Tłoczki nie odbijają.

sebcio
teksciarz
teksciarz
Posty: 162
Rejestracja: sob 18 paź 2008, 17:13
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: olszyna
Kontakt:

Post autor: sebcio » pt 07 sty 2011, 20:55

Dzieki PETER :lol:

[ Dodano: |9 Sty 2011|, o 20:06 ]
W tylnym zacisku sa dwa odpowietrzniki, od ktorego zacząć?

Awatar użytkownika
eater
pisarz
pisarz
Posty: 326
Rejestracja: wt 09 lut 2010, 14:13
Imię: Łukasz
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Gdańsk, Głogów
Kontakt:

Post autor: eater » ndz 09 sty 2011, 21:31

sebcio, to nie ma znaczenia.

Jestem wlasnie w trakcie czyszczenia hamulcow i mam pytanie: czym nasmarowac bolce prowadzace zacisk w jarzmie? Zwykly smar lozskowy czy cos wymyslnego?
Terror Mechanicznej Pomarańczy!

Potrzebujesz części do moto w dobrej cenie? Pytaj! :)

Awatar użytkownika
PETER
stary wyjadacz
stary wyjadacz
Posty: 4617
Rejestracja: czw 03 lip 2008, 22:22
Imię: PIOTR
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: PRUSZKÓW

Post autor: PETER » ndz 09 sty 2011, 23:14

tą samą pastę która używałeś do tłoczków najczęściej {niebieska tubka-biało-przezroczysta pasta :roll:
"BO JA JESTEM NIESPOTYKANIE SPOKOINY CZŁOWIEK"

Awatar użytkownika
kiki
ostry klepacz
ostry klepacz
Posty: 2502
Rejestracja: pt 13 sty 2006, 12:53
Imię: Piotr
województwo: mazowieckie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Węgrów
Kontakt:

Post autor: kiki » pn 10 sty 2011, 08:55

eater pisze:Jestem wlasnie w trakcie czyszczenia hamulcow i mam pytanie: czym nasmarowac bolce prowadzace zacisk w jarzmie? Zwykly smar lozskowy czy cos wymyslnego?
Nie wiem czy dobrze rozumuje, ale jesli chodzi Ci o prowadnice to albo smar miedziowy albo grafitowy :mrgreen:

Awatar użytkownika
eater
pisarz
pisarz
Posty: 326
Rejestracja: wt 09 lut 2010, 14:13
Imię: Łukasz
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Gdańsk, Głogów
Kontakt:

Post autor: eater » pn 10 sty 2011, 09:33

kiki pisze:
eater pisze:Jestem wlasnie w trakcie czyszczenia hamulcow i mam pytanie: czym nasmarowac bolce prowadzace zacisk w jarzmie? Zwykly smar lozskowy czy cos wymyslnego?
Nie wiem czy dobrze rozumuje, ale jesli chodzi Ci o prowadnice to albo smar miedziowy albo grafitowy :mrgreen:
Tak, tak, chodzi o prowadnice. Nawaliłem miedziowego. :)
Terror Mechanicznej Pomarańczy!

Potrzebujesz części do moto w dobrej cenie? Pytaj! :)

Awatar użytkownika
Kudlaty
teksciarz
teksciarz
Posty: 155
Rejestracja: pt 24 gru 2010, 15:20
Imię: Kamil
województwo: małopolskie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Oświęcim
Kontakt:

Post autor: Kudlaty » pn 10 sty 2011, 14:24

dam taką radę na przyszłość:) Przy czyszczeniu tłoczków starajcie się ich nie wyjmować całkowicie. Kolega sobie tak zrobił i jak wkładam tłoczek to rozwalil uszczelkę. Jednej uszczelki nie da się dokupić a cały komplet naprawczy ok 150zł (do Thundercata). Szkoda kasy.

Awatar użytkownika
Arnold
ostry klepacz
ostry klepacz
Posty: 2421
Rejestracja: pt 29 sty 2010, 21:56
Imię: Arnold
województwo: opolskie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Opole
Kontakt:

Post autor: Arnold » pn 10 sty 2011, 14:27

Kudlaty, ja tak zrobiłem i teraz żałuję (w sumie to nie miałem narzędzi) że nie rozebrałem całych bo są nie wyczyszczone dokładnie i chodzą tragicznie. Jeszcze raz będę musiał to robić. Radzę rozkręcić całość porządnie wyczyścić i przy zakładaniu posmarować tłoczek i delikatnie wkładać. Nic się nie może stać. Tłoczek musi wejść lekko. Jeśli idzie z oporem to jest coś nie tak.
Obrazek

Jak głupio pieprzę, to wybaczcie mi, ale jestem po kilku głębszych. :szczerbaty

Awatar użytkownika
eater
pisarz
pisarz
Posty: 326
Rejestracja: wt 09 lut 2010, 14:13
Imię: Łukasz
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Gdańsk, Głogów
Kontakt:

Post autor: eater » pn 10 sty 2011, 15:00

Tłoczki wchodzą bardzo lekko.
Ja swoje wyczyściłem szmatą nasączoną w płynie hamulcowym, nie schodziło zbyt łatwo, ale po doczyszczeniu na lustro, nasmarowaniu płynem hamulcowym cylinderka - tłoczek wszedł jednym palcem.
Nie sądzę, żeby można było łatwo uszkodzić uszczelkę w ten sposób, chyba, że tłoczek wchodzi pod skosem i jedziesz z nim na siłę.
Terror Mechanicznej Pomarańczy!

Potrzebujesz części do moto w dobrej cenie? Pytaj! :)

Awatar użytkownika
emil
stary wyjadacz
stary wyjadacz
Posty: 4209
Rejestracja: ndz 21 gru 2008, 22:10
Imię: Łukasz
województwo: śląskie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: SO/SZA

Post autor: emil » pn 10 sty 2011, 15:36

ja tam tłoczków nie smaruję żadnymi specyfikami, tylko płynem. Na prowadnice wazelina techniczna i jeszcze mi się nie zapiekło ;)

Awatar użytkownika
kiki
ostry klepacz
ostry klepacz
Posty: 2502
Rejestracja: pt 13 sty 2006, 12:53
Imię: Piotr
województwo: mazowieckie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Węgrów
Kontakt:

Post autor: kiki » pn 10 sty 2011, 18:50

eater pisze:Ja swoje wyczyściłem szmatą nasączoną w płynie hamulcowym, nie schodziło zbyt łatwo, ale po doczyszczeniu na lustro, nasmarowaniu płynem hamulcowym cylinderka - tłoczek wszedł jednym palcem.
i tak to się powinno robić :ok
eater pisze:...że tłoczek wchodzi pod skosem i jedziesz z nim na siłę.
lub jak ktos brudny tłoczek wciska :)

Awatar użytkownika
Fakir
klepacz
klepacz
Posty: 1105
Rejestracja: śr 02 lut 2011, 18:51
Imię: Krzysztof
województwo: wielkopolskie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Poznań

Post autor: Fakir » sob 05 lut 2011, 22:47

Panowie a gdzie dostane same uszczelniacze przeciwpyłowe?
ponieważ u mnie one są postrzępione a przeważnie są dostępne w komplecie z głównymi uszczelniaczami które u mnie są wporządku.

pozdr ;-)
Yamaha XJ600N
Honda VFR750
Yamaha XT600z Ténéré

Awatar użytkownika
slimak
klepacz
klepacz
Posty: 1135
Rejestracja: pn 05 sty 2009, 19:25
Imię: Marcin
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: ROBUŃ okolice Kołobrzegu

Post autor: slimak » sob 05 lut 2011, 22:51

Fakir, jak masz sciągacze kurzu do wymiany wymień wszystko koszty niewielkie a robota prawie ta sama poza tym jak ściągacze są nieciekawe to pewnie uszczelniacze chodź nie puszczaja też są juz zmęczone, wymień wszystko z oliwa będziesz miał spokój, ja bym tak zrobił.
ZKL

Awatar użytkownika
Fakir
klepacz
klepacz
Posty: 1105
Rejestracja: śr 02 lut 2011, 18:51
Imię: Krzysztof
województwo: wielkopolskie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Poznań

Post autor: Fakir » sob 05 lut 2011, 22:53

slimak pisze:Fakir, jak masz sciągacze kurzu do wymiany wymień wszystko koszty niewielkie a robota prawie ta sama poza tym jak ściągacze są nieciekawe to pewnie uszczelniacze chodź nie puszczaja też są juz zmęczone, wymień wszystko z oliwa będziesz miał spokój, ja bym tak zrobił.
gdzie w takim razie dostane komplet uszczelniaczy w przyzwoitych pieniądzach?
pozostaje tylko salon hondy? :mad:
Yamaha XJ600N
Honda VFR750
Yamaha XT600z Ténéré

Awatar użytkownika
slimak
klepacz
klepacz
Posty: 1135
Rejestracja: pn 05 sty 2009, 19:25
Imię: Marcin
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: ROBUŃ okolice Kołobrzegu

Post autor: slimak » sob 05 lut 2011, 23:08

Fakir, sorki ale chyba off topa zaliczyłem rozwinełem sie z przednim zawieszeniem i teraz nie wiem czy dobrze sie zrozumieliśmy :neutral: :!:
bo jest sobota i
viewtopic.php?p=186905#186905
ZKL

Awatar użytkownika
Fakir
klepacz
klepacz
Posty: 1105
Rejestracja: śr 02 lut 2011, 18:51
Imię: Krzysztof
województwo: wielkopolskie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Poznań

Post autor: Fakir » ndz 06 lut 2011, 12:48

Oczywiście miałem na myśli uszczelniacze tłoczków hamulcowych :lol:
Yamaha XJ600N
Honda VFR750
Yamaha XT600z Ténéré

ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 28 gości