Wymiana płynu w sprzęgle.
- Vermilion
- klepacz
- Posty: 814
- Rejestracja: ndz 09 sie 2009, 19:33
- Imię: Adam
- województwo: wielkopolskie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Wałcz/Piła
Wymiana płynu w sprzęgle.
Panowie potrzebuję krótkiej porady na temat wymiany płynu w klamce sprzęgła sprzęgle. 4 pytania:
- gdzie się ten płyn zlewa?
- gdzie jest odpowietrznik od tego
- czy jest to dużo trudniejsze od wymiany płynu w hamulcach?
- jaki jest przebieg takiej wymiany? różni się to czymś od hamulców?
- gdzie się ten płyn zlewa?
- gdzie jest odpowietrznik od tego
- czy jest to dużo trudniejsze od wymiany płynu w hamulcach?
- jaki jest przebieg takiej wymiany? różni się to czymś od hamulców?
Honda NSR 125 JC22A > Honda CB 500 > Honda VFR 750 RC36I > Yamaha TDM 850 4TX > Honda VFR 800Fi 99' SF > Honda VFR 800Fi 98' !!
SPEED UP - CENTRUM MOTOCYKLISTY
https://www.facebook.com/SpeedUP.Pila
SPEED UP - CENTRUM MOTOCYKLISTY
https://www.facebook.com/SpeedUP.Pila
-
- teksciarz
- Posty: 128
- Rejestracja: pt 19 cze 2009, 17:28
- Imię: Piotr
- województwo: śląskie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Katowice
- Kontakt:
generalnie wymiana niczym nie różni się od tej przy wymianie w hamulcach a układ zalewasz tym samym płynem czyli DOT 4
a najlepiej wymienia się poprzez odkręcenie wieczka pompki sprzęgła (na kierownicy) oraz wykręcenie (nie całkowite oczywiście i nałożenie dla wygody jakiegoś wężyka poprzez który będzie zlewany stary płyn) odpowietrznika na siłowniku sprzęgła- znajdujący się na pokrywie zębatki zdawczej.
gdy stan płynu w pompce będzie już niski to żeby zapobiec zapowietrzeniu układu dolewaj nowy płyn i jednocześnie naciskając pompkę wypompowuj stary płyn poprzez odpowietrznik do jakiegoś pojemnika później tylko zakręć odpowietrznik w chwili naciskania klamki- dodatkowa pewność że układ się nie zapowietrzy ot tyle roboty
i wybacz moje chaotyczne opisywanie ale jutro mam egzamin i to pewnie stąd a moje myśli są gdzie indziej... ahh ta sesja
a najlepiej wymienia się poprzez odkręcenie wieczka pompki sprzęgła (na kierownicy) oraz wykręcenie (nie całkowite oczywiście i nałożenie dla wygody jakiegoś wężyka poprzez który będzie zlewany stary płyn) odpowietrznika na siłowniku sprzęgła- znajdujący się na pokrywie zębatki zdawczej.
gdy stan płynu w pompce będzie już niski to żeby zapobiec zapowietrzeniu układu dolewaj nowy płyn i jednocześnie naciskając pompkę wypompowuj stary płyn poprzez odpowietrznik do jakiegoś pojemnika później tylko zakręć odpowietrznik w chwili naciskania klamki- dodatkowa pewność że układ się nie zapowietrzy ot tyle roboty

i wybacz moje chaotyczne opisywanie ale jutro mam egzamin i to pewnie stąd a moje myśli są gdzie indziej... ahh ta sesja

-
- bywalec
- Posty: 40
- Rejestracja: śr 15 lip 2009, 19:27
- Imię: Wiktor
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Warszawa
Dokładnie tak jak wymiana płynu w układzie hamulcowym. Odkręcasz pokrywkę zbiorniczka, odsysasz stary płyn np. strzykawka z kawałkiem wężyka gumowego, pamiętając aby nie nacisnąć klamki sprzęgła!!
nalewasz nowego płynu do zbiorniczka.
zakładasz najlepiej przezroczysty wężyk na odpowietrznik w wysprzęgliku.
pompujemy klamka zeby stwozyc cisnienie w układzie i trzymajac klamke wcisnieta odkrecamy odpowietrznik przy wysprzegliku i jak zejdzie cisnienie zakrecamy.\
powtarzamy az zobaczymy czysty płyn w wezyku
Cała filozofia
nalewasz nowego płynu do zbiorniczka.
zakładasz najlepiej przezroczysty wężyk na odpowietrznik w wysprzęgliku.
pompujemy klamka zeby stwozyc cisnienie w układzie i trzymajac klamke wcisnieta odkrecamy odpowietrznik przy wysprzegliku i jak zejdzie cisnienie zakrecamy.\
powtarzamy az zobaczymy czysty płyn w wezyku

SERWIS MOTOCYKLOWY-MOTOWIT Warszawa ul. Fersta 15 http://WWW.MOTOWIT.COM
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości