trzesie jak mocno hamuje

Awatar użytkownika
Rychu
pisarz
pisarz
Posty: 464
Rejestracja: czw 19 lis 2009, 07:28
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Gryfino ( okolice Szczecina)

Post autor: Rychu » pn 23 sie 2010, 16:00

jakie tarcze poloecacie ? Lucasa czy takei cus http://moto.allegro.pl/item1175164568_t ... xl_gl.html , wychodza o polowe taniej niz lucasy , mialem taka w XR i dawala rade , nic jej nie ruszalo

Awatar użytkownika
Vermilion
klepacz
klepacz
Posty: 814
Rejestracja: ndz 09 sie 2009, 19:33
Imię: Adam
województwo: wielkopolskie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Wałcz/Piła

Post autor: Vermilion » czw 26 sie 2010, 00:25

Jeżeli nie potrzebujesz minimalnej poprawy za ogromne pieniądze to bierz wave'y z allegro. U mnie śmigają na CBR'ach z tymi wave'ami, hamują dobrze, nawet bardzo, nie piszczą ani nic takiego, jednemu się po 30tys. km lekko wygięła jedna, ale to wina tego, że jeździł sporo w deszczu i jak tarcza się nagrzeje to po wjechaniu do zimnej wody może się ciut zniekształcić. Ja w VFR mam też tarcze nieoryginalne, nie od jakiegoś znanego producenta i działają świetnie, nie wyginają się ani nic.
Honda NSR 125 JC22A > Honda CB 500 > Honda VFR 750 RC36I > Yamaha TDM 850 4TX > Honda VFR 800Fi 99' SF > Honda VFR 800Fi 98' !!
SPEED UP - CENTRUM MOTOCYKLISTY
https://www.facebook.com/SpeedUP.Pila

Awatar użytkownika
Rychu
pisarz
pisarz
Posty: 464
Rejestracja: czw 19 lis 2009, 07:28
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Gryfino ( okolice Szczecina)

Post autor: Rychu » czw 26 sie 2010, 19:51

moje nie maja rantow i sa w miare ok , ale deliaktnie ktoras jest krzywa - moze naprostowac ? czy to ryzykowne ? Albo szukac uzywek oryginalnych , tylko pewnie nik mi nie da gwarancji ze sa proste.

A z reszta , nie wiem czy inwestowac w moto , bo chodzi mi po glowe XX...

Awatar użytkownika
kiki
ostry klepacz
ostry klepacz
Posty: 2502
Rejestracja: pt 13 sty 2006, 12:53
Imię: Piotr
województwo: mazowieckie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Węgrów
Kontakt:

Post autor: kiki » czw 26 sie 2010, 20:42

Jeśli chcesz kupic tarcze to bardziej proponuje te z naszej rdzimej firmy TECROL- widzialem jakiś czas temu na allegro sie ogłaszali (dawali gwarancje), nawet ktoś z forum miał ich tarcze załozone i nie psioczył.
Te chinczyki wave :lol: to troche lipa- zaczynają stukac i sa głośne juz po kilku tys km...

Awatar użytkownika
Vermilion
klepacz
klepacz
Posty: 814
Rejestracja: ndz 09 sie 2009, 19:33
Imię: Adam
województwo: wielkopolskie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Wałcz/Piła

Post autor: Vermilion » pt 27 sie 2010, 10:36

Rychu, spróbować naprostować możesz, najwyżej tarcza pójdzie podczas prostowania i wtedy nie będzie już problemu zmieniać czy nie :P A tak swoją drogą, jak objawia ci się to, że tarcza jest krzywa? Ja w NSR125 jeździłem prawie rok z lekko krzywą tarczą i w zasadzie nie przeszkadzało to podczas jazdy, nie było tego słychać, tylko tyle, że przy hamowaniu awaryjnym było czuć pulsowanie na klamce.
Honda NSR 125 JC22A > Honda CB 500 > Honda VFR 750 RC36I > Yamaha TDM 850 4TX > Honda VFR 800Fi 99' SF > Honda VFR 800Fi 98' !!
SPEED UP - CENTRUM MOTOCYKLISTY
https://www.facebook.com/SpeedUP.Pila

Awatar użytkownika
Rychu
pisarz
pisarz
Posty: 464
Rejestracja: czw 19 lis 2009, 07:28
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Gryfino ( okolice Szczecina)

Post autor: Rychu » pt 27 sie 2010, 15:38

co sie dzieje ? czytaj nazwe tematu - ona Ci prawde powie :D

Awatar użytkownika
Vermilion
klepacz
klepacz
Posty: 814
Rejestracja: ndz 09 sie 2009, 19:33
Imię: Adam
województwo: wielkopolskie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Wałcz/Piła

Post autor: Vermilion » sob 28 sie 2010, 00:44

No to jeżeli trzepie mocno to prostowanie pewnie nic nie da. Lepiej wymienić, a na jakie? Sam podejmij decyzje, ja bym brał te tańsze ;)
Honda NSR 125 JC22A > Honda CB 500 > Honda VFR 750 RC36I > Yamaha TDM 850 4TX > Honda VFR 800Fi 99' SF > Honda VFR 800Fi 98' !!
SPEED UP - CENTRUM MOTOCYKLISTY
https://www.facebook.com/SpeedUP.Pila

Awatar użytkownika
Damo 88
klepacz
klepacz
Posty: 1101
Rejestracja: sob 11 kwie 2009, 01:05
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Wrocek

Post autor: Damo 88 » sob 28 sie 2010, 05:02

Wymień nie Kombinuj bo przekombinujesz :oops: jeżeli nie jesteś pewien ...
Osobiście zakupił bym z fachowej Polskiej ręki Tecrol .
niż kręcone w piwnicy 4000km w chinach .
Jeżeli Rozwiązałeś problem nie Zapomnij Odpisać .

Awatar użytkownika
brylek22
klepacz
klepacz
Posty: 551
Rejestracja: pt 31 gru 2010, 20:28
województwo: mazowieckie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: WBR/TSA/było kiedyś LU

Re: trzesie jak mocno hamuje

Post autor: brylek22 » pn 31 paź 2011, 18:45

a ja mam pytanie bo tz mi trzepie przy hamowaniu, jaki wpływ na to ma łożysko głowki ramy?
W kilku wypowiedzia pojawiło sie takie stwierdzenie. Wydaje mi się przy hamowaniu wszytko sie zapiera i nie powinno trzepać. Może się myle? Jeszcze nie sprawdzałem tarczy czy proste, a na kierownicy czuje takie delikatne przeskakiwanie jak biore na hamulcu do przydu i do tyłu, więc łożysko do wymiany na pewno tylko czy to może wpływać na trzepanie przy hamowaniu?

Awatar użytkownika
kiki
ostry klepacz
ostry klepacz
Posty: 2502
Rejestracja: pt 13 sty 2006, 12:53
Imię: Piotr
województwo: mazowieckie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Węgrów
Kontakt:

Re: trzesie jak mocno hamuje

Post autor: kiki » pn 31 paź 2011, 20:57

więc łożysko do wymiany na pewno tylko czy to może wpływać na trzepanie przy hamowaniu?
Tak, może. Nawet gdyby nie wpływało to i tak musisz je zmienić- na poprawną i bezpieczną jazdę motocyklem składa się prawidłowe działanie wiele elementów- coś się psuje to trzeb to naprawić najszybciej jak to możliwe inaczej może się to skończy tak:
http://vfr-oc.pl/forum/viewtopic.php?f=7&t=13775


pozdr

Awatar użytkownika
Kajzer
teksciarz
teksciarz
Posty: 188
Rejestracja: wt 08 cze 2010, 21:08
Imię: Jarek
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Warszawa

Re: trzesie jak mocno hamuje

Post autor: Kajzer » pn 31 paź 2011, 21:00

brylek 22 Na łożyskach główki ramy wszelkie luzy i przycięcia są niedopuszczalne .

ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości