Problemy z hamulcami w rc 36I

Awatar użytkownika
Gacol
klepacz
klepacz
Posty: 1921
Rejestracja: wt 18 wrz 2007, 13:28
Imię: Jacek
województwo: śląskie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Imielin

Post autor: Gacol » czw 23 paź 2008, 22:44

u mnie tez nie ma rewelki.wkurze sie i kupie heble z innego moto i bedzie spokój.dla mnie to sa za slabe.pompe mam nowa klocki lucasy z zeszlego konca sezonu i jedynie co to moga te przewody byc
VFR750 RC36 I
VTR1000 SP 1
VFR800 FI:)

Awatar użytkownika
Yaco
klepacz
klepacz
Posty: 942
Rejestracja: wt 22 lis 2005, 09:13
Imię: Jacek
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Yaco » czw 23 paź 2008, 23:05

Ja wiem, że u mnie może być lepiej. Kumpel miał ten sam model i na oryginalnym układzie hamulce były skuteczniejsze. Sprzęcior ma swoje lata i uszczelniacze miały prawo stracić właściwości.

Na szczęście komplet naprawczy w Hondzie nie jest strasznie drogi... :lol:
Leję na rzędówki, single i śmierdzące cwajtakty...
Od dzisiaj jeżdżę jak rzodkiewka

Awatar użytkownika
Gacol
klepacz
klepacz
Posty: 1921
Rejestracja: wt 18 wrz 2007, 13:28
Imię: Jacek
województwo: śląskie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Imielin

Post autor: Gacol » pt 24 paź 2008, 01:10

Ogolnie mysle ze jak niebede kupowal 1000rr to zainwestuje w nowe zawiechy do przodu upside down i wtedy heble tez znienie:)
VFR750 RC36 I
VTR1000 SP 1
VFR800 FI:)

Awatar użytkownika
grzegrzol
pisarz
pisarz
Posty: 405
Rejestracja: czw 28 maja 2009, 13:30
Imię: grzegorz
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: londyn

Post autor: grzegrzol » śr 24 cze 2009, 17:08

Tak dla pewności zapytam czy odpowietrzacie przewód przy łączeniu z pompą? Tam też często zbiera się powietrze. Słyszałem też, że założenie gumki na dźwignię hamulca i pozostawienie jej na noc czasem pomaga nigdy jednak nie próbowałem.
RZEŹNIK ZE SHROPSHIRE

Awatar użytkownika
wasyl
stary wyjadacz
stary wyjadacz
Posty: 3148
Rejestracja: pn 12 lut 2007, 21:19
Imię: Daniel
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

Post autor: wasyl » śr 24 cze 2009, 19:58

grzegrzol,

Odpowietrzenie tego układu jest opisane już w postach,jest banalnie proste.

Wymaga tylko cierpliwości.


Osobiście uważam że należy odpowietrzać do skutku.
Jestem skromnym człowiekiem-a o swojej skromności mogę godzinami napierd.....

Nigdy nie jeździj szybciej, niż potrafi latać Twój anioł stróż !!!

Awatar użytkownika
grzegrzol
pisarz
pisarz
Posty: 405
Rejestracja: czw 28 maja 2009, 13:30
Imię: grzegorz
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: londyn

Post autor: grzegrzol » czw 25 cze 2009, 13:45

wasyl pisze:grzegrzol,

Odpowietrzenie tego układu jest opisane już w postach,jest banalnie proste.

Wymaga tylko cierpliwości.


Osobiście uważam że należy odpowietrzać do skutku.
Może troszku źle się wyraziłem. Chciałem tylko przypomnieć o odpowietrzaniu łączenia z pompą. Ja robię to zawsze. Zgadzam się, że należy odpowietrzać cierpliwie do skutku.
RZEŹNIK ZE SHROPSHIRE

Awatar użytkownika
slimak
klepacz
klepacz
Posty: 1135
Rejestracja: pn 05 sty 2009, 19:25
Imię: Marcin
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: ROBUŃ okolice Kołobrzegu

Post autor: slimak » sob 27 cze 2009, 22:50

a może warto wymienić płynjeśli moto hamuje na zimnych tarczach a po rozgrzaniu nie to wypadałoby wymienić płyn hamulcowy
ZKL

ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 37 gości