Zawór, klapka w air boxe (rc 46, 99)
Zawór, klapka w air boxe (rc 46, 99)
Witam. Po powrocie z Francji zauważyłem spadek mocy. Może filtr. A może polskie paliwo? Właśnie wymieniłem filtr powietrza i sprawdzam działanie tej klapki, zaworu w boxie. Jest zamknięty, kręcę do ok 8 i nic. Wiecie jak to działa? Kiedy powinien być otwarty a kiedy nie, itp? Pozdro
- KolczyK
- stary wyjadacz
- Posty: 4199
- Rejestracja: pt 02 mar 2007, 23:20
- Imię: Przemysław
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Trójmiasto, Rumia
- Kontakt:
czyli proste. powyżej 5.500rpm powinna sięotworzyć, a to ciekawe bo myślałem, że powyżej 6500 

VFR800FI '99 - była ze mną 35tyś km
VFR800FI '02 - obecna kochanka
UBEZPIECZENIA << www.kolczynscy.pl >>>
VFR800FI '02 - obecna kochanka
UBEZPIECZENIA << www.kolczynscy.pl >>>
-
- pisarz
- Posty: 494
- Rejestracja: sob 17 paź 2009, 23:24
- Imię: Adam
- województwo: mazowieckie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: W-wa Ursynów
u mnie ten wężyk był zdjęty, tak podejrzewałem bo na mniejszych obrotach jak się mocno otworzyło gaz to było słychać z pod baku takie aż "buczenie" i efekt lekkiego przyduszenia a po założeniu jest żwawszy z dołu (chyba , że to tylko efekt placebo) trzeba by sprawdzić na hamowni
klapka jest od tego , że na średnich obrotach potrzeba aby powietrze dolatujące miało jak największą prędkość a przy wysokich obrotach potrzeba powietrza jak najwięcej.
klapka jest od tego , że na średnich obrotach potrzeba aby powietrze dolatujące miało jak największą prędkość a przy wysokich obrotach potrzeba powietrza jak najwięcej.
Adam
- Radarro
- klepacz
- Posty: 557
- Rejestracja: śr 23 kwie 2008, 13:55
- Imię: Radek
- województwo: śląskie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: SGL
cześć,
Obczajcie mój mały elaborat w tej sprawie:
viewtopic.php?t=8799
Wysłałem to na mechanikę (ogólny) ale widze że może lepiej by to podpiąć pod mechanikę - silnik?
Tak se gdybam
Obczajcie mój mały elaborat w tej sprawie:
viewtopic.php?t=8799
Wysłałem to na mechanikę (ogólny) ale widze że może lepiej by to podpiąć pod mechanikę - silnik?
Tak se gdybam

V4 + R6 Brotherhood
TS 350 -> 800Fi -> VTR SP1 -> RSV Tuono '03 -> VFR 400

TS 350 -> 800Fi -> VTR SP1 -> RSV Tuono '03 -> VFR 400
- KolczyK
- stary wyjadacz
- Posty: 4199
- Rejestracja: pt 02 mar 2007, 23:20
- Imię: Przemysław
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Trójmiasto, Rumia
- Kontakt:
to jest bardzo ważne, o ile kojarzę jest to powrót, nadmiar powietrza idzie właśnie tam i dodaje power.Piotrek82 pisze:A ja właśnie przy wymianie filtra powietrza zauważyłem, że zawór mam cały czas otwarty i nie mam wężyka co wychodzi z tej kopułki. Może ktoś napisać jaka jest zasada działania tego patentu i co daje zamkniecie do 5500rpm albo otwarcie?
VFR800FI '99 - była ze mną 35tyś km
VFR800FI '02 - obecna kochanka
UBEZPIECZENIA << www.kolczynscy.pl >>>
VFR800FI '02 - obecna kochanka
UBEZPIECZENIA << www.kolczynscy.pl >>>
- Lukaszny
- pisarz
- Posty: 365
- Rejestracja: pt 07 wrz 2007, 12:58
- Imię: Łukasz
- województwo: warmińsko-mazurskie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Mrągowo
A ja w Vitku słyszę klapkę od airboxu przy bardzo delikatnym dodawaniu gazu z samego dołu. Przy ciepłym motocyklu mogę nawet wyczuć moment w którym sobie klika (przy podnoszeniu obrotów tuż ponad poziom biegu jałowego). Wydaje mi się, że pojawiło się po niedawnym serwisie (m.in. wymianie filtra).
Martwić się i wracać do serwisu czy spokojnie odczekać do wiosennego przeglądu?
Martwić się i wracać do serwisu czy spokojnie odczekać do wiosennego przeglądu?
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości