-
lukaszolszowka1
- zadomowiony

- Posty: 72
- Rejestracja: pt 26 lut 2010, 20:00
- Imię: Łukasz
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: śląsk
Post
autor: lukaszolszowka1 » pt 26 mar 2010, 16:29
Witam was
wziołem sie za mierzenie podciśnienia kupiłem wakum... podłaczyłem wężyki do gaźników no i zapaliłem maszyne podłączyłem wężyki do wakum....i ..
nie mierzy

.....
czemu tak się dzieje trzeba coś odkręcić jakąś sróbke czy coś ? prosze pomóżcie.........
sory za ort
-
Damo 88
- klepacz

- Posty: 1101
- Rejestracja: sob 11 kwie 2009, 01:05
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Wrocek
Post
autor: Damo 88 » pt 26 mar 2010, 17:26
Może Masz Zakręcone Tłumiki , śrubki Pokrętła i nie Dopuszczają Pow. No Zegarów

-
lukaszolszowka1
Post
autor: lukaszolszowka1 » pt 26 mar 2010, 18:21
no właśnie tak tam poszedłem i sam z siebie zaczołem sie śmiać aż wstyd to mówić ale podpiołem wężyki do spustu paliwa w gaźnikach:P ....i teraz wychodzi na to że nie mam zielonego pojęcia gdzie podłączyć te wężyki :/ moze ktoś mi mógłby wytłumaczyć lub jakieś zdjęcie dołączyć?
szukałem tego na forum ale niestety nigdy nie znalałem:/
-
Buła
- klepacz

- Posty: 1747
- Rejestracja: sob 09 cze 2007, 08:49
- Imię: Marcin
- województwo: świętokrzyskie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Suchedniów
-
Kontakt:
Post
autor: Buła » pt 26 mar 2010, 19:19
Szukaj takich małych śrubek pod króćcami ssącymi,czyli pd tymi gumami które łaczą gażniki z cylindrami.
Wszędzie dobrze ale na VFR najlepiej
1Była VFR 750-90r
2.Była VFR 750-96r
3Była VFR 800FI-99r
4.Był CBR 1100 XX-1997r
5.Była VFR 800 Fi-1999 r.
6.Jest CBR 900 RR Fireblade 98 i 99r+Varadero 1000 2006
-
lukaszolszowka1
Post
autor: lukaszolszowka1 » pt 26 mar 2010, 19:52
a one są jakoś zaślepione albo coś?
-
olo
- klepacz

- Posty: 1519
- Rejestracja: pt 02 gru 2005, 21:33
- Imię: Olek
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Rybnik
-
Kontakt:
Post
autor: olo » pt 26 mar 2010, 21:48
Zaślepione śrubkami. Chłopie a wiesz czym masz kręcić żeby zsynchronizować gaźniory...? Po tym co napisałeś o podłączeniu wakuometrów - ręce opadają...
VFR-OC Poland, South Park section, MTZ sub-section

-
Damo 88
- klepacz

- Posty: 1101
- Rejestracja: sob 11 kwie 2009, 01:05
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Wrocek
Post
autor: Damo 88 » pt 26 mar 2010, 22:32
Jak chcesz Przeprowadzić sam synchro. to poczytaj tematy na forum jest tego trochę , zapoznaj się , na spokojnie Nie napalaj się . Porób fotki swoich Gaz. a goście którzy znają temat precyzyjnie ci wytłumaczą gdzie co i jak .

-
kiki
- ostry klepacz

- Posty: 2508
- Rejestracja: pt 13 sty 2006, 12:53
- Imię: Piotr
- województwo: mazowieckie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Węgrów
-
Kontakt:
Post
autor: kiki » sob 27 mar 2010, 07:34
poczytaj serwisówke- tam jest DOKŁADNIE to opisane co i jak podlączyć i gdzie kręcić- potem zadawaj pytanka
-
Gacol
- klepacz

- Posty: 1921
- Rejestracja: wt 18 wrz 2007, 13:28
- Imię: Jacek
- województwo: śląskie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Imielin
Post
autor: Gacol » sob 27 mar 2010, 13:45
Poszło obszerne PW.
VFR750 RC36 I
VTR1000 SP 1
VFR800 FI:)
-
kruhy
- klepacz

- Posty: 642
- Rejestracja: czw 05 cze 2008, 22:09
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Rzeszów(okolice)
-
Kontakt:
Post
autor: kruhy » sob 27 mar 2010, 16:58
Poszło obszerne PW.
Gacol, proponuje ujawnić ten opis, może się kiedys przydac innym laikom, np. mi

Honda jest lepsza od wielbłąda bo wielbłąd to turysta i nie lata 300 ;]
-
Gacol
- klepacz

- Posty: 1921
- Rejestracja: wt 18 wrz 2007, 13:28
- Imię: Jacek
- województwo: śląskie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Imielin
Post
autor: Gacol » sob 27 mar 2010, 17:29
viewtopic.php?t=9138
Proszę ,Dla potomnych

VFR750 RC36 I
VTR1000 SP 1
VFR800 FI:)
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości