Wymiana płynu hamulcowego w Dualu help.

Awatar użytkownika
rzoov
bywalec
bywalec
Posty: 43
Rejestracja: pn 15 sty 2007, 11:54
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: KRK

Post autor: rzoov » pt 09 lut 2007, 20:21

dobra odpowiem sobie sam ;)

A wiec w serwisowce VTEC'a jest maly blad, a wlasciwie niedopowiedzenie - dwa odpowietrzniki PCV wystepuja tylko w wersji z ABS'em.

A gdyby ktos chcial jeszcze cos poczytac o wymianie plynu to:

http://www.vfrdiscussion.com/forum/inde ... wtopic=277

Polecam zreszta inne HowTo.

Awatar użytkownika
wheelman
zadomowiony
zadomowiony
Posty: 92
Rejestracja: pt 22 cze 2007, 13:16
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Płock
Kontakt:

Post autor: wheelman » czw 20 gru 2007, 23:50

A co sie stanie jak nie odkrecilem lewogo za cisku i nie ustawilem go pod katem 15 st. ? Zaznacze, ze przeplukalem uklad nowym plynem i nie byl on zapowietrzony. Ze wszystkcih odpowietrznikow polecial czysty, nowy plyn.

Maciek 800

Post autor: Maciek 800 » czw 27 gru 2007, 11:27

knight pisze:No dobra wszystko ok jeżeli jest to wymiana, jasne i proste...

A co jeżeli rozebrałem zaciski ( do malowania) i praktycznie cały układ jest pusty??

Mój plan był taki, aby przy pomocy wielkiej strzykawki i wężyka od dołu tzn. od zacisków wtłaczać płyn aż pojawi się w zbiorniczku wyrównawczym, jednym i drugim, oraz w odpowietrzeniu na rozdzielaczu ( urządzenie do którego zbiegają sie przewody z tyłu)

pozdr
To mam inną propozycję: Do tego potrzeba niestety specjalistycznego urządzenia, pt: odsysarka oleju z silnika. Podłącza się takową do poluzowanego odpowietrznika wlewa płyn hamulcowy do zbiorniczka i włącza odsysarkę do momentu aż nie zacznie wciągać płynu.
Proste szybkie i bezbolesne. :)
Ostatnio zmieniony sob 29 gru 2007, 11:54 przez Maciek 800, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
gladiator
pisarz
pisarz
Posty: 286
Rejestracja: śr 25 kwie 2007, 14:38
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Warszawa-Bródno
Kontakt:

Post autor: gladiator » pn 25 lut 2008, 11:17

A ja własnie jestem po wymianie płynu hamulcowego.
Jest łatwiejsze niż sądziłem :grin: +flocki.
Do tego wymieniony olej w lagach i filtr K&N i w ten oto sposób pól niedzieli mineło.
:smile:
Armia baranów, której przewodzi lew, jest silniejsza od armii lwów pro...

Awatar użytkownika
weletek
Posty: 10
Rejestracja: sob 12 kwie 2008, 12:31
Imię: Leszek
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: śląsk
Kontakt:

Post autor: weletek » wt 06 maja 2008, 17:43

czynność tylko tak z pozoru wydaje się być trudna a tak naprawdę jest prosta tylko bez pomocy drugiej osoby sobie tego nie wyobrażam ;-)

Awatar użytkownika
KolczyK
stary wyjadacz
stary wyjadacz
Posty: 4199
Rejestracja: pt 02 mar 2007, 23:20
Imię: Przemysław
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Trójmiasto, Rumia
Kontakt:

Post autor: KolczyK » śr 07 maja 2008, 14:00

zrobię jak bede mial parte minet czasu całą prostą teoretyczną wymianę ze zdjęciami
VFR800FI '99 - była ze mną 35tyś km
VFR800FI '02 - obecna kochanka

UBEZPIECZENIA << www.kolczynscy.pl >>>

Awatar użytkownika
Unicron
zadomowiony
zadomowiony
Posty: 73
Rejestracja: czw 06 mar 2008, 12:05
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: Unicron » śr 07 maja 2008, 14:16

Czekam niecierpliwie, ponieważ takowa wymiana czeka i mnie :mrgreen:
Pozdrawiam
Unicron


www.vfr800.prv.pl

Awatar użytkownika
Gregory
ostry klepacz
ostry klepacz
Posty: 2088
Rejestracja: pn 07 lip 2008, 11:58
Imię: Grzesiek
województwo: małopolskie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Kęty
Kontakt:

Post autor: Gregory » czw 16 kwie 2009, 22:34

KolczyK, I nie można się doczekać tych zdjęć, bo właśnie muszę wymienić płyn przed Częstochową, a lepiej, by się wymieniało ze zdjęciami ;-)
Motocykl jest jak media markt -nie dla idiotów

Grewel-Moto - części i akcesoria do moto - 505-078-145 - potrzebujesz coś, dzwoń lub pisz.

CB500, VFR800 Vtec i VFR800 Fi, CBR600RR, K1200S,

Awatar użytkownika
Damo 88
klepacz
klepacz
Posty: 1101
Rejestracja: sob 11 kwie 2009, 01:05
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Wrocek

Post autor: Damo 88 » pt 09 paź 2009, 01:30

Dzięki właśnie jestem po wymianie płyu tym razem nie obyło się bez wymiany cylinderków , :neutral:

Awatar użytkownika
Vermilion
klepacz
klepacz
Posty: 814
Rejestracja: ndz 09 sie 2009, 19:33
Imię: Adam
województwo: wielkopolskie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Wałcz/Piła

Post autor: Vermilion » pt 09 paź 2009, 18:42

Ja mam taki patent. Działa nawet jak masz cały układ pusty. Zakładasz na dużą strzykawkę wężyk i ten wężyk pod odpowietrznik. Płyn oczywiście musi być w zbiorniczku. Trzymasz hamulec, odkręcasz odpowietrznik i zasysasz strzykawką płyn, najpierw wyssasz całe powietrze, a za 2 max 3 razem zacznie lecieć płyn. Proste i bezbolesne :P
Honda NSR 125 JC22A > Honda CB 500 > Honda VFR 750 RC36I > Yamaha TDM 850 4TX > Honda VFR 800Fi 99' SF > Honda VFR 800Fi 98' !!
SPEED UP - CENTRUM MOTOCYKLISTY
https://www.facebook.com/SpeedUP.Pila

Awatar użytkownika
Daniel
klepacz
klepacz
Posty: 506
Rejestracja: czw 27 gru 2007, 19:11
Imię: Daniel
województwo: podkarpackie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Rzeszów
Kontakt:

Post autor: Daniel » czw 25 lut 2010, 10:49

Mam pytanie. Ile wchodzi płynu do całego układu w dualu? Zabieram się za wymianę i nie wiem w jaką ilość się zaopatrzyć.
Try before you die!

Awatar użytkownika
wasyl
stary wyjadacz
stary wyjadacz
Posty: 3148
Rejestracja: pn 12 lut 2007, 21:19
Imię: Daniel
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

Post autor: wasyl » czw 25 lut 2010, 11:10

Daniel, To zależy wymiana czy płukanie.
Na wymiane 0,5 wystarczy a na płukanie czego nie polecam około 1 litra.
Jesli potrzebujesz głębszych info dzwoń tel w profilu.
Jestem skromnym człowiekiem-a o swojej skromności mogę godzinami napierd.....

Nigdy nie jeździj szybciej, niż potrafi latać Twój anioł stróż !!!

Awatar użytkownika
Daniel
klepacz
klepacz
Posty: 506
Rejestracja: czw 27 gru 2007, 19:11
Imię: Daniel
województwo: podkarpackie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Rzeszów
Kontakt:

Post autor: Daniel » czw 25 lut 2010, 15:56

No nie chcę spuszczać płynu, wlewać nowego na pusty układ więc i odpowietrzać. Chcę wtłoczyć nowy płyn spuszczając jednocześnie stary więc chodzi raczej o przepłukanie. Dobrze rozumiem? Kupiłem 0,5 l więc muszę dokupić. Dzięki! A czemu nie polecasz takiego rozwiązania?
Try before you die!

Awatar użytkownika
wasyl
stary wyjadacz
stary wyjadacz
Posty: 3148
Rejestracja: pn 12 lut 2007, 21:19
Imię: Daniel
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

Post autor: wasyl » czw 25 lut 2010, 20:30

Daniel,
Ja za każdym razem poleruję tłoczki, wyrzucam kisiel zbierający się pod nimi, przy okazji myję zaciski, sprawdzam stan oringów, smaruje je.

To moje podejście i moje życie więc tak chcę mieć to zawsze zrobione( i Wasyl mi tak robi)
Jestem skromnym człowiekiem-a o swojej skromności mogę godzinami napierd.....

Nigdy nie jeździj szybciej, niż potrafi latać Twój anioł stróż !!!

Awatar użytkownika
KolczyK
stary wyjadacz
stary wyjadacz
Posty: 4199
Rejestracja: pt 02 mar 2007, 23:20
Imię: Przemysław
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Trójmiasto, Rumia
Kontakt:

Post autor: KolczyK » czw 25 lut 2010, 20:44

starcza mi o,5 wraz ze sprzęgłem...chyba, że straty to więcej...
VFR800FI '99 - była ze mną 35tyś km
VFR800FI '02 - obecna kochanka

UBEZPIECZENIA << www.kolczynscy.pl >>>

ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 31 gości