Synchronizacja gażników RC 36
- bodzioprince
- zadomowiony
- Posty: 79
- Rejestracja: czw 29 sty 2009, 14:23
- Imię: Bodzio
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Ustrzyki Dolne
- Kontakt:
Synchronizacja gażników RC 36
Chciałbym się sam pobawić w synchronizacje gaźników w mojej VFR 750 RC 36
ale nigdzie nie mogę znaleźć jak się do tego zabrać.
Może ktoś zechce porobić kilka fotek z takiej synchronizacji i opisać taką czynność.
ostatnio zaczął strzelać w wydech i podejrzewam ze możne trzeba go wkoncu wyregulować
Czytałem ze takie zegary nie są dokładne.
ale nigdzie nie mogę znaleźć jak się do tego zabrać.
Może ktoś zechce porobić kilka fotek z takiej synchronizacji i opisać taką czynność.
ostatnio zaczął strzelać w wydech i podejrzewam ze możne trzeba go wkoncu wyregulować
Czytałem ze takie zegary nie są dokładne.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Ostatnio zmieniony śr 06 maja 2009, 18:22 przez bodzioprince, łącznie zmieniany 2 razy.
-
- zadomowiony
- Posty: 50
- Rejestracja: ndz 17 lut 2008, 15:59
- Imię: Patryk
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Najlepiej żeby silnik zagrzany był do normalnej temp. pracy. Po ściągnięciu owiewek, na każdym z 4 króćcy dolotowych znajdują się zaślepki (śrubki bodajże M5 na śrubokręt gwiazdkowy) Należy je wykręcić, i w ich miejsce wkręcić krućce, żeby można było założyć przewody łączące vakuometry z kolektorami. Teraz uruchamiamy silnik, ustawiamy ok 1200-1100 obr/min i za pomocą śrubokręta z głowiczką kątowa 90stopni regulujemy. Siedząc na motorze lewy gaźnik, ten bliżej jaj jest bazowy, czyli do niego doregulowujemy pozostałe 3. Ustawiamy aby wszystkie zegary, lub słupki osiągneły takie same amplitudy. Śruby do regulacji są na osiach łączących gaźniki.
Życzę powodzenia
Pozdrawiam
Życzę powodzenia
Pozdrawiam
Zmieniłem wydech i jest nieszczelność przy rurze dolotowej do tłumika końcowego. Może to być powodem bardzo miłego i delikatnego strzelania z wydechu podczas schodzenia z obrótów? W ogóle co jest przyczyną strzelania z wydechu na postoju? Gdy odkręcam manete lubi strzelićfranklin pisze:Aha!!
Strzela w wydech??
Sprawdź czy jest szczelny cały układ wydechowy, ponieważ nieszczelność na tym odcinku, bedzie powodawać owy miły dźwięk
PS. Wydech pusty
- bodzioprince
- zadomowiony
- Posty: 79
- Rejestracja: czw 29 sty 2009, 14:23
- Imię: Bodzio
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Ustrzyki Dolne
- Kontakt:
Carbtune
Ja jakiś czas temu troszkę wybebeszyłem tłumik ale strzelania wcześniej nie było
viewtopic.php?t=5146
dopiero od jakiegoś czasu coś mu się porobiło i praktycznie za każdym razem strzela jak odpuszczam gaz i zaczyna to być denerwujące
Poczytałem trochę na forach i jednak zakupie sobie wakuometr carbtune.
Czy ktoś miał objawy strzelania w wydech przez rozregulowane gaźniki ?
Coś się obawiam że spowrotem będę musiał rozbebeszyć ten wydech i odtworzyć oryginał
viewtopic.php?t=5146
dopiero od jakiegoś czasu coś mu się porobiło i praktycznie za każdym razem strzela jak odpuszczam gaz i zaczyna to być denerwujące
Poczytałem trochę na forach i jednak zakupie sobie wakuometr carbtune.
Czy ktoś miał objawy strzelania w wydech przez rozregulowane gaźniki ?
Coś się obawiam że spowrotem będę musiał rozbebeszyć ten wydech i odtworzyć oryginał
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
- bodzioprince
- zadomowiony
- Posty: 79
- Rejestracja: czw 29 sty 2009, 14:23
- Imię: Bodzio
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Ustrzyki Dolne
- Kontakt:
NAJTANSZY WAKUOMETR
Pogrzebałem trochę w necie i znalazłem pomysł jak tanio zrobić wakuometr.
Poniżej zdjęcia mojego wynalazku
http://mocnywykrywacz.w.interii.pl/wakuometr.JPG
http://mocnywykrywacz.w.interii.pl/2.JPG
http://mocnywykrywacz.w.interii.pl/3.JPG
http://mocnywykrywacz.w.interii.pl/4.JPG
http://mocnywykrywacz.w.interii.pl/5.JPG
Poniżej zdjęcia mojego wynalazku
http://mocnywykrywacz.w.interii.pl/wakuometr.JPG
http://mocnywykrywacz.w.interii.pl/2.JPG
http://mocnywykrywacz.w.interii.pl/3.JPG
http://mocnywykrywacz.w.interii.pl/4.JPG
http://mocnywykrywacz.w.interii.pl/5.JPG
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Ostatnio zmieniony śr 06 maja 2009, 18:31 przez bodzioprince, łącznie zmieniany 2 razy.
- Greg LKR
- teksciarz
- Posty: 131
- Rejestracja: pt 19 wrz 2008, 10:01
- Imię: Grzesiek
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Kraśnik
- Kontakt:
Co do urządzenia powyżej w sumie ok... choć tak szczerze mówiąc myślę że lepiej kupić na alledrogo 4 zegarki i pokombinować z jakimiś dławikami. Koszt koło 100zł ale przynajmniej widać co i jak Do pewnego czasu też myślałem o czymś takim ale w końcu podjąłem pracę w serwisie motocyklowo-skuterowym i zacząłem użytkować wakuometrów które się tam znajdują. Ogólnie przyjrzałem się im i na dobrą sprawę zrobienie dławików to cały problem, choć w sumie nie problem bo je łatwo zrobić... zrobiłem w swojej synchro i naprawdę ładnie zaczęła chodzić na wolnych obrotach. Jeszcze regulacja składu mieszanki to i może spalanie spadnie z 10l
- bodzioprince
- zadomowiony
- Posty: 79
- Rejestracja: czw 29 sty 2009, 14:23
- Imię: Bodzio
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Ustrzyki Dolne
- Kontakt:
Wakuometr grawitacyjny.
Ostatnio kilka dni spędziłem na poszukiwaniu wakuometru idealnego i najbardziej dokładnym urządzeniem są wakuometry rtęciowe lub te wykonane samodzielnie z rurek i oleju,Greg LKR pisze:Co do urządzenia powyżej w sumie ok... choć tak szczerze mówiąc myślę że lepiej kupić na alledrogo 4 zegarki i pokombinować z jakimiś dławikami. Koszt koło 100zł ale przynajmniej widać co i jak Do pewnego czasu też myślałem o czymś takim ale w końcu podjąłem pracę w serwisie motocyklowo-skuterowym i zacząłem użytkować wakuometrów które się tam znajdują. Ogólnie przyjrzałem się im i na dobrą sprawę zrobienie dławików to cały problem, choć w sumie nie problem bo je łatwo zrobić... zrobiłem w swojej synchro i naprawdę ładnie zaczęła chodzić na wolnych obrotach. Jeszcze regulacja składu mieszanki to i może spalanie spadnie z 10l
natomiast o zegarowych nikt nawet nie chce słyszeć bo mają ponoć duży stopień przekłamania,
wykonałem już swój wakuometr i dzisiaj będę sprawdzał moja vfre,
mam tylko obawy ze regulacja nie pomoze na strzelanie z rury.
wczoraj na zimnym silniku bez ssania odpaliła na dyg i chodziła idealnie na wolnych obrotach
Ja jakiś czas temu kupiłem coś podobnego (http://allegro.pl/item624405544_wakuome ... akosc.html). Nie sprawdzałem czy grają.
Da rade takie cudo? Czy może lipa?
Da rade takie cudo? Czy może lipa?
- bodzioprince
- zadomowiony
- Posty: 79
- Rejestracja: czw 29 sty 2009, 14:23
- Imię: Bodzio
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Ustrzyki Dolne
- Kontakt:
Wkrętak katowy
Pamiętajcie przed przystąpieniem do regulacji aby najpierw zaopatrzyć się we wkrętak kątowy.
Ja zrobiłem dzisiaj 100 km i nigdzie nie dostałem takiego śrubokręta.
Przymierzałem się na wszystkie sposoby i bez tego gówna ani rusz.
Pozostało tylko allegro.
Nie kupujcie przypadkiem tego taniego wkrętaka kątowego na allegro za 20 zł bo to jest zwykły kawałek ugiętej rączki, tam nie ma w nim żadnej przekładni.
Ja się zrobiłem ładnie w hu...a z tym wkrętakiem
Ja zrobiłem dzisiaj 100 km i nigdzie nie dostałem takiego śrubokręta.
Przymierzałem się na wszystkie sposoby i bez tego gówna ani rusz.
Pozostało tylko allegro.
Nie kupujcie przypadkiem tego taniego wkrętaka kątowego na allegro za 20 zł bo to jest zwykły kawałek ugiętej rączki, tam nie ma w nim żadnej przekładni.
Ja się zrobiłem ładnie w hu...a z tym wkrętakiem
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Ostatnio zmieniony pt 08 maja 2009, 15:10 przez bodzioprince, łącznie zmieniany 3 razy.
- Bolek101
- pisarz
- Posty: 476
- Rejestracja: śr 06 lut 2008, 14:34
- Imię: Marcin
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Ostróda
- Kontakt:
Re: Wkrętak katowy
A nie wystarczy mała "tryczka" z końcówką wkrętaka?bodzioprince pisze:najpierw zaopatrzyć się we wkrętak kątowy.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 6 gości