-
sebcio
- teksciarz
- Posty: 162
- Rejestracja: sob 18 paź 2008, 17:13
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: olszyna
-
Kontakt:
Post
autor: sebcio » ndz 01 lis 2009, 21:22
Czesc wszystkim! Mam pytanko-czy rozbierajac tylny zacisk trzeba spuszczac plyn z ukladu czy jest jakis sposob zeby tego nie robic(zeby nie odpowietrzac)?Czy zna ktos jakis sposob?
-
Gieniu
- teksciarz
- Posty: 118
- Rejestracja: ndz 14 wrz 2008, 22:00
- Imię: Grzesiek
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Wierzbica Dolna
Post
autor: Gieniu » pn 02 lis 2009, 06:03
Ja nie znam
-
C_L_K
- ostry klepacz
- Posty: 2010
- Rejestracja: wt 16 paź 2007, 16:07
- Imię: Rafał
- województwo: mazowieckie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Kosewko
-
Kontakt:
Post
autor: C_L_K » pn 02 lis 2009, 08:19
Jeśli "rozebranie" będzie związane z wyjęciem cylinderków, to chciał nie chciał płyn musisz spuścić.
-
PETER
- stary wyjadacz
- Posty: 4617
- Rejestracja: czw 03 lip 2008, 22:22
- Imię: PIOTR
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: PRUSZKÓW
Post
autor: PETER » pn 02 lis 2009, 09:54
odpowietrzać będziesz musiał jeśli chcesz rozebrać zacisk na czynniki pierwsze ,ale możesz to zminimalizować zaciskając przewody hamulcowe ,np ściskiem stolarskim ,wtedy po złożeniu odpowietrzasz tylko zacisk a nie cały układ hamulcowy bo nie musisz spuścić całego płynu
"BO JA JESTEM NIESPOTYKANIE SPOKOINY CZŁOWIEK"
-
rafi
- teksciarz
- Posty: 141
- Rejestracja: sob 23 cze 2007, 14:50
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Bytom
-
Kontakt:
Post
autor: rafi » pn 02 lis 2009, 11:42
no to mu doradziłeś ściskiem stolarskim!
to nie rura z pralki pewnie wytrzyma ... zatkaj koniec jakims kołkiem gumowym aby płyn nie wyciekał.
-
sebcio
- teksciarz
- Posty: 162
- Rejestracja: sob 18 paź 2008, 17:13
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: olszyna
-
Kontakt:
Post
autor: sebcio » pn 02 lis 2009, 17:05
Dzieki chopy
-
PETER
- stary wyjadacz
- Posty: 4617
- Rejestracja: czw 03 lip 2008, 22:22
- Imię: PIOTR
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: PRUSZKÓW
Post
autor: PETER » pn 02 lis 2009, 17:44
wbrew pozorom to nie trzeba tak strasznie mocno ściskać ,do zatkania ma dwa przewody i kończą sie oczkiem ,a zaciskanie przewodów jest ogólnie stosowane w warsztatach więc się nie dziw
"BO JA JESTEM NIESPOTYKANIE SPOKOINY CZŁOWIEK"
-
maciek 800
- klepacz
- Posty: 579
- Rejestracja: ndz 17 gru 2006, 12:05
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Warszawa/Raszyn
Post
autor: maciek 800 » pn 02 lis 2009, 18:40
PETER pisze:wbrew pozorom to nie trzeba tak strasznie mocno ściskać ,do zatkania ma dwa przewody i kończą sie oczkiem ,a zaciskanie przewodów jest ogólnie stosowane w warsztatach więc się nie dziw
No chyba że ma oploty, to wtedy nie.
-
olo
- klepacz
- Posty: 1519
- Rejestracja: pt 02 gru 2005, 21:33
- Imię: Olek
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Rybnik
-
Kontakt:
Post
autor: olo » pn 02 lis 2009, 19:49
ja biorę najzwyklejszy woreczek foliowy i gumkę recepturkę - woreczek jak kondom na końcówkę, tuż za "oczkiem" owijam gumkę i trzyma jak ta lala...
VFR-OC Poland, South Park section, MTZ sub-section
-
PETER
- stary wyjadacz
- Posty: 4617
- Rejestracja: czw 03 lip 2008, 22:22
- Imię: PIOTR
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: PRUSZKÓW
Post
autor: PETER » pn 02 lis 2009, 22:39
założenie było takie że ma zwykłe przewody[gumiaki]
"BO JA JESTEM NIESPOTYKANIE SPOKOINY CZŁOWIEK"
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 31 gości