Żywotność vfr.
-
- pisarz
- Posty: 398
- Rejestracja: wt 26 sie 2008, 14:47
- Imię: Jacek
- województwo: mazowieckie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Jeruzal
Żywotność vfr.
Witam szanowne grono. Czy ktoś z was jeździ mega dużo i mógłby przedstawić schemat zużywania się fvrki w tys.km tak jak miało to miejsce kilka postów wcześniej o volkswagenie. Mam w obecnej chwili w posiadaniu vfr z 2001r (na moje oko przebieg większy niż na liczniku 42tys.km w co nie wierzę) i chciałbym ją zatrzymać na dłużej, z tąd moje pytanie. Wiem, że chyba silnik najżywotniejszy, ale i na niego kiedys musi przyjść czas, gdy pójdzie na żyletki.
- Gacek
- pisarz
- Posty: 445
- Rejestracja: ndz 16 lip 2006, 20:43
- województwo: dolnośląskie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Jelenia Góra
- Kontakt:
Z czystym sumieniem mogę potwierdzić długowieczność VFR-y.Ostatnio uratowałem życie jednej biduli z '95 roku,stała dwa lata pod chmurą,niechciana,zapomniana......Przebieg 140tys.km. Po otwarciu silnika - wszystko OK!!!! Żadnych rys na cylindrach,żadnych luzów,skrzynia ok ,panewki też.Gruntowne czyszczenie,nowy komplet uszczelek i uszczelniaczy,docieranie zaworów i VFR - ka znów lata po dolnym śląsku 

Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Ride or Die....
- szatan
- klepacz
- Posty: 979
- Rejestracja: pn 18 wrz 2006, 20:02
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Amsterdam/Rzeszów
- Kontakt:
Gacek , gadaj chopie czym żeś ten silnik tak wyczyscił , ja tez tak kce ja tez tak kce !!!
Życie bez motocykla powoduje raka i choroby serca
Manual Honda VFR800 98-2001
http://rapidshare.com/files/236685669/Manual98-01.pdf
Miernik ładowania http://www.youtube.com/watch?v=IYjGraAk4es
Manual Honda VFR800 98-2001
http://rapidshare.com/files/236685669/Manual98-01.pdf
Miernik ładowania http://www.youtube.com/watch?v=IYjGraAk4es
- Buła
- klepacz
- Posty: 1747
- Rejestracja: sob 09 cze 2007, 08:49
- Imię: Marcin
- województwo: świętokrzyskie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Suchedniów
- Kontakt:
Gacek kawał dobrej roboty,ja swoją wczoraj sprzedałem z przebiegiem 85 tyś km i silnikowo w bardzo dobrym stanie.
Wszędzie dobrze ale na VFR najlepiej 
1Była VFR 750-90r
2.Była VFR 750-96r
3Była VFR 800FI-99r
4.Był CBR 1100 XX-1997r
5.Była VFR 800 Fi-1999 r.
6.Jest CBR 900 RR Fireblade 98 i 99r+Varadero 1000 2006

1Była VFR 750-90r
2.Była VFR 750-96r
3Była VFR 800FI-99r
4.Był CBR 1100 XX-1997r
5.Była VFR 800 Fi-1999 r.
6.Jest CBR 900 RR Fireblade 98 i 99r+Varadero 1000 2006
-
- pisarz
- Posty: 398
- Rejestracja: wt 26 sie 2008, 14:47
- Imię: Jacek
- województwo: mazowieckie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Jeruzal
Nie masz serca. Czyż byś tak z nią postępował ? U mnie moto czy samochód jest na pierwszym miejscu (dobrze, że żona tego nie czyta ) , wiadomo w jakim możliwie dobrym stanie się coś kupi to mniej lub więcej przy maszynie trzeba zrobić, ale zawsze wszystko musi być na TIP TOP.lukasg.81 pisze:Wykonałeś kawał dobrej robotyGacek
A co do vfr nawet zaniedbywana ona dalej działa i działa i działa
[ Dodano: 2010-10-31, 19:43 ]
No ale chyba sprzęgło nie jest od nowości ? A tak przy okazji u mnie ciepły, czy zimny ślizga się na pół sprzęgle ( podejrzewam tarcze, gdyż jeszcze nie mierzyłem ). Wiadomo zużywanie się podzespołów eksploatacyjnych zależy od stanu nawierzchni ( no ale wszyscy jesteśmy z Polski, w większości , nie każdy jeździ tylko po autostradzie ), traktowania maszyny (palenie gumy lub normalna jazda) stąd mój post, który skupił się tylko na silniku. Jakieś widełki istnieją. Wymiana oleju - dolewek brak, co rok lub przebieg. Tarcze hamulcowe przód 80-100 tys. km, tył. 120-140tys.km. Łożysko przedniego koła - ? Napęd - 30 - 40 tys.km. Opony - 10-15tys.km Wachacz ( luzy ) - ? Klocki przód- 10 tys.km, tył- 15tys.km. Łożysko główki ramy 30-40tys. km. Przednie zawieszenie (szczelność) 35-45 tys.km. Co bardziej doświadczeni poprawcie mnie, lub uzupełnijcie. Można by stworzyć koszt posiadania vfrki w zalezności od traktowania i przebytych kilometrów ( dla jednych mniej lub więcej ważne ).Rychu pisze:jm31 , ja mam juz 102 tys i silniczek jak nowy , zadnego zuzycia oleju , stukow pukow , czy innych dziwnych dziwekow . Sadze ze te silniki zrobia ponad 200 tys bez zagladania w bebechy , tylko regulacje ,wymiana plynow/swiec i moze sprzegla ( w mojej na zimnym silniku czasem sie slizgnie)
Ostatnio zmieniony ndz 31 paź 2010, 20:08 przez jm31, łącznie zmieniany 5 razy.
- lukasg.81
- teksciarz
- Posty: 190
- Rejestracja: sob 27 lut 2010, 10:56
- Imię: Łukasz
- województwo: podkarpackie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Orliska / Podkarpacie
Nie ma mowy u mnie o takim postępowaniu zawsze czysta , wypucowana i dopieszczonajm31 pisze:Nie masz serca. Czyż byś tak z nią postępował ? U mnie moto czy samochód jest na pierwszym miejscu (dobrze, że żona tego nie czyta ) , wiadomo w jakim możliwie dobrym stanie się coś kupi to mniej lub więcej przy maszynie trzeba zrobić, ale zawsze wszystko musi być na TIP TOP.lukasg.81 pisze:Wykonałeś kawał dobrej robotyGacek
A co do vfr nawet zaniedbywana ona dalej działa i działa i działa

Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości