POMOCY .Poratujcie wszechwiedzący

Awatar użytkownika
lukaszolszowka1
zadomowiony
zadomowiony
Posty: 72
Rejestracja: pt 26 lut 2010, 20:00
Imię: Łukasz
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: śląsk

POMOCY .Poratujcie wszechwiedzący

Post autor: lukaszolszowka1 » pt 26 mar 2010, 16:29

Witam was

wziołem sie za mierzenie podciśnienia kupiłem wakum... podłaczyłem wężyki do gaźników no i zapaliłem maszyne podłączyłem wężyki do wakum....i ..

nie mierzy :(.....
czemu tak się dzieje trzeba coś odkręcić jakąś sróbke czy coś ? prosze pomóżcie.........

sory za ort

Awatar użytkownika
Damo 88
klepacz
klepacz
Posty: 1101
Rejestracja: sob 11 kwie 2009, 01:05
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Wrocek

Post autor: Damo 88 » pt 26 mar 2010, 17:26

Może Masz Zakręcone Tłumiki , śrubki Pokrętła i nie Dopuszczają Pow. No Zegarów ;-)

lukaszolszowka1

Post autor: lukaszolszowka1 » pt 26 mar 2010, 18:21

no właśnie tak tam poszedłem i sam z siebie zaczołem sie śmiać aż wstyd to mówić ale podpiołem wężyki do spustu paliwa w gaźnikach:P ....i teraz wychodzi na to że nie mam zielonego pojęcia gdzie podłączyć te wężyki :/ moze ktoś mi mógłby wytłumaczyć lub jakieś zdjęcie dołączyć?

szukałem tego na forum ale niestety nigdy nie znalałem:/

Awatar użytkownika
Buła
klepacz
klepacz
Posty: 1747
Rejestracja: sob 09 cze 2007, 08:49
Imię: Marcin
województwo: świętokrzyskie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Suchedniów
Kontakt:

Post autor: Buła » pt 26 mar 2010, 19:19

Szukaj takich małych śrubek pod króćcami ssącymi,czyli pd tymi gumami które łaczą gażniki z cylindrami.
Wszędzie dobrze ale na VFR najlepiej :)


1Była VFR 750-90r
2.Była VFR 750-96r
3Była VFR 800FI-99r
4.Był CBR 1100 XX-1997r
5.Była VFR 800 Fi-1999 r.
6.Jest CBR 900 RR Fireblade 98 i 99r+Varadero 1000 2006

lukaszolszowka1

Post autor: lukaszolszowka1 » pt 26 mar 2010, 19:52

a one są jakoś zaślepione albo coś?

Awatar użytkownika
olo
klepacz
klepacz
Posty: 1519
Rejestracja: pt 02 gru 2005, 21:33
Imię: Olek
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Rybnik
Kontakt:

Post autor: olo » pt 26 mar 2010, 21:48

Zaślepione śrubkami. Chłopie a wiesz czym masz kręcić żeby zsynchronizować gaźniory...? Po tym co napisałeś o podłączeniu wakuometrów - ręce opadają...
VFR-OC Poland, South Park section, MTZ sub-section :-)

Awatar użytkownika
Damo 88
klepacz
klepacz
Posty: 1101
Rejestracja: sob 11 kwie 2009, 01:05
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Wrocek

Post autor: Damo 88 » pt 26 mar 2010, 22:32

Jak chcesz Przeprowadzić sam synchro. to poczytaj tematy na forum jest tego trochę , zapoznaj się , na spokojnie Nie napalaj się . Porób fotki swoich Gaz. a goście którzy znają temat precyzyjnie ci wytłumaczą gdzie co i jak . :arrow:

Awatar użytkownika
kiki
ostry klepacz
ostry klepacz
Posty: 2508
Rejestracja: pt 13 sty 2006, 12:53
Imię: Piotr
województwo: mazowieckie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Węgrów
Kontakt:

Post autor: kiki » sob 27 mar 2010, 07:34

poczytaj serwisówke- tam jest DOKŁADNIE to opisane co i jak podlączyć i gdzie kręcić- potem zadawaj pytanka

Awatar użytkownika
Gacol
klepacz
klepacz
Posty: 1921
Rejestracja: wt 18 wrz 2007, 13:28
Imię: Jacek
województwo: śląskie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Imielin

Post autor: Gacol » sob 27 mar 2010, 13:45

Poszło obszerne PW.
VFR750 RC36 I
VTR1000 SP 1
VFR800 FI:)

Awatar użytkownika
kruhy
klepacz
klepacz
Posty: 642
Rejestracja: czw 05 cze 2008, 22:09
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Rzeszów(okolice)
Kontakt:

Post autor: kruhy » sob 27 mar 2010, 16:58

Poszło obszerne PW.
Gacol, proponuje ujawnić ten opis, może się kiedys przydac innym laikom, np. mi :mrgreen:
Honda jest lepsza od wielbłąda bo wielbłąd to turysta i nie lata 300 ;]

Awatar użytkownika
Gacol
klepacz
klepacz
Posty: 1921
Rejestracja: wt 18 wrz 2007, 13:28
Imię: Jacek
województwo: śląskie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Imielin

Post autor: Gacol » sob 27 mar 2010, 17:29

viewtopic.php?t=9138

Proszę ,Dla potomnych :mrgreen:
VFR750 RC36 I
VTR1000 SP 1
VFR800 FI:)

ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości