
Jednak poczekam aż dojdzie ta kątówka.
KIKI może w 800 są te śrubki lepiej dostępne niż w 750.
A co jeszcze wyczaiłem, że prawie wszystkie opaski na gumowych łącznikach były luźne.
A próbowałeś to robić, bo jest obawa czy ścianka rurki jest wystarczająco gruba do nagwintowania ? Morze masz pomysł z jakiego auta te rurki ?kiki pisze:jesli chcesz zrobic adeptery do silnika, to mozesz zrobić je z mosiężnych przewódów hamulowych od samochodów. Bierzesz taką rurke gwintujesz z jednej strony- wkręcasz nakrętke a nastepnie oring zakładasz i oringiem do silnika![]()
Nie będzie za krótki bo raczka się ściąga i można dołożyć ile się chce przedłużek !guliklap pisze:moim zdaniem nie wiem czy ten wkrętak się sprawdzi, wydaje się trochę za krótki.Co do króćców to mnie tokarz dorobił takie śrubki M5 z jednej strony mają gwint a z drugiej końcówkę na wężyk i są przewiercone wiertłem 3mm
no mam takowe adapterki w domu, spisują sie spoko, ale zdjec nie pokaze wczeniesniej niz za tydzien bo dopiero wtedy będe w domubodzioprince pisze:A próbowałeś to robić, bo jest obawa czy ścianka rurki jest wystarczająco gruba do nagwintowania ? Morze masz pomysł z jakiego auta te rurki ?
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości