 35
Rejestracja: śr 10 sty 2007, 18:54
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: ZIELONA GORA
Kontakt:

POMOCY mam problemy z silnikiem

Post autor: GRZECH » sob 07 kwie 2007, 16:23

Witam wszystkich. Odpalilem dzis moja slicznotke i na poczatku niby wszystko gralo wiec rozgrzałem troszke motorek na postoju i przystapilem do jazdy.Ku mojemu zdziwieniu moja VFR-ka nie chodziła jak trzeba :cry: .Zmienil sie dzwiek silnika na jakis taki bardziej metaliczny i motor stracil cala moc :oops: .Poza tym nie chce sie wkrecac na wysokie obroty (powyzej 6 nie chce wchodzic)i lubi zgasnac na biegu jalowym dodam jeszcze ze ostatnio niby wszystko gralo tyle ze vfr troche przegonilem (220 km/h ale krutki czas i motor byl dobrze rozgrzany)Z gory dzieki za pomoc i Wesolych Swiat

ps. mam rc24, 89r trzymajcie kciuki zeby bylo dobrze

Awatar użytkownika
Jacko
ostry klepacz
ostry klepacz
Posty: 2208
Rejestracja: sob 19 sie 2006, 12:20
Imię: Jacek
województwo: lubelskie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Komarówka Podlaska
Kontakt:

Post autor: Jacko » sob 07 kwie 2007, 16:28

Z tego co piszesz uważam że masz zapchane gaźniki.
Tak mi się wydaje.
A te 220 km/h to uwierz mi, na VFR nie robi to wrażenia.
A czy robiłeś jakiś przegląd wiosenny albo zimowy ??
Czyszczenie gaźników, regulację, wymiana świec, płyny i tego rodzaju rzeczy ??

GRZECH
bywalec
bywalec
Posty: 35
Rejestracja: śr 10 sty 2007, 18:54
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: ZIELONA GORA
Kontakt:

Post autor: GRZECH » sob 07 kwie 2007, 16:34

jeszcze nie robilem ale tydzien temu wszystko bylo jak w zegarku a teraz taki zong :cry:
Mam tylko nadzieje ze nic tam sie nie urwalo bo wtedy to bym musial sprzedac kochana VFRke

Awatar użytkownika
Krajan
klepacz
klepacz
Posty: 1273
Rejestracja: ndz 04 cze 2006, 22:59
Imię: Paweł
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Tarnobrzeg
Kontakt:

Post autor: Krajan » sob 07 kwie 2007, 16:38

sprawdź czy masz olej . . :confused

Awatar użytkownika
Jacko
ostry klepacz
ostry klepacz
Posty: 2208
Rejestracja: sob 19 sie 2006, 12:20
Imię: Jacek
województwo: lubelskie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Komarówka Podlaska
Kontakt:

Post autor: Jacko » sob 07 kwie 2007, 16:41

Może być to że masz zapchane gaźniki lub masz padnięte świece i jak chodzi np. na dwóch to będzie inny dźwięk. Ciekawe jak ze stanem oleju.
Po prostu musisz zrobić przegląd.
A poza tym niech sięjeszcze inni bardziej doświadczeni w mechanikowaniu wypowiedzą.
Ja uważam że te 220 km/h to nic dla VFR. Oczywiście pod warunkiem właściwego stanu płynów. (olej i ciecz chłodząca)

Awatar użytkownika
Lucek
stary wyjadacz
stary wyjadacz
Posty: 3481
Rejestracja: ndz 02 kwie 2006, 13:03
Imię: LUCYna/fer
województwo: łódzkie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: EP

Post autor: Lucek » sob 07 kwie 2007, 17:52

1-iskra,swiece,gazniory....

(2-a to co sie urwalo to moze lancuszek rozrzadu?? ;) )
Nie ma boga, jest Mmmmotór!

Awatar użytkownika
mucha
pisarz
pisarz
Posty: 201
Rejestracja: czw 14 wrz 2006, 10:01
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: tpb

Post autor: mucha » sob 07 kwie 2007, 18:04

Przewody do cewek całe?
VFR wszystko przetrzyma.

Awatar użytkownika
Lucek
stary wyjadacz
stary wyjadacz
Posty: 3481
Rejestracja: ndz 02 kwie 2006, 13:03
Imię: LUCYna/fer
województwo: łódzkie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: EP

Post autor: Lucek » sob 07 kwie 2007, 18:34

a potem to juz modul chyba... :(
Nie ma boga, jest Mmmmotór!

Awatar użytkownika
Hubert
klepacz
klepacz
Posty: 1022
Rejestracja: ndz 17 wrz 2006, 16:56
Imię: Hubert
województwo: lubelskie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Lublin

Post autor: Hubert » sob 07 kwie 2007, 20:33

Ja nie jestem lotny w tych tematach ale pójdę za Jackiem może to świece.Chyba najlepiej od tego zacząć i od gaźników.

seba_VF750FR
klepacz
klepacz
Posty: 901
Rejestracja: ndz 19 mar 2006, 22:14
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Bartoszyce
Kontakt:

Post autor: seba_VF750FR » sob 07 kwie 2007, 22:05

Tak jak pisze mucha zobaczy wogole czy są iskry na wszystkich garkach ,wystarczy ze jeden nie pracuje i wtedy objawia sie to tak jak opisujesz .

Awatar użytkownika
cristo
pisarz
pisarz
Posty: 280
Rejestracja: czw 20 kwie 2006, 18:13
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Wieliczka
Kontakt:

Post autor: cristo » ndz 08 kwie 2007, 11:47

Jak sie dlawi powyzej pewnych obrotow to moze to rowniez byc filtr powietrza.

GRZECH
bywalec
bywalec
Posty: 35
Rejestracja: śr 10 sty 2007, 18:54
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: ZIELONA GORA
Kontakt:

Post autor: GRZECH » ndz 08 kwie 2007, 12:56

stan oleju ok plyn sprawdzalem 2 tygodnie temu tez bylo ok.Mam nadzieje ze to swiece chce kupic nowe wiecie moze jakie najlepsze do rc-24

Awatar użytkownika
Jacko
ostry klepacz
ostry klepacz
Posty: 2208
Rejestracja: sob 19 sie 2006, 12:20
Imię: Jacek
województwo: lubelskie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Komarówka Podlaska
Kontakt:

Post autor: Jacko » wt 10 kwie 2007, 08:47

GRZECH pisze:swiece chce kupic nowe wiecie moze jakie najlepsze do rc-24
Proszę, masz tu link.
Wszystko jes napisane
http://www.ngkntk.pl/index.php?id=1319& ... ONDA&m=750

Awatar użytkownika
kiki
ostry klepacz
ostry klepacz
Posty: 2508
Rejestracja: pt 13 sty 2006, 12:53
Imię: Piotr
województwo: mazowieckie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Węgrów
Kontakt:

Post autor: kiki » wt 10 kwie 2007, 09:44

nie kupuj ngk- kup denso i bedzie git. Są one znacznie odporniejsze w stosunku do ngk (chodzi o zalanie i lapanie przebicia)

GRZECH
bywalec
bywalec
Posty: 35
Rejestracja: śr 10 sty 2007, 18:54
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: ZIELONA GORA
Kontakt:

Post autor: GRZECH » wt 10 kwie 2007, 17:40

dzieki za pomoc.Jestem jeszcze bardzo zielony i wasze opinie sa dla mnie w cenie zlota.
Jacko dzieki za ten adresik i pozdrowionka

ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości