Problem z odpalaniem po wymianie filtra powietrza

Awatar użytkownika
mick63
zadomowiony
zadomowiony
Posty: 72
Rejestracja: pt 05 cze 2009, 00:11
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Lubartów

Problem z odpalaniem po wymianie filtra powietrza

Post autor: mick63 » pt 05 cze 2009, 00:59

Witam,od miesiaca jestem szczesliwym posiadaczem vfr 800fi z 98 roku. Motocykl przyjechal z Anglii w niezlym stanie. Po zakupie od razu wymienilem olej + filtr oraz filtr powietrza i tutaj zaczal sie problem. Po zmianie filtra powietrza (zwykły standardowy filtr) motocykl ciezko pali po postaju. Ssanie zaciagniete na max, troche gazu manetka i chwile musze go pokrecic, na starym filtrze tego nie bylo, palila bez problemu. Byl to oryginalny filtr Hondy ale juz troche zniszczony. Dodam jeszcze ze po zakupie miala wysokie obroty na luzie,ok 2000 bez ssania, nie wazne czy na zimnym czy na goracym. Dzwonilem do serwisu w sprawie tych obrotow ale cos tam zaczeli mowic o ze to moze jakis czujnik, moze filtr powietrza ale znalazlem w instrukcji jak sie reguluje obroty i sam to zrobilem.

Jak po postaju odpali to pozniej juz nie ma zadnych problemow, nawet jak postoi dluzsza chwile i temp spadnie do 40 st.

Czy po wymianie filtra potrzebna jest regulacja???

Mam jeszcze jedno pytanie, otoz do air box-u dochodza 4 wezyki, z tego co wyczytalem na forum sa od regulacji podcisnienia. Mocowanie od jednego z wezykow jest oberwane (chyba 3-ci cylinder, mocowanie po prawej stronie blizej siedzenia), w srodku wezyka zostal ten plastikowy element z air box-u w ten sposob ze wezyk jest zatkany i poprostu lezy sobie na glowicy. czy w ten sposob mozna jezdzic i jest wszystko ok i te elementy przy air box-ie sa tylko do mocowania tych wezykow(przy okazji wymiany filtra przygladalem sie tym mocowaniom i nie widzialem zeby umozliwialy doplyw powietrza).

Z gory dzieki za rade.

Awatar użytkownika
orzyl
klepacz
klepacz
Posty: 1665
Rejestracja: ndz 01 paź 2006, 16:50
Imię: Piotrek
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Pruszków
Kontakt:

Post autor: orzyl » pt 05 cze 2009, 09:45

jak odpalasz moto ?

ja nigdy nie uzywam ssania na całego. polowa to najchłodniejsze dni. nie dotykaj manetki gazu jak odpalasz... po co to robisz?
Na zawsze w pamięci Roads - 16.10.2007...

Awatar użytkownika
mick63
zadomowiony
zadomowiony
Posty: 72
Rejestracja: pt 05 cze 2009, 00:11
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Lubartów

Post autor: mick63 » pt 05 cze 2009, 12:36

Co do ssania to nie ma różnicy czy całe czy pół, problem pozostaje, co do manetki to sobie wykombinowałem ze jak miała podkręcone obroty po zakupie i paliła super to moze coś to pomoże, do serwisu nie bardzo chce mi sie jechac bo raczej nic ciekawego sie nie dowiem, lepiej zapytac innych uzytkownikow.

Awatar użytkownika
orzyl
klepacz
klepacz
Posty: 1665
Rejestracja: ndz 01 paź 2006, 16:50
Imię: Piotrek
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Pruszków
Kontakt:

Post autor: orzyl » pt 05 cze 2009, 15:01

jakie masz obroty na biegu jałowym, przy nagrzanym silniku ?
Na zawsze w pamięci Roads - 16.10.2007...

Awatar użytkownika
mick63
zadomowiony
zadomowiony
Posty: 72
Rejestracja: pt 05 cze 2009, 00:11
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Lubartów

Post autor: mick63 » sob 06 cze 2009, 00:44

Obecnie jak silnik sie nagrzeje do ok 70 st to jest tak mniej wiecej 1300, obroty ustawiłem sobie sam za pomoca regulacji znajdującej się pod filtrem powietrza po prawej stronie bo jak pisałem po zakupie miała ok 2000, czym to spowodowane było to nie wiem.Obroty oczywiście ustawiałem na rozgrzanym silniku.

ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości