Regulacja zaworów
-
- Posty: 6
- Rejestracja: śr 14 paź 2009, 15:51
- Imię: Kornel
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: SZydłowiec
- Kontakt:
Regulacja zaworów
Witam,
Chcialem zapytac czy powinienem wyregulowac zawory w vfr v-tec 2003r przy przebiegu 32tys? i upewnic sie ze mam racje w tym ze zawory w motocyklach sie reguluje bo pol rodziny kloci sie ze mna ze zawory w motocylku reguluje sie w 20 letnich motocyklach i sa pewni ze jak starszy to madrzejszy(oczywiscie bez urazy:D)
Chcialem zapytac czy powinienem wyregulowac zawory w vfr v-tec 2003r przy przebiegu 32tys? i upewnic sie ze mam racje w tym ze zawory w motocyklach sie reguluje bo pol rodziny kloci sie ze mna ze zawory w motocylku reguluje sie w 20 letnich motocyklach i sa pewni ze jak starszy to madrzejszy(oczywiscie bez urazy:D)
-
- Posty: 6
- Rejestracja: śr 14 paź 2009, 15:51
- Imię: Kornel
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: SZydłowiec
- Kontakt:
- makiak
- bywalec
- Posty: 25
- Rejestracja: śr 03 mar 2010, 19:35
- Imię: Maciek
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Nowy Sącz
- Kontakt:
jak znam życie to ktoś zaglądał do moto przy 24 tyś km więc, jesli nie ma niepokojących sygnałów w postaci zwiększonej ich głośności
to mozesz spokojnie narazie km nawijać,
co do drugiej części postu widziałem i słyszałem już kilka silników w których właściciele zapominali o regulacjach i wymianach łańcucha rozrządu, i takie zapominalstwo i wszechwiedza na zasadzie "ja wiem lepiej" nie należało do tanich. pozdrawiam

co do drugiej części postu widziałem i słyszałem już kilka silników w których właściciele zapominali o regulacjach i wymianach łańcucha rozrządu, i takie zapominalstwo i wszechwiedza na zasadzie "ja wiem lepiej" nie należało do tanich. pozdrawiam
- alternatom
- pisarz
- Posty: 264
- Rejestracja: wt 18 gru 2007, 20:47
- Imię: tomek
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: z kulunii, LU
- Kontakt:
- elco
- klepacz
- Posty: 911
- Rejestracja: sob 07 mar 2009, 21:49
- Imię: Tomek
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Wałbrzych/Wrocław
- Kontakt:
Oczywiscie nie powiedzialem, ze sie nie da. Wszak ludzie juz dawno temu wyladowali na ksiezycu.PETER pisze:a moto honda cbx 750 lub honda szadołka 750
Popychacze hydrauliczne maja dosc skomplikowana budowe, sa znacznie ciezsze niz klasyczne rozwiazania. W motocyklach sportowych nie ma na to miejsca, a kazdy kilogram jest na wage zlota. Owe popychacze czesto ustepuja precyzja dzialania rozwiazaniom opartym na plytkach. W ciezkich, wolnoobrotowych silnikach, gdzie precyzja nie odgrywa tak waznej roli, masa takze mozna z powodzeniem takie popychacze stosowac.
"Wystarczy by dobry człowiek nie robił nic a zło zatriumfuje" E.Burke.
- Damo 88
- klepacz
- Posty: 1101
- Rejestracja: sob 11 kwie 2009, 01:05
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Wrocek
Do kornel1236 skoro zapytał czy powinienem a nie jak to .. to zapewne wie jak ją przeprowadzić .
Elco-jeżeli znasz temat regulacji w V-Tecu to z chęcią usłucham twojej porady
Z tego co wiem to V-tec załącza trzpień który jest dociskany wtłaczanym olejem i prawdopodobnie należy go wyłączyć jak wspomniał ''KIKI''cofnąć + montaż i mierzymy czy tak ?
Ale wole się upewnić
Elco-jeżeli znasz temat regulacji w V-Tecu to z chęcią usłucham twojej porady

Z tego co wiem to V-tec załącza trzpień który jest dociskany wtłaczanym olejem i prawdopodobnie należy go wyłączyć jak wspomniał ''KIKI''cofnąć + montaż i mierzymy czy tak ?
Ale wole się upewnić

- kiki
- ostry klepacz
- Posty: 2508
- Rejestracja: pt 13 sty 2006, 12:53
- Imię: Piotr
- województwo: mazowieckie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Węgrów
- Kontakt:
viewtopic.php?t=8218&postdays=0&postord ... a&start=30 tu troche o tym pisali 

Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości