AIRBOX - problem z zaworkiem powrotu

Awatar użytkownika
KolczyK
stary wyjadacz
stary wyjadacz
Posty: 4199
Rejestracja: pt 02 mar 2007, 23:20
Imię: Przemysław
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Trójmiasto, Rumia
Kontakt:

AIRBOX - problem z zaworkiem powrotu

Post autor: KolczyK » ndz 23 sty 2011, 13:39

Hej

Mam problem, zagwostkę mam jak cholera.

Wymieniłem olej u kumpla, sprawdziliśmy filtr powietrza i różne inne....eksploatacyjne sprawy.

Coś zaczęło klepać.... pod bakiem, okazuje się, że po podłączeniu pociśnienia do zaworka......stale podnosi klapkę w airboxie. Wydaje mi się, że powinna klapka sobie spoczywać i podnosić się po 5,500 rpm.?? Silnik pracuje wtedy dziwnie nie równo. A jak odłącze powrót od zaworka to jest ok. Wydaje się, że wszystkie podciśnienia są na swoim miejscu.

Macie jakieś podejrzenia. ? Kurna mam niezłą zagadkę.

ps. dodam, że w zegarach jest trochę popiepszone...coś lutowane....w czasie zapalenia świateł mijania i daniu kierunku lewego miga sobie żarówka pod obrotomierzem :D Nie działa styk od długich i tak dalej :) no i MOTO spala 8 - 9 litrów co by potwierdzało te tezę.
VFR800FI '99 - była ze mną 35tyś km
VFR800FI '02 - obecna kochanka

UBEZPIECZENIA << www.kolczynscy.pl >>>

Awatar użytkownika
Damo 88
klepacz
klepacz
Posty: 1101
Rejestracja: sob 11 kwie 2009, 01:05
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Wrocek

Post autor: Damo 88 » ndz 23 sty 2011, 13:58

Elektrykę całą trzeba sprawdzić od podstaw . Lecz pierwsze co to sprawdź przewody połączenie z włącznikiem od strony sprzęgła czy włącza się i wyłącza po naciśnięciu klamki i jak przewody idą :idea:
Jeżeli Rozwiązałeś problem nie Zapomnij Odpisać .

Awatar użytkownika
skoch84
pisarz
pisarz
Posty: 223
Rejestracja: sob 26 gru 2009, 23:05
Imię: Staszek
województwo: wielkopolskie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Gniezno

Post autor: skoch84 » ndz 23 sty 2011, 14:48

częstym powodem choinki na zegarach jest brak lub kiepska masa. Z tego co kojarzę w Fi macie jedną wspólną szynę z masą. Ja zaczął bym od tego.

Odnośnie klapki w airboxie to nie wiem. Ja jej nie mam.
Almera N15 GA14DE '98
Honda VFR 750 RC36I '91

Awatar użytkownika
KolczyK
stary wyjadacz
stary wyjadacz
Posty: 4199
Rejestracja: pt 02 mar 2007, 23:20
Imię: Przemysław
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Trójmiasto, Rumia
Kontakt:

Post autor: KolczyK » ndz 23 sty 2011, 20:43

viewtopic.php?t=8799&highlight=%B6ruby+%B6rubki

Tu mamy rozwiązanie. Po prostu sprawdzić. sprawdzę wszystkie przewody.
VFR800FI '99 - była ze mną 35tyś km
VFR800FI '02 - obecna kochanka

UBEZPIECZENIA << www.kolczynscy.pl >>>

Awatar użytkownika
MC_Hammer
ostry klepacz
ostry klepacz
Posty: 2124
Rejestracja: wt 05 maja 2009, 23:22
Imię: Maciej
województwo: mazowieckie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Pruszków

Post autor: MC_Hammer » pn 24 sty 2011, 10:38

Cieszę się, że sam sobie poradziłeś ze znalezieniem tematu, który jak mniemam rozwiąże Twój problem.
Trzymam kciuki, napisz czy pomogło.

Awatar użytkownika
KolczyK
stary wyjadacz
stary wyjadacz
Posty: 4199
Rejestracja: pt 02 mar 2007, 23:20
Imię: Przemysław
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Trójmiasto, Rumia
Kontakt:

Post autor: KolczyK » pn 24 sty 2011, 10:50

w tej VFR co ją robimy klapka puka o airbox a nie stale przylega do pokrywy. czyli widać problem z podciśnieniem.

czyli klapka w airboxie działa na odwrót niz napisalem :) wczesniej. Po prostu opada powyzej 5500rpm :D
VFR800FI '99 - była ze mną 35tyś km
VFR800FI '02 - obecna kochanka

UBEZPIECZENIA << www.kolczynscy.pl >>>

Awatar użytkownika
MC_Hammer
ostry klepacz
ostry klepacz
Posty: 2124
Rejestracja: wt 05 maja 2009, 23:22
Imię: Maciej
województwo: mazowieckie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Pruszków

Post autor: MC_Hammer » pn 24 sty 2011, 15:22

KolczyK pisze:czyli klapka w airboxie działa na odwrót niz napisalem wczesniej.
A tak na myśl mi przyszło czy wężyki od podcińnienia nie są zwyczajnie odwrotnie podłączone :lol:
ale byłaby jazda :mrgreen:

Awatar użytkownika
KolczyK
stary wyjadacz
stary wyjadacz
Posty: 4199
Rejestracja: pt 02 mar 2007, 23:20
Imię: Przemysław
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Trójmiasto, Rumia
Kontakt:

Post autor: KolczyK » pn 24 sty 2011, 20:20

posprawdzam wszystko wg manuala
VFR800FI '99 - była ze mną 35tyś km
VFR800FI '02 - obecna kochanka

UBEZPIECZENIA << www.kolczynscy.pl >>>

ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości