-
robsonic
- klepacz

- Posty: 825
- Rejestracja: ndz 30 mar 2008, 06:51
- Imię: Robert
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Wałbrzych city????
-
Kontakt:
Post
autor: robsonic » czw 27 sie 2009, 08:03
Vitam
Pytanie może stare i już gdzieś ktoś pytał o to...... Są VFR-KI zdławione i nie zdławione, czym i gdzie są pozbawione mocy??? Konkretnie model RC36/1.Dlaczego RC36/1 ma 100 km a RC36/2 ma ich 110??? Silniki chyba te same. Jeśli wiesz mądra głowo o co chodzi to oświeć proszę ciemnego człowieczka

fakju i fenkju... brzmi podobnie lecz za przejęzyczenie można dostać w ryja lub w mordkę

-
grychu
- zadomowiony

- Posty: 89
- Rejestracja: pn 21 lip 2008, 18:56
- Imię: Łukasz
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Poznań / Czerniejewo
-
Kontakt:
Post
autor: grychu » czw 27 sie 2009, 08:13
Witam, osobiscie mialem RC36 II i one maja 100 KM a nie 110 ( przynajmniej moja tak miala

) Dopiero RC46 maja po 110 KM.
V... F... R... = Vieczna Fascynacja Rozrządem
-
Ketchup
- klepacz

- Posty: 571
- Rejestracja: śr 25 paź 2006, 20:05
- województwo: lubuskie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Chocicz
Post
autor: Ketchup » czw 27 sie 2009, 08:55
rc36I - miała niby 110KM, a rc 36II niby 100KM

- a sztuczka polega min na przesunięciach faz rozrządu i zmianach w samych gaźnikach - takich chociażby jak dysza główna - i no i sam moduł

Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Jak do baku to tylko nitroglicerynometanol
-
robsonic
- klepacz

- Posty: 825
- Rejestracja: ndz 30 mar 2008, 06:51
- Imię: Robert
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Wałbrzych city????
-
Kontakt:
Post
autor: robsonic » czw 27 sie 2009, 09:25
Moja ściągnięta z niemiec ma 72KW czyli jak dobrze policzyłem około 98km. W mojej wersji jeszcze jest przy kolektorze taka wielka pucha przed wydechem końcowym i może ona się przykłada do obniżenia mocy.
fakju i fenkju... brzmi podobnie lecz za przejęzyczenie można dostać w ryja lub w mordkę

-
Figaro2
- zadomowiony

- Posty: 50
- Rejestracja: pn 14 lip 2008, 17:24
- województwo: małopolskie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: TARNÓW
-
Kontakt:
Post
autor: Figaro2 » czw 27 sie 2009, 10:52
VFR RC 36 II (93/97) ile mają mocy ?
-wersje na Europę
-na Kanadę
-na USA
Czy we wszystkich wersjach światła mijania świecą się całyczas wraz z kierunkami z przodu?
-
Ketchup
- klepacz

- Posty: 571
- Rejestracja: śr 25 paź 2006, 20:05
- województwo: lubuskie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Chocicz
Post
autor: Ketchup » czw 27 sie 2009, 11:07
robsonic pisze:Moja ściągnięta z niemiec ma 72KW czyli jak dobrze policzyłem około 98km. W mojej wersji jeszcze jest przy kolektorze taka wielka pucha przed wydechem końcowym i może ona się przykłada do obniżenia mocy.
he

- nie wiem jak teraz, ale kiedyś w niemcowni wszystkie motocykle były dławione do 100KM
a tak btw to są dane z dokumentów - czy hamowni??
a ta niby pucha - to ma tam być

Jak do baku to tylko nitroglicerynometanol
-
robsonic
- klepacz

- Posty: 825
- Rejestracja: ndz 30 mar 2008, 06:51
- Imię: Robert
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Wałbrzych city????
-
Kontakt:
Post
autor: robsonic » czw 27 sie 2009, 12:39
Dane z dokumentacji przy ściąganiu na polskę. A ta pucha mieści się w miejscu mocowania dolotu tłumika. W innych jest tam tylko rura. Dospawany kawał złomu który waży trochę, wyciągałem do malowania kolektor i korciło mnie żeby to wyciąc.
fakju i fenkju... brzmi podobnie lecz za przejęzyczenie można dostać w ryja lub w mordkę

-
Hefajstos
- klepacz

- Posty: 623
- Rejestracja: pt 06 lut 2009, 08:31
- Imię: Maciej
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Pniewy
Post
autor: Hefajstos » czw 27 sie 2009, 13:59
Prawdopodobnie będzie tam katalizator upchany. W RC 46 są wersje z katem (ta puszką którą opisujesz przed tłumikiem) i wersje z samymi rurami wydechowymi bez puchy.
-
Ketchup
- klepacz

- Posty: 571
- Rejestracja: śr 25 paź 2006, 20:05
- województwo: lubuskie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Chocicz
Post
autor: Ketchup » czw 27 sie 2009, 15:24
sprawdź po numerach jaką masz wersję - bo to wcale nie musi być niemiec - tak samo jak to wcale nie muszą być od niego kolektory - motocykl już ma parę lat
a o katalizatorach w RC36 to ja nic nie słyszałem - ale w końcu człowiek się uczy całe życie
pozdro
Jak do baku to tylko nitroglicerynometanol
-
LeChiffre
- Posty: 16
- Rejestracja: ndz 21 paź 2007, 21:34
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: JG
-
Kontakt:
Post
autor: LeChiffre » śr 17 lut 2010, 22:05
Moja VFR RC 24 ma w papierach niby 60KW, ale sadząc po osiągach i porównaniu z inną VFR zapewne ma 105 KM. Sprowadzana była z Austrii...
-
Redford44
- zadomowiony

- Posty: 98
- Rejestracja: czw 05 cze 2008, 23:45
- Imię: Piotr
- województwo: lubelskie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Lublin
Post
autor: Redford44 » czw 18 lut 2010, 00:37
Rc 24 700cc {wersja amerykanska] miały wyższą moc niż750 {europa} bo prawie 107KM ale za to moment był niższy 68Nm,Rc 36I miała w otwartej wersji 105 KM {78KW } i moment 78Nm,Rc 36II -98KM i 74Nm,i jeszcze ciekawostka nie które modele z Rc 36I miały "przełącznik" mocy {wersja szwajcarska}.Na wszystkich modelach jeżdziłem i stąd kurde jestem taki "mądry"
-
kamil grudziadz
- klepacz

- Posty: 764
- Rejestracja: sob 11 paź 2008, 15:32
- Imię: Kamil
- województwo: kujawsko-pomorskie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: GRUDZIADZ
-
Kontakt:
Post
autor: kamil grudziadz » wt 11 mar 2014, 22:36
czy ktoś wie czy jest opcja oddławić niemke 98 rok,98KM,sondy lambda,kat,hecs3?
1: Suzuki VX 800
2: Honda VFR 750 RC 36/II
3: Honda VFR 800 FI
-
kiki
- ostry klepacz

- Posty: 2508
- Rejestracja: pt 13 sty 2006, 12:53
- Imię: Piotr
- województwo: mazowieckie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Węgrów
-
Kontakt:
Post
autor: kiki » śr 12 mar 2014, 09:40
A gaz do końca się otwiera?
-
kamil grudziadz
- klepacz

- Posty: 764
- Rejestracja: sob 11 paź 2008, 15:32
- Imię: Kamil
- województwo: kujawsko-pomorskie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: GRUDZIADZ
-
Kontakt:
Post
autor: kamil grudziadz » śr 12 mar 2014, 20:15
jutro zerkne jak bede w garazu,ale raczej tak bo trzeba wykonać większy obrót niz miałem w rc36
1: Suzuki VX 800
2: Honda VFR 750 RC 36/II
3: Honda VFR 800 FI
-
PETER
- stary wyjadacz

- Posty: 4617
- Rejestracja: czw 03 lip 2008, 22:22
- Imię: PIOTR
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: PRUSZKÓW
Post
autor: PETER » śr 12 mar 2014, 21:41
ale to nie chodzi o to ile kręcisz manetką

tylko o to czy przepustnice otwierają sie do końca a to sprawdzisz jak zdejmiesz filtr i zajrzysz do gardzieli kręcąc manetką
"BO JA JESTEM NIESPOTYKANIE SPOKOINY CZŁOWIEK"
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości