Vitek spalanie 10L/100km norma czy awaria?
- Panasonix82
- pisarz
- Posty: 499
- Rejestracja: pt 04 wrz 2009, 18:52
- Imię: Marcin
- województwo: mazowieckie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Warszawa-Wola
u mnie cały czas jak narazie 3ma się w okolicach 9 litrów tylko po mieście,
ex. VFR 800 VTEC (teraz u Żetona ) - https://picasaweb.google.com/1043711926 ... VFR800VTEC#
ex. VFR 800 FI (RC46 - teraz u Gruby73) - https://picasaweb.google.com/1043711926 ... DAVFR800FI#
Moja Ś.P. SC36 - http://www.bikepics.com/members/panasonix82/98vtr1000/
ex. VFR 800 FI (RC46 - teraz u Gruby73) - https://picasaweb.google.com/1043711926 ... DAVFR800FI#
Moja Ś.P. SC36 - http://www.bikepics.com/members/panasonix82/98vtr1000/
- timi
- teksciarz
- Posty: 140
- Rejestracja: śr 17 cze 2009, 18:05
- Imię: Tomek
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Lublin
U mnie ostatni miesiąc 8,5 l głównie miasto, sporadycznie używam drugiej połowy zaworów, ale tylko dlatego że jeszcze się "poznajemy" 
z drugiej strony tego typu motocykla nie kupuje się po to aby pyrkać nim na wolnych obrotach w celu oszczedności, Vfr ma przede wszystkim dawać radość, a to wiąże się z odkręcaniem manetki, a to znów jest następstwem zawirowania w zbiorniku...

z drugiej strony tego typu motocykla nie kupuje się po to aby pyrkać nim na wolnych obrotach w celu oszczedności, Vfr ma przede wszystkim dawać radość, a to wiąże się z odkręcaniem manetki, a to znów jest następstwem zawirowania w zbiorniku...
Ostatnio zmieniony pt 16 kwie 2010, 21:10 przez timi, łącznie zmieniany 1 raz.
Dobra, dziś zalałem bak i postaram się jeździć spokojniej, zobaczymy co wyjdzie
Czyli widze niektórym się udaje w tej 7-8 zmieścić a niektórym niet. Co do tego czy było grzebane to na pewno nie przeze mnie, motocykl nabyłem w styczniu więc nie miałem odniesienia, jak miałem SV-kę to paliła 7 przy takiej jeździe, tyle tytułem porównań. Jeszcze przyszedł mi do głowy pomysł żeby podjechać do diagnosty na analizator spalin, może to mi coś wyjaśni, bo może jestem przeczulony ale strasznie mocno śmierdzą te spaliny, jakby nie dopalał. A co do tego czerwonego pola to bynajmniej, kręcę tak do 6-7, ale odkręcam pełną manetę bo fajnie buczy(Wiem, to brzmi kretyńsko)
może to dlatego. A Temat założyłem, ponieważ wczoraj będąc pewien pozostałej rezerwy zmuszony byłem zepchnąć motocykl na bok bo nie chciał jechać, po prostu nie chciał!Pozdrówki i dzięki za wsparcie 



- robsonic
- klepacz
- Posty: 825
- Rejestracja: ndz 30 mar 2008, 06:51
- Imię: Robert
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Wałbrzych city????
- Kontakt:
Mnie się udało 12 przekroczyć
sztuka oszczędnego jezdzenia opiera się na obrotomierzu ( Zeby nie kręcić za wysoko ) i umiejętności zmiany biegów. Myślałem że dobrze biegami operuje ale miałem okazje poćwiczyć pod okiem fachowca i to nie takie proste jakby się wydawało.

fakju i fenkju... brzmi podobnie lecz za przejęzyczenie można dostać w ryja lub w mordkę 

-
- pisarz
- Posty: 373
- Rejestracja: pt 05 paź 2007, 20:31
- Imię: Grzegorz
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Czę100chowa
Chyba nie do końca , choć mogę się mylićrobsonic pisze:sztuka oszczędnego jezdzenia opiera się na obrotomierzu

W puszce komputer pokazuje chwilowe spalanie na zbliżonym poziomie niezależnie od prędkości obrotowej silnika , czyli jeśli na dłłłuuugiej prostej ustawię tempomat na 5 biegu w dolnym zakresie obrotów to pokazuje prawie to samo , co po zmianie biegu na 3 w górnym zakresie obrotów . Wir w zbiorniku pojawia się przy przyspieszaniu

Moja FI paliła do 7l po mieście
10l to moim zdaniem sporo i zapach niedopalonej benzyny jest niepokojący , sprawdziłbym sondy i błędów w komputerze poszukał
- Vermilion
- klepacz
- Posty: 814
- Rejestracja: ndz 09 sie 2009, 19:33
- Imię: Adam
- województwo: wielkopolskie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Wałcz/Piła
U mnie w RC36I 10l to taki dosyć normalny wynik, ale u mnie VFR ma survival. Odcina często leci. 12l parę razy weszło. Raz udało się zejść do 8l. Filtr powietrza K&N, układ wydechowy-kolektorowy Motad, tłumik od Thundercata. Zobaczymy co będzie teraz po regulacji zaworów i synchro gaźników. Na torze Poznań pewnie mi w czerwcu wyjdzie z 20l 

Honda NSR 125 JC22A > Honda CB 500 > Honda VFR 750 RC36I > Yamaha TDM 850 4TX > Honda VFR 800Fi 99' SF > Honda VFR 800Fi 98' !!
SPEED UP - CENTRUM MOTOCYKLISTY
https://www.facebook.com/SpeedUP.Pila
SPEED UP - CENTRUM MOTOCYKLISTY
https://www.facebook.com/SpeedUP.Pila
-
- teksciarz
- Posty: 138
- Rejestracja: pn 18 maja 2009, 11:12
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Warszawa
Moim zdaniem na spalanie mają wpływ dwa podstawowe czynniki tj. styl jazdy oraz stan techniczny moto. Jako ciekawostkę powiem, że 2 lata temu z kumplem i kobitkami na plecach zrobiliśmy po Polsce w ciągu 3 dni 1600 km. Mieliśmy wtedy identyczne motocykle czyli Suzuki GSXF 750 z tego samego nawet rocznika 2000. Tankowalismy zawsze razem w tej trasie i co się okazało? Ano to, że wlewane przez nas ilości paliwa za każdym razem były DOKŁADNIE TAKIE SAME. Wniosek z tego dla mnie jest prosty - te same sprzęty, ten sam styl jazdy ( bo cały czas jechaliśmy razem ) i spalanie identyczne. Temat spalania wałkowaliśmy też jakiś czas temu na forum XX-a i podawane przez chłopaków wartości podobnie jak tutaj znacznie się różniły. Mój blackbird (rocznik 2000 wtrysk) średnio połyka ok.8 litrów, więc biorąc pod uwagę podawane przez Ownersów wyniki mój sprzęt na ich tle wcale tak źle nie wypada 

Każda Honda dobrze wygląda. Nic innego nie powiem, bo bym ryzykował zdrowiem:)
Ludzie żyją po to, by latać na moto i czasami dla śmiechu postrzelać z wydechu : )
Ludzie żyją po to, by latać na moto i czasami dla śmiechu postrzelać z wydechu : )
- Krzysiek zr7
- zadomowiony
- Posty: 57
- Rejestracja: sob 11 paź 2008, 21:26
- Imię: Krzysztof
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: szczecin
- Kontakt:
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości