trzesie jak mocno hamuje
- edziq
- zadomowiony
- Posty: 68
- Rejestracja: śr 11 kwie 2007, 14:44
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Gliwice
- Kontakt:
Sylwio pisze: "U mnie było podobnie, tylko nie trzęsło a jakby coś tak stukało. Po wymianie łożyska główki ramy problem znikł."
Sylwio czy łożysko przed wymianą wykazywało zużycie - jak to sprwadzałeś?
Jak stawiam VFR na centralce i lekko ruszam kierownicą to nie czuje żeby sie choć lekko blokowalo na srodku a to znaczy ze jest OK - zresztą to samo potwierdził mi mechanik.
Czy łożysko może być do wymiany a zachowywać się prawidłowo przy takim tescie??
Sylwio czy łożysko przed wymianą wykazywało zużycie - jak to sprwadzałeś?
Jak stawiam VFR na centralce i lekko ruszam kierownicą to nie czuje żeby sie choć lekko blokowalo na srodku a to znaczy ze jest OK - zresztą to samo potwierdził mi mechanik.
Czy łożysko może być do wymiany a zachowywać się prawidłowo przy takim tescie??
- Sylwio
- klepacz
- Posty: 1159
- Rejestracja: sob 09 lut 2008, 00:58
- Imię: Sylwester
- województwo: małopolskie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Chrzanów
- Kontakt:
Tak było sprawdzane przez mechanika, jak piszesz na centralce i na środku dało sie wyczuwać przyblokowanie kierownicy.
Tego nie wiem.edziq pisze:Czy łożysko może być do wymiany a zachowywać się prawidłowo przy takim tescie??
"A ty siej. A nuż coś wyrośnie. A ty - to, co wyrośnie - zbieraj. A ty czcij - co żyje radośnie, A ty szanuj to, co umiera..."
- Damo 88
- klepacz
- Posty: 1101
- Rejestracja: sob 11 kwie 2009, 01:05
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Wrocek
Zajechałem przednie tarcze , Wcześniej gdy postawiłem na cent. zakręciłem było słychać lekkie ocieranie teraz po ok 600km\h robi nie cały obrót ( jakieś pół ) .
Czytałem poprzednie posty o prostowaniu wiem że robią tak nawet w autach , z tym że po czasie zawsze wracają do takiego samego stanu .
Co wy na to
Czytałem poprzednie posty o prostowaniu wiem że robią tak nawet w autach , z tym że po czasie zawsze wracają do takiego samego stanu .
Co wy na to
Tarcza motocyklowa jest raczej za cienka,zeby ja prostowac.Damo 88 pisze:Zajechałem przednie tarcze , Wcześniej gdy postawiłem na cent. zakręciłem było słychać lekkie ocieranie teraz po ok 600km\h robi nie cały obrót ( jakieś pół ) .
Czytałem poprzednie posty o prostowaniu wiem że robią tak nawet w autach , z tym że po czasie zawsze wracają do takiego samego stanu .
Co wy na to
Samochodowa ma okolo 10 mm grubosci a wentylowana okolo 4-5 mm.
Prostuje sie przez toczenie.
Motocyklowa ma raczej za malo grubosci,zeby ja jeszcze pocieniac toczeniem.
Ale moze ktos tak robil i dziala.
Sam jestem ciekaw.
- Yaco
- klepacz
- Posty: 942
- Rejestracja: wt 22 lis 2005, 09:13
- Imię: Jacek
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Nie qmam. Stać Cię na stosunkowo świeży motocykl, a chcesz oszczędzać na hamulcach?
W życiu bym nie wsiadł na coś takiego...
Jest tak jak napisał J43 - tarcze w samochodach poddaje się toczeniu, ale to też rzeźbienie w g.... Chyba robią tak głownie cierpiarze.
Zdecydowanie odradzam takie pomysły.
BTW. nie masz przypadkiem zwyczaju stania np. na światłach z wciśniętym hamulcem? Podobno to jest główna przyczyna krzywienia się tarcz, szczególnie po ostrym hamowaniu.
W życiu bym nie wsiadł na coś takiego...
Jest tak jak napisał J43 - tarcze w samochodach poddaje się toczeniu, ale to też rzeźbienie w g.... Chyba robią tak głownie cierpiarze.
Zdecydowanie odradzam takie pomysły.
BTW. nie masz przypadkiem zwyczaju stania np. na światłach z wciśniętym hamulcem? Podobno to jest główna przyczyna krzywienia się tarcz, szczególnie po ostrym hamowaniu.
Leję na rzędówki, single i śmierdzące cwajtakty...
Od dzisiaj jeżdżę jak rzodkiewka
Od dzisiaj jeżdżę jak rzodkiewka
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 34 gości