VFR 800 FI'99 Dziwna reakcja silnika przy przyspieszaniu.

arekp
Posty: 6
Rejestracja: pn 02 sie 2010, 12:03
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Turek

Post autor: arekp » sob 04 wrz 2010, 18:07

brutoos pisze:arekp,

masz katalizator i sondę, czy "przelot"?
U mnie sytuacja jest troszkę dziwna moto kupiłem lekko przerobione bo są sondy nie ma katalizatora i jest wydech akrapovic ale z dławicą.

A co do moich problemów to zauważyłem że występują na ciepłym silnku i to nie zawsze
Po wymianie map sensora sytuacja bez zmian. Myślę że to może być regulator. Jak się przegrzeje to warjuje. Ale pewny nie jestem. :(

A tak ogólnie to mam problemy podobne jak Baly.
Trzymając manetke w stałym położeniu obroty powoli spadają i moto zwalnia. Odkręca powili manetkę i nic a pochwili strzał mocy że żona musi sę dobrze trzymać :) Po kilku
km wszystko OK. I tak w kółko. :(
Masakra :(
Aha dodam że przy spadku obrotów silnik pracuje nierówno tak jak by szarpał.

Kolega_PL
pisarz
pisarz
Posty: 466
Rejestracja: ndz 22 lis 2009, 09:45
Imię: Adam
województwo: kujawsko-pomorskie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Kartuzy

Post autor: Kolega_PL » sob 04 wrz 2010, 19:45

arekp pisze:
brutoos pisze:arekp,

masz katalizator i sondę, czy "przelot"?
U mnie sytuacja jest troszkę dziwna moto kupiłem lekko przerobione bo są sondy nie ma katalizatora i jest wydech akrapovic ale z dławicą.

A co do moich problemów to zauważyłem że występują na ciepłym silnku i to nie zawsze
Po wymianie map sensora sytuacja bez zmian. Myślę że to może być regulator. Jak się przegrzeje to warjuje. Ale pewny nie jestem. :(

A tak ogólnie to mam problemy podobne jak Baly.
Trzymając manetke w stałym położeniu obroty powoli spadają i moto zwalnia. Odkręca powili manetkę i nic a pochwili strzał mocy że żona musi sę dobrze trzymać :) Po kilku
km wszystko OK. I tak w kółko. :(
Masakra :(
Aha dodam że przy spadku obrotów silnik pracuje nierówno tak jak by szarpał.
zrób synchronizacje przepustnic
Adam

arekp
Posty: 6
Rejestracja: pn 02 sie 2010, 12:03
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Turek

Post autor: arekp » ndz 05 wrz 2010, 09:53

Kolega_PL pisze:zrób synchronizacje przepustnic
tzn oczywiście wizytę w warsztacie ??
Zauważyłwm jeszcze coś dziwnego przy tej samej temperaturze silnika wolne obroty raz prawie 1500 a raz ledwo ponad 1000.
Może masz racje Kolega PL z tą synchronizacją.

Kolega_PL
pisarz
pisarz
Posty: 466
Rejestracja: ndz 22 lis 2009, 09:45
Imię: Adam
województwo: kujawsko-pomorskie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Kartuzy

Post autor: Kolega_PL » ndz 05 wrz 2010, 09:55

arekp pisze:
Kolega_PL pisze:zrób synchronizacje przepustnic
tzn oczywiście wizytę w warsztacie ??
Zauważyłwm jeszcze coś dziwnego przy tej samej temperaturze silnika wolne obroty raz prawie 1500 a raz ledwo ponad 1000.
Może masz racje Kolega PL z tą synchronizacją.
u mnie pomogło a miałem objaw podobny viewtopic.php?t=8722
Adam

arekp
Posty: 6
Rejestracja: pn 02 sie 2010, 12:03
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Turek

Post autor: arekp » śr 15 wrz 2010, 20:20

Jestem po synchro przepustnic. Niestety problem pozostał. :sad:
Mechanik podpowiedział że to może być regulator, robi zwacie w elektryce.
Pozostaje wymiana regulatora tylko jaki kupić.......

Awatar użytkownika
Sylwio
klepacz
klepacz
Posty: 1159
Rejestracja: sob 09 lut 2008, 00:58
Imię: Sylwester
województwo: małopolskie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Chrzanów
Kontakt:

Post autor: Sylwio » czw 16 wrz 2010, 01:05

Ja kupiłem ten, mam go na zapasie http://www.reg_mot.republika.pl/index.html
"A ty siej. A nuż coś wyrośnie. A ty - to, co wyrośnie - zbieraj. A ty czcij - co żyje radośnie, A ty szanuj to, co umiera..."

ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości