Problemy z hamulcami w rc 36I
- Gacol
- klepacz
- Posty: 1921
- Rejestracja: wt 18 wrz 2007, 13:28
- Imię: Jacek
- województwo: śląskie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Imielin
Problemy z hamulcami w rc 36I
Witajcie:)
Od miesiąca było tak że niestety VFR stała w garażu a ja nie maiłem czasu wyjechać.Wczoraj Wyruszyłem na mały przejazd do miasta GIENIA. no i lecąc S1 zauważam ze z ok 200km/h motocykl "nie hamuje" coś co nie miało nigdy miejsca.Vfr po prostu zwalniała:/ Pomóżcie co to może być?? klocki?tłoczek się zapiekł?albo się zapowietrzyły hamulce?
Od miesiąca było tak że niestety VFR stała w garażu a ja nie maiłem czasu wyjechać.Wczoraj Wyruszyłem na mały przejazd do miasta GIENIA. no i lecąc S1 zauważam ze z ok 200km/h motocykl "nie hamuje" coś co nie miało nigdy miejsca.Vfr po prostu zwalniała:/ Pomóżcie co to może być?? klocki?tłoczek się zapiekł?albo się zapowietrzyły hamulce?
VFR750 RC36 I
VTR1000 SP 1
VFR800 FI:)
VTR1000 SP 1
VFR800 FI:)
- KolczyK
- stary wyjadacz
- Posty: 4199
- Rejestracja: pt 02 mar 2007, 23:20
- Imię: Przemysław
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Trójmiasto, Rumia
- Kontakt:
możesz mieć poprostu zastane tłoczki, spróbuj zdjąć zaciski bez wkładania w zacisk tłoczka, zobacz jaki jest tam syf, bo zapewne jest. pozatym sprawdź te metalowe cuś co z prozdu trzyma klocek w zacisku, może być w nieodpowiednim położeniu.
VFR800FI '99 - była ze mną 35tyś km
VFR800FI '02 - obecna kochanka
UBEZPIECZENIA << www.kolczynscy.pl >>>
VFR800FI '02 - obecna kochanka
UBEZPIECZENIA << www.kolczynscy.pl >>>
- orzyl
- klepacz
- Posty: 1665
- Rejestracja: ndz 01 paź 2006, 16:50
- Imię: Piotrek
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Pruszków
- Kontakt:
nie stosuj polsrodkow. jesli nie są zapowietrzone, to rozbieraj wszystko i czysc jesli tylko podejrzewasz cos zapieczonego! sprawdzaj przewody oraz czy pompa nie przepuszcza. to są hamulce. to nie przerywający gar.... to często ratuje życie, a nie kosztuje majątek
Na zawsze w pamięci Roads - 16.10.2007...
- Yaco
- klepacz
- Posty: 942
- Rejestracja: wt 22 lis 2005, 09:13
- Imię: Jacek
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
No właśnie jaj mam taką akcję, że pomimo stalfexów klamka jest dość miękka. Zastanawiam się, gdzie w zakamarkach układu mogły pozostać jakieś pęcherzyki powietrza. Odpowietrzanie tradycyjną metodą nic nie wykazało ...
Co prawda trzeba włożyć sporo siły aby klamka doszła do palców na manetce, ale hamowanie lipne. Ledwo zwalnia.
Macie jakiś pomysł?
Planuję rozebrać całe zaciski i spolerować tłoczki - ciekawe czy da coś poza lepszym samopoczuciem
PZDR

Macie jakiś pomysł?
Planuję rozebrać całe zaciski i spolerować tłoczki - ciekawe czy da coś poza lepszym samopoczuciem

PZDR
Leję na rzędówki, single i śmierdzące cwajtakty...
Od dzisiaj jeżdżę jak rzodkiewka
Od dzisiaj jeżdżę jak rzodkiewka
- Buła
- klepacz
- Posty: 1747
- Rejestracja: sob 09 cze 2007, 08:49
- Imię: Marcin
- województwo: świętokrzyskie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Suchedniów
- Kontakt:
witam,ja takze mam oplot i hamulec jest dobry ale nie powiem ze rewelacja.moze duzo zalerzy od klocków,jak moto kupiełm to były załorzone złote Nissiny a teraz ja załorzyłem czarne i stad ta róznica,a co do tego ze mimo oplotów nie ma mocnego hamulca to tez wina wieky pompki hamulcowej i tego ze ona tez sie zurzywa a raczej ten tłoczek który w niej jest.
Wszędzie dobrze ale na VFR najlepiej 
1Była VFR 750-90r
2.Była VFR 750-96r
3Była VFR 800FI-99r
4.Był CBR 1100 XX-1997r
5.Była VFR 800 Fi-1999 r.
6.Jest CBR 900 RR Fireblade 98 i 99r+Varadero 1000 2006

1Była VFR 750-90r
2.Była VFR 750-96r
3Była VFR 800FI-99r
4.Był CBR 1100 XX-1997r
5.Była VFR 800 Fi-1999 r.
6.Jest CBR 900 RR Fireblade 98 i 99r+Varadero 1000 2006
- Lucek
- stary wyjadacz
- Posty: 3481
- Rejestracja: ndz 02 kwie 2006, 13:03
- Imię: LUCYna/fer
- województwo: łódzkie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: EP
odpowietrzac do skutku
u mnie tez bylo miekko i meczylem klamke z szefem z pol godziny opowietrzajac i miedzyczasie pukajac w przewody gdyz pecherzyki potrafia sie przyczepic do teflony czy czegos tam co jest w oplocie
lepsze klocki tez pomogly tzn swieze raczej bo na starych byla miekka klama
u mnie tez bylo miekko i meczylem klamke z szefem z pol godziny opowietrzajac i miedzyczasie pukajac w przewody gdyz pecherzyki potrafia sie przyczepic do teflony czy czegos tam co jest w oplocie
lepsze klocki tez pomogly tzn swieze raczej bo na starych byla miekka klama
Nie ma boga, jest Mmmmotór!
- Yaco
- klepacz
- Posty: 942
- Rejestracja: wt 22 lis 2005, 09:13
- Imię: Jacek
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
No ja mam złote nissiny - wiec raczej to nie za ich przyczyną. Pozatym klocki raczej nie wpływają na "miękkość" klamki.
Podejrzewam, że u mnie jest jak pisze Luke - gdzieś tam coś musiało coś się przykleić...
Zastanawiam się jeszcze, czy powietrze nie może siedzieć np. w uszczelniaczach w zacisku hamulcowym.
Podejrzewam, że u mnie jest jak pisze Luke - gdzieś tam coś musiało coś się przykleić...
Zastanawiam się jeszcze, czy powietrze nie może siedzieć np. w uszczelniaczach w zacisku hamulcowym.
Leję na rzędówki, single i śmierdzące cwajtakty...
Od dzisiaj jeżdżę jak rzodkiewka
Od dzisiaj jeżdżę jak rzodkiewka
- Buła
- klepacz
- Posty: 1747
- Rejestracja: sob 09 cze 2007, 08:49
- Imię: Marcin
- województwo: świętokrzyskie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Suchedniów
- Kontakt:
witam,jesli nigdzie w przewodach nie ma powietrza a odpowietrzanie nic nie daje to ja bym obstawiał pomnpe.
Wszędzie dobrze ale na VFR najlepiej 
1Była VFR 750-90r
2.Była VFR 750-96r
3Była VFR 800FI-99r
4.Był CBR 1100 XX-1997r
5.Była VFR 800 Fi-1999 r.
6.Jest CBR 900 RR Fireblade 98 i 99r+Varadero 1000 2006

1Była VFR 750-90r
2.Była VFR 750-96r
3Była VFR 800FI-99r
4.Był CBR 1100 XX-1997r
5.Była VFR 800 Fi-1999 r.
6.Jest CBR 900 RR Fireblade 98 i 99r+Varadero 1000 2006
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości